CAMBIO DE NÚMERO DE CONTACTO

Dende o día 30 de novembro de 2016 dispoñemos dun novo número de teléfono:

881930350

Encontro con centros galeses e polacos

O encontro tivo lugar no salón de actos do noso centro. Preme na imaxe para ver a noticia no Diario de Ferrol

Reunión informativa coa titora de pendentes

O próximo xoves día 26 de outubro haberá unha reunión informativa para os pais e nais do alumnado coa materia pendente de cursos anteriores.

Lugar: salón de actos do IES As Telleiras

Hora: 18:00 h

Noraboa Rebeca!!

A nosa alumna Rebeca Pena Ríos, de bacharelato 2º A, resultou gañadora do Programa World Biotech Tour 2017, no que está a participar o noso centro co proxecto “Ver o ADN, para que serve? Deste xeito pasa á fase final que se celebrará en Xapón no mes de novembro, alí exercerá de embaixadora da Domus de A Coruña.

O Programa World Biotech Tour 2017 ten como obxectivo divulgar temas relacionados coa Biotecnoloxía en museos e centros de ciencias.

Noraboa campioa!!!

Ver noticias na prensa: GCIENCIA, Coruña hoy

LIBROS DE TEXTO

Producíronse cambios nos libros de texto de Francés de 1º BAC e 2º BAC

Carmela Barro: do Depor ao Golden Grizzlies de Oakland

A nosa alumna, Carmela Barro, vén de fichar polo Golden Grizzlies de Oakland despois dunha excelente temporada no Deportivo. Na universidade desta cidade estudará Matemáticas Científicas.

Noraboa, Carmela. Moita sorte nesta nova etapa.

Preme na imaxe para ler a noticia en La voz de Galicia

ANPA

Xa tedes á vosa disposición, no espazo reservado ao ANPA na barra lateral esquerda, o blog da Asociación de Nais e Pais do IES As Telleiras.

Aproveitamos para presentarvos o logo da mesma, que resultou gañador dun concurso celebrado no centro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E SOLICITUDE DE AXUDAS PARA O CURSO 2017/2018

Publicada a Orde 16 de maio de 2017 (DOG publicado Luns, 22 de maio de 2017) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros e as axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

• Devolución dos libros de texto do curso 2016/2017, antes do 23 de xuño de 2017.
  • Solicitudes:
    • Faranse utilizando o formulario normalizado (Anexo I).
    • Será única para todos os fillos/as admitidos no centro docente para o curso 2017/2018, debendo especificar nela, o nivel de estudos que espera realizar cada un deles.
    • Deberán estar asinadas polo pai, nai, titor/a ou representante legal do alumnado.
    • Presentaranse na secretaría do centro docente.
    • O prazo de presentación será dende o 23 de maio ata o 23 de xuño de 2017 (este incluído)

Fondo solidario:

Participarán no fondo solidario o alumnado admitido no centro en tódolos niveis da ESO.

Asignación de libros do fondo solidario:

• Ao alumnado que participe no fondo solidario, por orde inversa á renda per cápitta da unidade familiar.
  • Terá preferencia para esta adxudicación o alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda.
  • Esgotados os libros dispoñibles no fondo solidario, o centro adquirirá os libros de texto complementarios, de acordo á renda per cápita familiar e ao seguinte criterio:
    • Igual ou inferior a 5.400 €: 6 libros.
    • Superior a 5.400 € e inferior a 9.000 €: 4 libros.
    • No caso de alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda: 6 libros.

Axudas para adquirir material escolar:

• Renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: 50 €.
  • No caso de alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda: 50 €.

ANEXO I

Orde 16 de maio de 2017

Parámetros de ponderación ABAU

Están publicados na páxina da CIUGA os PARÁMETROS DE PONDERACIÓN DE MATERIAS DE OPCIÓN E TRONCAL DE MODALIDADE - ABAU Acceso ás Ensinanzas Universitarias Oficiais de Grao do Sistema Universitario de Galicia - 2017 / 2018.

Convocatoria actividades de formación en linguas estranxeiras 2017 alumnado

Publicación no DOG do día de hoxe da Orde do 2 de febreiro de 2017, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Para máis información preme aquí.