AVISO IMPORTANTE: CONVOCATORIA REUNIÓN INFORMATIVA CON TITORES/AS

Indicanse as datas e horas CORRECTAS para a asistencia as Reunións Informativas cos titores/as:

CURSO 1º e 2º ESO

Vindeiro Xoves 6 de Outubro ás 17:00 horas, na aula do seu fillo/a.

CURSO 3º e 4º ESO

Vindeiro Martes 4 de Outubro ás 18:15 horas, na aula do seu fillo/a.

CURSO 1º e 2º BAC

Vindeiro Martes 4 de Outubro ás 18:15 horas, na aula do seu fillo/a.

Desculpen os erros cometidos nas convocatorias que recibiron a través dos fillos/as.

ESCOLA DE FAMILIAS

O mércores 5 de Otubro do 2016, as 18:30, no Salón de Actos de IES AS TELLEIRAS, terá lugar unha sesión de proba, da actividade ESCOLA DE FAMILIAS, impartida polo Concello de Narón.

Presentación alumnado Ensino de Adultos Curso 2016 - 2017

A presentación do alumnado do BACHARELATO SEMIPRESENCIAL DE ADULTOS realizarase o Luns 3 de Outubro nas horas e aulas que se indican:

• 1º curso ás 17:30 horas na Aula E3 A do edificio principal.
  • 2º curso ás 18:00 horas na Aula E3 C do Edificio principal.

Xefatura de Estudos de E. de Adultos

ACOLLIDA ALUMNADO CURSO 2016 - 2017

A presentación do alumnado de TODOS OS NIVEIS da ESO e o BACHARELATO será realizado polo profesorado titor de cada curso o Xoves 15 de setembro de 2016 das 12:45 ás 13:15 horas nas respectivas aulas.

As listaxes dos grupos publicaranse no taboleiro da entrada.

A Dirección do IES As Telleiras

Ensinanza de adultos

Información sobre prazos de matrícula e admisión en:

- Formacion profesional básica

- Educación secundaria de adultos (módulos III-IV)

- Bacharelato semipresencial

DATAS DE MATRÍCULA DE SETEMBRO ESO E BACHARELATO

Listaxes DEFINITIVAS de Admitidos e Excluídos Fondo Libros (1º e 3º ESO)

Listaxes DEFINITIVAS de ADMITIDOS Fondo libros (1º e 3º de ESO).

Listaxes DEFINITIVAS de EXCLUÍDOS Fondo libros (1º e 3º de ESO).

Para coñecer o número de libros que recibe o alumno e o número de libros que lle corresponde por renda consulte a listaxe de LIBROS COMPLEMENTARIOS.

Acceso listaxe Libros complementarios

Calendario exames setembro 2016

Para consultar o calendario de exames de setembro prema no nivel correspondente:

Ensino de adultos:

Noraboa a Adrián e a Sara

Desde aquí queremos felicitar a Adrián Lago e Sara Piñón, alumno e alumna de 2º BAC do centro, que veñen de ser homenaxeados dentro do Programa "A Ponte entre o Ensino Medio e a USC" como dous dos mellores estudantes de Centros de Ensino Medio de Galicia.

Estes estudantes son os que acadan unha nota media igual ou superior a 9 entre o bacharelato e a fase xeral das probas de acceso á universidade.

Na foto pódese ver a Adrián e Sara (3ª fila, esquerda) no acto de recoñecemento.

Admisión ciclos formativos

Desde hoxe está aberto o proceso de admisión aos ciclos formativos para o curso 2016-17. O prazo de presentación de solicitudes abrangue desde o 27 de xuño ata o 5 de xullo ás 13.00 horas.

Para máis información (normativa reguladora, instrucións xerais, calendario,...) preme aquí.