CAMBIO DE NÚMERO DE CONTACTO

Dende o día 30 de novembro de 2016 dispoñemos dun novo número de teléfono:

881930350

Encontro con...

O escritor David Lozano estivo hoxe no centro para participar nunha charla co alumnado de 2º e 3º de ESO. O acto estivo organizado polo departamento de Lingua Castelá.

O autor, tras ser presentado por dúas alumnas de 3º A, explicou os aspectos fundamentais da tarefa de escribir e algunhas das claves da novela negra que el cultiva.

Despois deu paso á quenda de preguntas, que suscitou moito interese e moita participación por parte do alumnado. O acto rematou coa firma de exemplares da obra Donde surgen las sombras.

Previamente os/as alumnos/as destes niveis leron a novela citada e realizaron diferentes traballos (presentacións, reseñas, booktrailers). Para ver algúns deles, premede aquí.

Parámetros de ponderación ABAU

Están publicados na páxina da CIUGA os PARÁMETROS DE PONDERACIÓN DE MATERIAS DE OPCIÓN E TRONCAL DE MODALIDADE - ABAU Acceso ás Ensinanzas Universitarias Oficiais de Grao do Sistema Universitario de Galicia - 2017 / 2018.

Convocatoria actividades de formación en linguas estranxeiras 2017 alumnado

Publicación no DOG do día de hoxe da Orde do 2 de febreiro de 2017, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Para máis información preme aquí.

Acceso á Universidade (ABAU) para curso 2017/2018

Instrucións para a realización, dentro do curso 2016/2017, da avaliación de bacharelato para o acceso á Universidade (ABAU) para curso 2017/2018:

Resolución conxunta da Secretaria Xeral de Universidades e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa do 21 de febreiro de 2017.

• En trámite para a súa publicación no DOG.

Bollywoodeando en As Telleiras

Si, por fin, chegou, despois de cinco meses esperando, o momento máis divertido do curso.

Os/As profes de As Telleiras voltaron das galaxias máis lonxanas do universo, para sorprendernos un ano máis levándonos ao exotismo da India e, como non podía ser doutra maneira, cantando.

Chega o Entroido ao IES As Telleiras

Para consultar as actividades programadas para o venres 24 de febreiro preme na imaxe

Visita de profesorado de Gales

Nove docentes do Crickhowell High School (Gales) visitaron hoxe o noso centro para participar na actividade: job shadowing (observación docente). Aquí tiveron a oportunidade de coñecer as diferentes dependencias e de participar nunha clase de 1º ESO.

O alumnado amosouse encantado coa visita e dispensoulles unha calurosa acollida; pola súa parte o profesorado visitante valorou de forma moi positiva a experiencia.

La voz de Galicia

Probas de acceso a ciclos

Publicada a orde coa regulación das probas de acceso a ciclos medios e superiores de FP:

Datas de inscripción para grao superior: do 6 ao 15 de febreiro.

Datas de inscripción para grao medio: do 13 ao 23 de marzo.

Para máis información, preme aquí.

Matrícula no Módulo 4 da Educación Secundaria de Adultos

O prazo extraordinario de admisión e matrícula no Módulo 4 para o alumnado de nova incorporación á Educación Secundaria de Adultos será do 9 ao 16 de Xaneiro de 2017.

Número de prazas: 10

Os sobres de matrícula pódense recoller na conserxaría do centro.

Normativa aplicable: Circular 5/2016, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educactiva pola que se ditan instrucións sobre a organización e o funcionamento dos centros EPA e dos Institutos de Educación Secuenaria que impartan Ensinanzas Básicas de Educación para Persoas Adultas polas modalidades presencial e a distancia no curso 2016/2017.

A Dirección do IES As Telleiras