You are hereCurso 2009-2010 / Orientación

UNHA NOVA EDICIÓN DO PROGRAMA DE MEDIACIÓN ESCOLAR

O VINDEIRO MÉRCORES 21 DE NOVEMBRO INICIAMOS OS TALLERES DE FORMACIÓN PARA OS NOVOS MEDIADORES.  NESTA TERCEIRA TEMPORADA CONTAMOS CON 17 NOVOS CANDIDATOS  E CANDIDATAS.

CAMPAÑA "DE MAYOR QUIERO SER...". GITANOS CON ESTUDIOS, GITANOS CON FUTURO

O CENTRO ESTÁ PARTICIPANDO NESTA CAMPAÑA. O DÍA 27 DE ABRIL FOI PRESENTADA NO CENTRO SOCIOCULTURAL DE FONTIÑAS. PRÓXIMAMENTE NO MES DE MAIO RECIBIREMOS A VISITA DA FOTOFURGO.

O ALUMNADO XITANO DO NOSO INSTITUTO PRESENTOU NA REVISTA DO BARRIO " O MIRADOR" AS SÚAS INQUEDANZAS E PROXECTOS DE FUTURO Ó FÍO DESTA FRASE "DE MAIOR QUERO SER..."

MEMORIA CONVIVENCIA 2009-2010

Resumo das actuacións relacionadas co Plan de Convivencia do Centro

Coñece a nosa cultura

COÑECE A NOSA CULTURA

Irmanamento con escolas salvadoreñas

IRMANAMENTO CON EL SALVADOR

Ó longo destes meses estivemos a traballar os grupos de 1º de ESO B, C. D para facer un traballo de irmanamento con El Salvador.

A través da ONG "ASamblea de Cooperación pola Paz" entablamos o contacto. Fixemos traballos sobre Galicia, Santiago de Compostela, o Barrio de Fontiñas e o noso instituto, para envialos. Xa recibimos os deles.

ACCESO Á UNIVERSIDADE

INFORMACIÓN DAS PAU

INFORMACIÓN SOBRE AS PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE

Xúntase documento cos parámetros de ponderación da parte específica

ACCESO AOS CICLOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL

INFORMACIÓN SOBRE OS ACCESOS AOS CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO E DE GRAO SUPERIOR.

ATENCIÓN COS  PRAZOS E REQUISITOS DE ACCESO

Revista Escolar