CURSO 2017 - 2018

EDUCACIÓN DE ADULTOS

PRAZOS DE MATRÍCULA

Educación Secundaria de Adultos - Nivel II (E.S.A.) do 11 ao 15 de setembro de 2017.

Bacharelato semipresencial de adultos do 11 ao 15 de setembro de 2017.

Os sobres de matrícula pódense recoller na conserxaría do centro.

Xefatura de Estudos (E. de Adultos)

CAMBIO DE NÚMERO DE CONTACTO

Dende o día 30 de novembro de 2016 dispoñemos dun novo número de teléfono:

881930350

LIBROS DE TEXTO

Producíronse cambios nos libros de texto de Francés de 1º BAC e 2º BAC

Carmela Barro: do Depor ao Golden Grizzlies de Oakland

A nosa alumna, Carmela Barro, vén de fichar polo Golden Grizzlies de Oakland despois dunha excelente temporada no Deportivo. Na universidade desta cidade estudará Matemáticas Científicas.

Noraboa, Carmela. Moita sorte nesta nova etapa.

Preme na imaxe para ler a noticia en La voz de Galicia

NORMAS PROBAS ABAU

Indícanse a continuación as normas para a realización das probas ABAU.

Data: 7, 8 e 9 de Xuño

Localización: EU Politécnica de Ferrol (Serantes)

Chegada: Xuntanza o día 7 de xuño, entre 8:30-8:45, na porta principal do EU Politécnico de Ferrol con profesor/a acompañante do IES AS TELLEIRAS,

Aula asignada a IES AS TELLEIRAS: Aula 22. Para a realización das probas de ABAU asignouse a aula 22 do EU Politécnico de Ferrol

Presentación: primeiro día ás 9:00.

Deben ir provistos de:

• DNI ou pasaporte
  • Pluma ou bolígrafo (azul ou negro)
  • Material para realizar as probas de Debuxo ou diccionarios de Latín e Grego, se é o caso.
  • Caluladoras NON programables NIN gráficas

Non está permitido asistir aos exames con teléfonos móbiles nin outros dispositivos electrónicos (agás as calculadoras NON programables)

HORARIO ESPECÍFICO DAS PROBAS

MOITA SORTE A TOD@S

ANPA

Xa tedes á vosa disposición, no espazo reservado ao ANPA na barra lateral esquerda, o blog da Asociación de Nais e Pais do IES As Telleiras.

Aproveitamos para presentarvos o logo da mesma, que resultou gañador dun concurso celebrado no centro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E SOLICITUDE DE AXUDAS PARA O CURSO 2017/2018

Publicada a Orde 16 de maio de 2017 (DOG publicado Luns, 22 de maio de 2017) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros e as axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

• Devolución dos libros de texto do curso 2016/2017, antes do 23 de xuño de 2017.
  • Solicitudes:
    • Faranse utilizando o formulario normalizado (Anexo I).
    • Será única para todos os fillos/as admitidos no centro docente para o curso 2017/2018, debendo especificar nela, o nivel de estudos que espera realizar cada un deles.
    • Deberán estar asinadas polo pai, nai, titor/a ou representante legal do alumnado.
    • Presentaranse na secretaría do centro docente.
    • O prazo de presentación será dende o 23 de maio ata o 23 de xuño de 2017 (este incluído)

Fondo solidario:

Participarán no fondo solidario o alumnado admitido no centro en tódolos niveis da ESO.

Asignación de libros do fondo solidario:

• Ao alumnado que participe no fondo solidario, por orde inversa á renda per cápitta da unidade familiar.
  • Terá preferencia para esta adxudicación o alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda.
  • Esgotados os libros dispoñibles no fondo solidario, o centro adquirirá os libros de texto complementarios, de acordo á renda per cápita familiar e ao seguinte criterio:
    • Igual ou inferior a 5.400 €: 6 libros.
    • Superior a 5.400 € e inferior a 9.000 €: 4 libros.
    • No caso de alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda: 6 libros.

Axudas para adquirir material escolar:

• Renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €: 50 €.
  • No caso de alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda: 50 €.

ANEXO I

Orde 16 de maio de 2017

ACTO FIN DE CURSO 2º BACHARELATO

O vindeiro 19 de maio ás 18:30, no SALÓN DE ACTOS, realizarase unha presentación fotográfica dos alumnos/as, entrega de agasallos, discursos,..

Encontro con...

O escritor David Lozano estivo hoxe no centro para participar nunha charla co alumnado de 2º e 3º de ESO. O acto estivo organizado polo departamento de Lingua Castelá.

O autor, tras ser presentado por dúas alumnas de 3º A, explicou os aspectos fundamentais da tarefa de escribir e algunhas das claves da novela negra que el cultiva.

Despois deu paso á quenda de preguntas, que suscitou moito interese e moita participación por parte do alumnado. O acto rematou coa firma de exemplares da obra Donde surgen las sombras.

Previamente os/as alumnos/as destes niveis leron a novela citada e realizaron diferentes traballos (presentacións, reseñas, booktrailers). Para ver algúns deles, premede aquí.

Parámetros de ponderación ABAU

Están publicados na páxina da CIUGA os PARÁMETROS DE PONDERACIÓN DE MATERIAS DE OPCIÓN E TRONCAL DE MODALIDADE - ABAU Acceso ás Ensinanzas Universitarias Oficiais de Grao do Sistema Universitario de Galicia - 2017 / 2018.