You are here365 =

365 =

By rfcarril - Posted on 17 Maio 2023

Hoxe, Día das Letras Galegas, non se nos ocorre mellor xeito de celebralo que amosándovos a actividade froito da colaboración entre a ANPA e o Equipo de Igualdade e Apoio LGTBIQ+ do Fraguas Quixemos facer un acto simbólico reivindicando a igualdade os 365 días do ano e velaquí tedes o resultado. Queremos agraceder a implicación de toda a comunidade educativa (alumnado, profesorado e familias) por facelo posible. Temos que facer mención especial á ANPA, ao Dpto. de Artes Plásticas, ao Dpto. de Música, a Zack, quen redactou o manifesto, e a Mimí Zerü por lelo alto e claro. Exemplos coma este poñen de relevo a importancia da cooperación como ferramenta indispensable para a boa marcha do centro. Graciñas de corazón!

Prazos reclamación

ACCESO ás PROGRAMACIÓNS