DATAS DE MATRÍCULA DE SETEMBRO ESO E BACHARELATO

Listaxes Provisionais de Admitidos e Excluídos Fondo Libros (1º e 3º ESO)

Listaxes provisionais de ADMITIDOS Fondo libros (1º e 3º de ESO).

Listaxes provisionais de EXCLUÍDOS Fondo libros (1º e 3º de ESO).

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional. (Orde do 27 de abril de 2016, DOG do 16 de maio de 2016)

Calendario exames setembro 2016

Para consultar o calendario de exames de setembro prema no nivel correspondente:

Ensino de adultos:

Noraboa a Adrián e a Sara

Desde aquí queremos felicitar a Adrián Lago e Sara Piñón, alumno e alumna de 2º BAC do centro, que veñen de ser homenaxeados dentro do Programa "A Ponte entre o Ensino Medio e a USC" como dous dos mellores estudantes de Centros de Ensino Medio de Galicia.

Estes estudantes son os que acadan unha nota media igual ou superior a 9 entre o bacharelato e a fase xeral das probas de acceso á universidade.

Na foto pódese ver a Adrián e Sara (3ª fila, esquerda) no acto de recoñecemento.

Admisión ciclos formativos

Desde hoxe está aberto o proceso de admisión aos ciclos formativos para o curso 2016-17. O prazo de presentación de solicitudes abrangue desde o 27 de xuño ata o 5 de xullo ás 13.00 horas.

Para máis información (normativa reguladora, instrucións xerais, calendario,...) preme aquí.

Concursos matemáticos curso 2015/16

Desde o centro queremos felicitar a todo o alumnado participante nos concursos matemáticos do curso 2015-16:

- Canguro matemático

- Olimpiada matemática 2º ESO

Noraboa a todos e todas pola vosa implicación e o voso interese; especialmente a dous alumnos que tiveron unha participación meritoria: un, acadando un premio do Canguro no nivel de 1º de ESO e outro, clasificándose para a fase rexional da Olimpiada.

Para máis información, clicade aquí.

Vídeo-presentación da FP Básica Carpintaría e moble.

Teatro Jofre

E chegou o día do esperado evento -sobre todo polo alumnado participante-, con moitos nervios, pero sobre todo, moita ilusión.

Todo saiu segundo o previsto, como é normal despois do gran traballo realizado polos nosos pequenos/as actores e actrices. Queremos felicitalos a todas e todas porque o fixeron como auténticos/as profesionais do medio, cunha maestría e cunha tranquilidade incribles tendo en conta, ademais, a súa corta idade. Tamén queremos agradecerlles a súa implicación e bo comportamento.

O elenco da obra nos camerinos do teatro Jofre (16 auténticos/as campións e campionas)

Certame Intercentros Concello de Narón 2016

Un ano máis queremos felicitar a Saray Díaz Canosa e a Tania Arias

Cailleau, alumnas de 2º de BAC., pola súa meritoria participación na XXVII

edición do Certame Intercentros convocado polo Concello de Narón.

Ambas foron premiadas en diferentes modalidades:

. - Saray Díaz Canosa:

• 1º premio pola relato A Historia de Fiame e Iliane na modalidade "Narrativa".
  • 1º premio na modalidade de reportaxe periodística co traballo titulado Santa Eulalia de Bóveda.

- Tania Arias Cailleau:

• 1º premio na modalidade de poesía co poema titulado Azar.

Noraboa, Saray e Tania!

Desde aquí desexámosvos que sigades acadando éxitos (aínda que xa lonxe

de nós) e, sobre todo, que nunca deixedes de escribir porque o facedes

realmente ben.

Plan de convivencia

O Plan de Convivencia do centro foi sometido a revisión por parte da Comisión de Convivencia, co que queda definitivamente actualizado.

Darase información máis precisa no claustro e no Consello Escolar, pero xa está publicado no apartado Documentación, polo que pode ser consultado por toda a comunidade educativa.

Para facilitar o acceso, ofrecemos un enlace ao mesmo.