Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Venres Novembro 25, 2022 »
Ven
Start: 22/11/2022 08:00
End: 25/11/2022 14:00

Neste Mes da Ciencia en Galego desnvólvese o concurso 'En busca do enigma perdido'.

Do martes 15 ao venres 18 e do martes 22 ao venres 25 de novembro haberá un enigma para cada categoría que estará exposto durante o recreo na entrada da Biblioteca.

A actividade está organizada pola Biblioteca, o EDLG, o Club de Ciencias e o equipo Erasmus+.

Aquí vos deixamos o cartel da actividade. Animádevos a participar!!

Start: 25/11/2022 12:00
End: 25/11/2022 13:10

O alumnado de 1º BAC ten unha charca por videoconferencia co xeólogo Fran Canosa o venres 25 de 12:00 a 13:10 horas.

A actividade está organizada polos equipos de Biblioteca Escolar e de Dinamización da Lingua Galega e os membros do Club de Ciencias, do Proxecto Erasmus+ "Embaixadores xeoparque Cabo Ortegal" e do Proxecto Ríos

Start: 25/11/2022 12:15

O IES Cabo Ortegal está a participar no Proxecto "Depórtegal", pertencente á modalidade de Proxectos de Vida Activa e Deportiva do Plan Proxecta.
Para analizar a incidencia deste proxecto nos hábitos de vida activa do alumnado do centro é preciso realizar unha enquisa inicial para poder coñecer o punto de partida.
Esta enquisa é de carácter anónimo.

Enquisa inicial sobre hábitos deportivos do alumnado do IES Cabo Ortegal.

onAHGyEAPXottdxtw/viewform?usp=sf_link

Para poder seleccionar os deportes que se realizarán no proxecto "Depórtegal" e facer os correspondentes equipos resulta necesario coñecer os diferentes deportes aos que estaría disposto a participar o alumnado do centro.
Neste caso a enquisa é persoal, de xeito que o alumno ou alumna deberá poñer o seu nome, apelidos, curso e deportes e /ou actividades deportivas nas que estaría disposto a participar.
Así mesmo, o alumnado poderá propoñer outros deportes ou actividades deportivas que lle gustaría que se desenvolvesen neste proxecto.

Cuestionario de elección de deportes.

b1g89tGS61jvJSGfjfag5eS4N7_4qsudXBYp6hKemD4XQ/viewform?usp=sf_link