CAMBIO DE NÚMERO DE CONTACTO

Dende o día 30 de novembro de 2016 dispoñemos dun novo número de teléfono:

881930350

Bollywoodeando en As Telleiras

Si, por fin, chegou, despois de cinco meses esperando, o momento máis divertido do curso.

Os/As profes de As Telleiras voltaron das galaxias máis lonxanas do universo, para sorprendernos un ano máis levándonos ao exotismo da India e, como non podía ser doutra maneira, cantando.

Chega o Entroido ao IES As Telleiras

Para consultar as actividades programadas para o venres 24 de febreiro preme na imaxe

Visita de profesorado de Gales

Nove docentes do Crickhowell High School (Gales) visitaron hoxe o noso centro para participar na actividade: job shadowing (observación docente). Aquí tiveron a oportunidade de coñecer as diferentes dependencias e de participar nunha clase de 1º ESO.

O alumnado amosouse encantado coa visita e dispensoulles unha calurosa acollida; pola súa parte o profesorado visitante valorou de forma moi positiva a experiencia.

La voz de Galicia

Probas de acceso a ciclos

Publicada a orde coa regulación das probas de acceso a ciclos medios e superiores de FP:

Datas de inscripción para grao superior: do 6 ao 15 de febreiro.

Datas de inscripción para grao medio: do 13 ao 23 de marzo.

Para máis información, preme aquí.

Matrícula no Módulo 4 da Educación Secundaria de Adultos

O prazo extraordinario de admisión e matrícula no Módulo 4 para o alumnado de nova incorporación á Educación Secundaria de Adultos será do 9 ao 16 de Xaneiro de 2017.

Número de prazas: 10

Os sobres de matrícula pódense recoller na conserxaría do centro.

Normativa aplicable: Circular 5/2016, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educactiva pola que se ditan instrucións sobre a organización e o funcionamento dos centros EPA e dos Institutos de Educación Secuenaria que impartan Ensinanzas Básicas de Educación para Persoas Adultas polas modalidades presencial e a distancia no curso 2016/2017.

A Dirección do IES As Telleiras

E chegou o Nadal

Na xornada de onte celebramos no IES As Telleiras por segundo curso consecutivo o concurso de decoración de portas (e de paredes) de Nadal. Estas son algunhas das creacións máis orixinais do alumnado:

E a porta gañadora foi:

A mañá completouse con outras actividades como montaxe de ordenadores e pintura con péndulo:

Rematamos cunha degustación de postres ofrecida pola ANPA e coa entrega de premios.

FELICITACIÓN

Visita a Cardiff

Dentro do proxecto Erasmus+ KA2 RATE no que participa o IES As Telleiras, dous representantes do centro, Jesús García e a directora, Irene Mira, viaxaron a Cardiff (Gales) o pasado mes de novembro xunto con dez compañeiros/as representantes do consorcio que está a traballar no proxecto citado para a potenciación das ensinanzas científicas e tecnolóxicas no ámbito educativo e a igualdade de xénero na aprendizaxe das mesmas.

Neste consorcio están a participar, ademais do CFR de Ferrol, como coordinador,  o CPI de Atios de Valdoviño, o IES As Telleiras de Narón e o IES Fraga do Eume de Pontedeume.

Na viaxe realizáronse visitas a tres centros de primaria e secundaria nas que se fixeron intercambios de boas prácticas; participouse tamén no encontro “Internacionalización da Educación”, no que, ademais de asistir a charlas sobre diversos programas dirixidos a promover as relacións internacionais entre centros educativos, tivemos a posibilidade de establecer contactos para futuros proxectos.

21 DE DECEMBRO XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O Centro IES As Telleiras, abrirá as súas portas, a partir das 11:20, para aqueles pais/nais/titores que queiran apreciar a decoración das portas das aulas dos seus fillos/as. Esperamos a súa asistencia, e que así poidan apreciar o esforzo dos seus fillos/as no éxito desta xornada.