Lingua galega e literatura, Alumnado, Benvida

Blog de 4ºD

11/10/2014 13:23
Europe/Madrid

Aquí tedes o enlace ao Blog de 4ºD. Tamén podedes ir a él se ticades na parte dereita da páxina en "Recursos do Centro".

V Romaría das Letras Galegas

19/05/2012 19:52
Etc/GMT+1

O vindeiro luns 28 de maio terá lugar a Romaría das letras Galegas, que acada a súa quinta edición. Neste caso a personalidade homenaxeada será o escritor de Rabal (Oímbra) Antonio Fernández Pérez, a quen se lle adicará un aula. Coma sempre, desfrutaremos do festival literario, un xantar popular e xogos tradicionais.

Este é o programa de actividades:

12:45 Inauguración da aula Antonio Fernández Pérez (info sobre a súa biografía aquí ou aquí).

13:00 Festival literario.

14:00 Xantar popular.

15:00 Xogos tradicionais.

Marcos Calveiro visita o Baronceli

17/05/2012 00:56
Etc/GMT+1

Este venres visita o Baronceli o escritor especializado en literatura xuvenil Marcos Calveiro. Unha oportunidade única para falar co autor de O escritor do sombreiro de malvas, novela que moitos alumnos xa tiveron a ocasión de ler.

Departamento de Lingua Galega e Literatura

CURSO 2009-2010

Atención a Nais/Pais

Atención  a Alumnos

Rosa de la Parra Martínez

1º. ESO

2º. ESO-AE

Benita Pérez García

1º. ESO-AE

3º. ESO

4º. ESO

Serafin Álvarez Rodríguez

profe_galego@hotmail.com

2º. ESO

4º. ESO-D (Ámbito sociolingüístico)

Biblioteca Escolar

Francisco Diéguez Blanco
(Dept. Educación Física)

PCPI

Equipo de Dinamización e Normalización Lingüística

De esquerda a dereita: Paco, Serafín, Rosa e Beni

Concurso de carteis

Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística convoca concurso do cartel da II Romaría Popular das Letras Galegas.

Bases:

1. Poderán participar todos os alumnos e alumnas do centro.
  2. O formato e materiais deberán permitir a súa impresión. Levarán a lenda "II Romaría Popular das Letras Galegas".
  3. Os exemplares entregaranse en secretaría baixo lema ou pseudónimo antes do 25 de abril. Achegarase, asemade, un sobre cerrado á parte co pseudónimo por fóra e o nome e curso do autor no seu interior.
  4. O gañador/a, de consideralo así o xurado, recibirá un agasallo. Haberá un único premio e o cartel será editado e distribuído para dar a coñecer a Romaría.
  5. Os participantes aceptan estas bases.

Cartel do ano pasado