CALENDARIO EXAMES SETEMBRO CURSO 2016-2017

As probas correspondentes á convocatoria extraordinaria de setembro terán lugar os días 1 e 4 de setembro.

Para consultar a data e a hora de celebración das probas de cada unha das materias, clicke no nivel correspondente:

VALES PARA AQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Os alumnos do centro que estean nesta situación:

- matriculados para o novo curso escolar 2017/18

- se fose  o caso, devolvesen os libros que lle foron asignados no curso 2016/17

- teñan dereito á axuda para adquirir material escolar (aqueles que nas listas publicadas teñen asignados 6 libros ou máis)

teñen á súa disposición na conserxería do centro o VALE PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR.

Entregarase á persoa solicitante da axuda despois da súa identificación co D.N.I. ou a aquela persoa, maior de idade, que estea en posesión dunha autorización e fotocopia do D.N.I do solicitante.

NOTA: os alumnos que estean pendentes de aprobar algunha materia en setembro e/ou non devolvesen os libros do curso 2016/17 aínda non teñen dito vale. Deben esperar ata que se poidan matricular no novo curso e estean devoltos todos os libros do fondo.

A normativa para a xestión dos vales atópase no capítulo IV da Orde do 16 de maio de 2017

A Secretaría do centro

Listaxes de Admitidos e Excluídos Fondo Libros ESO. Curso 2017-2018

Listaxes provisionais de admitidos nas axudas aos libros de texto.

Listaxes provisionais de excluídos das axudas aos libros de texto.

Normativa: Punto 1 do Artigo 18 da Orde do 16 de maio de 2017 (DOG do 22 de maio de 2017).

A secretaría do Centro.

CAMBIO DE NÚMERO DE CONTACTO

Dende o día 30 de novembro de 2016 dispoñemos dun novo número de teléfono:

881930350

PRAZO DE MATRÍCULA

Recórdase que o prazo de matrícula finaliza o vindeiro 10 de xullo.

LIBROS DE TEXTO

Producíronse cambios nos libros de texto de Francés de 1º BAC e 2º BAC

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO

De acordo a Orde do 23 de maio de 2017 pola que se convocan os premios
extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico
correspondentes ao curso 2016/17, aqueles alumnos que:

• Cursasen 4º ESO no ano académico 2016/2017
  • Obtivo o Título de ESO.
  • Obtivo unha Nota Media igual ou superior a 9,00

Pode presentarse aos premios extraordinarios de educación secundaria ao rendemento académico.

• Procedemento ED311D
  • Prazo de presentación de solicitudes: 8-06-2017 ao 7-07-2017.

Neste Link poden acceder a toda información, así como ao modelo de solicitude a presentar

ENTREGA DE NOTAS

ESO E 1º BACHARELATO

O vindeiro martes 27 de xuño de 2017, as 9:30 da mañá, farase entrega dos boletíns de notas, polo titor/a na aula que corresponda a cada grupo.

Recórdase que aqueles alumnos/as que participaron no fondo solidario este ano, deberán entregar ese mesmo día, os libros prestados. No caso de que algún libro no sexa entregado, non se fará entrega do boletín de notas.

Recordar que ese día NON haberá transporte escolar.

ENSINANZA DE ADULTOS

O vindeiro martes 27 de xuño de 2017, as 11:00 da mañá, farase entrega dos boletíns de notas, polo titor/a na Biblioteca do centro.

FOLGA DE TRANSPORTE

Ao longo deste mes, os MARTES e MÉRCORES, está convocada unha FOLGA de transporte do colectivo de buses en toda GALICIA, o que supón que os días anteriormente indicados, é moi posible que NON exista transporte escolar.

ABAU

Parabéns a todo o noso alumnado que se presentou ás probas de selectividade polo esforzo realizado e polos bos resultados obtidos.

Noraboa tamén ao profesorado pola parte que lle toca.

Moitos ánimos a quen non conseguiu a recompensa que esperaba!