Documentos (ANEXOS) para descargar

PROTOCOLO COVID 2021

Nos seguintes enlaces pódense consultar os diferentes documentos do protocolo Covid do IES Cabo Ortegal:

1. PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN DA COVID 2021-2022

2. PLAN DE CONTINXENCIA

O Plan de continxencia inclúe os horarios espello, é dicir, os horarios que se deberán seguir en caso de peche dunha aula ou de todo o centro. Estes horarios pódense consultar nos seguintes enlaces:

1º ESO A, 1º ESO B, 2º ESO, 3º ESO, 3º ESO PMAR, 4º ESO, 1º BAC, 2º BAC A, 2º BAC B, CICLO

O profesorado realizará en caso de confinamento un seguimento semanal das actividades realizadas segundo o seguinte ANEXO "Seguimento das actividades".

Así mesmo, a este Plan de Continxencia incorpórase o Plan de atención virtual ao alumnado vulnerable que se pode consultar no seguinte enlace: ANEXO "Plan de atención virtual ao alumnado vulnerable"

3. PROGRAMA DE ACOLLIDA

Ademais todos estes documentos presentan os seguintes anexos: