Matrícula no Módulo 4 da Educación Secundaria de Adultos

O prazo extraordinario de admisión e matrícula no Módulo 4 para o alumnado de nova incorporación á Educación Secundaria de Adultos será do 9 ao 16 de Xaneiro de 2017.

Número de prazas: 10

Os sobres de matrícula pódense recoller na conserxaría do centro.

Normativa aplicable: Circular 5/2016, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educactiva pola que se ditan instrucións sobre a organización e o funcionamento dos centros EPA e dos Institutos de Educación Secuenaria que impartan Ensinanzas Básicas de Educación para Persoas Adultas polas modalidades presencial e a distancia no curso 2016/2017.

A Dirección do IES As Telleiras

FELICITACIÓN

CAMBIO DE NÚMERO DE CONTACTO

Dende o día 30 de novembro de 2016 dispoñemos dun novo número de teléfono:

881930350

E chegou o Nadal

Na xornada de onte celebramos no IES As Telleiras por segundo curso consecutivo o concurso de decoración de portas (e de paredes) de Nadal. Estas son algunhas das creacións máis orixinais do alumnado:

E a porta gañadora foi:

A mañá completouse con outras actividades como montaxe de ordenadores e pintura con péndulo:

Rematamos cunha degustación de postres ofrecida pola ANPA e coa entrega de premios.

Visita a Cardiff

Dentro do proxecto Erasmus+ KA2 RATE no que participa o IES As Telleiras, dous representantes do centro, Jesús García e a directora, Irene Mira, viaxaron a Cardiff (Gales) o pasado mes de novembro xunto con dez compañeiros/as representantes do consorcio que está a traballar no proxecto citado para a potenciación das ensinanzas científicas e tecnolóxicas no ámbito educativo e a igualdade de xénero na aprendizaxe das mesmas.

Neste consorcio están a participar, ademais do CFR de Ferrol, como coordinador,  o CPI de Atios de Valdoviño, o IES As Telleiras de Narón e o IES Fraga do Eume de Pontedeume.

Na viaxe realizáronse visitas a tres centros de primaria e secundaria nas que se fixeron intercambios de boas prácticas; participouse tamén no encontro “Internacionalización da Educación”, no que, ademais de asistir a charlas sobre diversos programas dirixidos a promover as relacións internacionais entre centros educativos, tivemos a posibilidade de establecer contactos para futuros proxectos.

21 DE DECEMBRO XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O Centro IES As Telleiras, abrirá as súas portas, a partir das 11:20, para aqueles pais/nais/titores que queiran apreciar a decoración das portas das aulas dos seus fillos/as. Esperamos a súa asistencia, e que así poidan apreciar o esforzo dos seus fillos/as no éxito desta xornada.

Calendario de Exames 1ª Avaliación

Achégase o Calendario de exames da primeira avaliación de diúrno

Calendario exames pendentes

Tedes  á vosa disposicón no espazo destinado a Atención a pendentes o calendario de exames e o lugar de realización das probas.

Nese apartado tamén atoparedes a información sobre a reunión á que están convocados os pais e nais do alumnado con materias pendentes.

AVISO IMPORTANTE: CONVOCATORIA REUNIÓN INFORMATIVA CON TITORES/AS

Indicanse as datas e horas CORRECTAS para a asistencia as Reunións Informativas cos titores/as:

CURSO 1º e 2º ESO

Vindeiro Xoves 6 de Outubro ás 17:00 horas, na aula do seu fillo/a.

CURSO 3º e 4º ESO

Vindeiro Martes 4 de Outubro ás 18:15 horas, na aula do seu fillo/a.

CURSO 1º e 2º BAC

Vindeiro Martes 4 de Outubro ás 18:15 horas, na aula do seu fillo/a.

Desculpen os erros cometidos nas convocatorias que recibiron a través dos fillos/as.

ESCOLA DE FAMILIAS

O mércores 5 de Otubro do 2016, as 18:30, no Salón de Actos de IES AS TELLEIRAS, terá lugar unha sesión de proba, da actividade ESCOLA DE FAMILIAS, impartida polo Concello de Narón.