« Week of Novembro 7, 2022 »
all day

O alumnado de 2º de ESO acude ao Complexo Xuvenil As Mariñas - Albergue Xuvenil de Gandarío (Bergondo, A Coruña) para participar no programa de inmersión lingüística en lingua inglesa Digitalweek dende o 6 ao 12 de novembro de 2022.

Start: 07/11/2022 12:10
End: 07/11/2022 20:10

Os profesores Alfonso Fernández e Bea Otero e @s alumn@s de 2º Bacharelato David Ramos e Mónica Rodríguez participaron no programa de radio 'Unha tarde no Muiño' de Radio Filispim en Ferrol. Grazas á invitación de Silvia Picos, durante a entrevista puideron dar a coñecer un pouco máis o proxecto Eramus+ 'Embaixadores do Xeoparque Cabo Ortegal' que está a desenvolver o centro, así como contribuir na difusión do proxecto de Xeoparque Cabo Ortegal.

Aquí vos deixamos o ligazón á entrevista: https://go.ivoox.com/rf/95782540

Start: 08/11/2022 08:30
End: 08/11/2022 18:00

O alumnado de 1º BAC realiza a visita ao Antigo Arquivo de Galicia, na Coruña, o martes 08-11-22 de 08:00 a 18:00 horas (hora por confirmar).

A actividade está organizada polo Departamento de Lingua Castelá e Literatura.

Start: 11/11/2022 08:30
End: 11/11/2022 20:30

O alumnado de 4º da ESO e de 1º e 2º de BAC visita Santiago de Compostela o venres 11-11-22, de 08:30 a 20:00 horas, para asistir á representación no Auditorio de Galicia da obra de teatro N.E.V.E.R.M.O.R.E., da compañía Chévere, centrada na catástrofe do Prestige.

Pola tarde, o alumnado realizará unha visita por algúns dos lugares máis coñecidos da zona vella compostelá, guiados polo profesorado acompañante.

A actividade está organizada conxuntamente polo Departamento de Lingua Galega e Literatura, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega e a Biblioteca Escolar do IES Cabo Ortegal.

Start: 06/11/2022 08:30
End: 12/11/2022 15:00