VALES PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Os alumnos do centro que estean nesta situación:

- matriculados para o novo curso escolar 2019/20

- se fose  o caso, devolvesen os libros que lle foron asignados no curso 2018/19

- teñan dereito á axuda para adquirir material escolar (aqueles que nas listas publicadas teñen asignados 6 libros ou máis)

teñen á súa disposición na conserxería do centro o VALE PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR.

Entregarase á persoa solicitante da axuda despois da súa identificación co D.N.I. ou a aquela persoa, maior de idade, que estea en posesión dunha autorización e fotocopia do D.N.I do solicitante.

NOTA: os alumnos que estean pendentes de aprobar algunha materia en setembro e/ou non devolvesen os libros do curso 2018/19 aínda non teñen dito vale. Deben esperar ata que se poidan matricular no novo curso e estean devoltos todos os libros do fondo.

A normativa para a xestión dos vales atópase no capítulo IV da Orde do 3 de maio de 2019 (DOG do 20 de maio).

A Secretaría do centro

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO CURSO 2018-2019

As probas correspondentes á convocatoria extraordinaria de setembro terán lugar os días 2 e 3 de setembro.

Para consultar a data e a hora de celebración das probas de cada unha das materias, consulte os arquivos adxuntos para cada nivel:

• EDUCACIÓN SECUNDARIA
  • BACHARELATO (DIURNO E ADULTOS)
  • ESA (ADULTOS)
  • FP BÁSICA

Listaxes de Admitidos e Excluídos Fondo Libros ESO. Curso 2019-2020

Publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos nas axudas aos libros de texto.

Normativa aplicada: Punto 1 do Artigo 18 da Orde do 3 de maio de 2019 (DOG do 20 de maio de 2019).

A secretaría do Centro.

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR: PRAZO SOLICITUDES

No Boletín Oficial da Provincia do día de hoxe publicáronse as BASES e CONVOCATORIA PÚBLICA de axudas para MATERIAL ESCOLAR Curso Académico 2019-2020.

O prazo para solicitar estas axudas ábrese o vindeiro luns día 17 de xuño e permanecerá aberto ata o día 8 de xullo (ambos inclusive).

As solicitudes estarán a disposición dos/das solicitantes na Sede Electrónica  e no Rexistro Xeral do Concello, dende o propio día 17 de xuño.

NOTA IMPORTANTE: Deberá solicitar a axuda incluso aquel alumnado que ainda non sepa en que curso ou  Centro escolar de Narón quedará definitivamente matriculado (setembro) porque o prazo de solicitude é único e improrrogable.

Matrícula Curso 2019-2020. Xuño

Matrícula Xuño 2019

ESO e Bacharelato

Nivel Data Hora
1º ESO   Mércores 26 de Xuño
  De 09:00 a 14:00 horas
2º ESO  Xoves 27 de Xuño De 09:00 a 12:00 horas
1º de Bacharelato  Xoves 27 de Xuño De 12:00 a 14:00 horas
3º ESO  Venres 28 de Xuño De 09:00 a 12:00 horas
2º de Bacharelato  Venres 28 de Xuño De 12:00 a 14:00 horas
4º ESO  Luns 1 de Xullo De 09:00 a 14:00 horas

A matrícula realizarase na Secretaría do centro.

Premios extraordinarios Educación Secundaria Obrigatoria (ESO)

No Diario Oficial de Galicia do Mércores 29 de maio de 2019 saíu publicada a Orde de 20 de maio de 2019 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2018/19.

Pode presentarse a estes premios o alumnado que:

• Cursara 4º ESO no ano académico 2018/2019.

• Fora proposto para a expedición do Título de ESO.

• Obtivera no conxunto dos catro cursos da ESO unha nota media igual ou superior a 9,00 puntos.

Prazo de presentación de solicitudes: do 6 de xuño ao 5 de xullo de 2019.

Data de celebración da proba: 5 de setembro de 2019.

Máis información na páxina web da Consellería. URL: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/27957

No seguinte Link poden acceder a toda información, así como ao modelo de solicitude a presentar

Prematrícula Ensino de Adultos. CURSO 2019 - 2020

Ao longo do mes de xuño de 2019 estará aberto o prazo para a prematrícula nas seguintes ensinanzas:

• Educación Secundaria de Adultos. Módulos 3 e 4.
  • 1º curso do Bacharelato semipresencial.
  • 2º curso do Bacharelato semipresencial.

Os impresos recóllense e entréganse na conserxaría do centro.

CAMBIO DE NÚMERO DE CONTACTO

Dende o día 30 de novembro de 2016 dispoñemos dun novo número de teléfono:

PETICIÓN

Rógase aos pais e nais que eviten circular dentro do recinto no horario de entrada e saída do alumnado xa que a aglomeración de vehículos a esas horas pode resultar perigoso para os viandantes, fundamentalmente os alumnos e as alumnas do instituto.

MOITAS GRAZAS

Campamentos deportivos de verán 2019

A Deputación da Coruña vén de convocar os campamentos deportivos de verán 2019 dirixidos a rapaces e rapazas de 9 a 14 anos de idade cumpridos durante o ano 2019, e empadroados nun concello da provincia da Coruña.

As quendas de cada concello figuran no tríptico informativo.

A quenda de Narón é a segunda dende o 07 de xullo ata o 12 de xullo.

Inscricións: no concello no que o/a rapaz/a estéa empadroado/a

Prazo limite: antes do 31 de maio de 2019.

Para descargar o tríptico informativo clique aquí