Actividades CFR - Ferrol

O vindeiro xoves , 25 de Xaneiro , terá lugar no CFR de Ferrol , a segunda, das 6 xornadas do curso “A educación a debate “.

Nesta ocasión o tema a tratar é o das redes sociais e os recursos dixitais que utilizan a cotío o noso alumnado e os nosos fillos, así como a pertenza a estes novos grupos de comunicación.

Esta actividade está aberta a toda a comunidade educativa, con especial interese para as familias, onde se lles dá a posibilidade de participar, preguntando ou aportando experiencias.

Ver Cartel Informativo

Matrícula no Módulo 4 da Educación Secundaria de Adultos

O prazo extraordinario de admisión e matrícula no Módulo 4 para o alumnado de nova incorporación á Educación Secundaria de Adultos será do 9 ao 16 de Xaneiro de 2018.

Número de prazas: 10

Os sobres de matrícula pódense recoller na conserxaría do centro.

Normativa aplicable: Circular 4/2017, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se ditan instrucións sobre a organización e o funcionamento dos centros EPA e dos Institutos de Educación Secundaria que impartan Ensinanzas Básicas de Educación para Persoas Adultas polas modalidades presencial e a distancia no curso 2017/2018.

A Dirección do IES As Telleiras

CAMBIO DE NÚMERO DE CONTACTO

Dende o día 30 de novembro de 2016 dispoñemos dun novo número de teléfono:

881930350

Felicitación

XORNADA DE PORTAS ABERTAS E CONCURSO DE DECORACIÓN DE NADAL

21 de decembro

Como o ano pasado, o centro IES As Telleiras, abrirá as súas portas, a partir das 12:30, para aqueles familiares que queiran desfrutar da decoración das portas das aulas dos seus fillos/as. Esperamos a súa asistencia, e que así poidan apreciar o esforzo dos nosos alumnos no éxito desta xornada.

Xa rematada a xornada, ofrecemos unha pequena mostra:

Cancelación Actividade "Muíño Pedroso" 1º ESO

Debido a que a previsión meteorolóxica para o vindeiro venres 24 de novembro é adversa, vémonos na necesidade de cancelar a actividade proposta para 1º da  ESO “Visita ao Muíño de Pedroso” e, polo tanto, ese día haberá clase normal.

Encontro con centros galeses e polacos

O encontro tivo lugar no salón de actos do noso centro. Preme na imaxe para ver a noticia no Diario de Ferrol

Reunión informativa coa titora de pendentes

O próximo xoves día 26 de outubro haberá unha reunión informativa para os pais e nais do alumnado coa materia pendente de cursos anteriores.

Lugar: salón de actos do IES As Telleiras

Hora: 18:00 h

Noraboa Rebeca!!

A nosa alumna Rebeca Pena Ríos, de bacharelato 2º A, resultou gañadora do Programa World Biotech Tour 2017, no que está a participar o noso centro, co proxecto “Ver o ADN, para que serve? Deste xeito pasa á fase final que se celebrará en Xapón no mes de novembro, alí exercerá de embaixadora da Domus de A Coruña.

O Programa World Biotech Tour 2017 ten como obxectivo divulgar temas relacionados coa Biotecnoloxía en museos e centros de ciencias.

Noraboa campioa!!!

Ver noticias na prensa: GCIENCIA, Coruña hoy