24/04/17: Publicación das listaxes para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras-2017
22/03/17: Probas de acceso a ciclos de grao superior: sedes e instrucións para a súa realización
23/02/17: Publicadas as listaxes de alumnado que solicitou reserva no centro e foi admitido para o curso 2017-2018
23/02/17: Admisión de alumnado para o curso 2017-2018
01/02/17: Convocatoria de probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior de formación profesional
07/07/16: Libros de texto curso 2016-2017

I Xuntanza BTT Aller Ulloa pro intercambio con Polonia

Aberto o prazo de inscrición ata o 2 de maio. Apuntádevos!!

Finalistas concurso robótica de Vigo

Boas novas! Os alumnos do noso instituto: Emma, Jaime, Bruno e Pablo xunto co seu profesor, Javier Enjamio, pasaron a final na categoría de bacharelato, do IX Concurso de Robótica de Vigo que se está a celebrar estes días patrocinado por  IGACIENCIA (Institución Galega de Ciencia). A final será o martes 4 de maio na sede da Fundación Barrié da Coruña. Ánimo chavales!!

IV concurso literario "Victoria Taboada"

VI Concurso Nacional de Creación “Avelina Lamas”

O Departamento de Lingua castelá convoca o VI PREMIO NACIONAL de creación literaria "Avelina Lamas". Poderán participar no certame alumnos de 1º, 2º, 3º, 4º ESO, PMAR, FP básica, 1ºBACH. e 2º BACH. Establécense tres categorías independentes (marcapáxinas, portada dun libro e poesía visual). O xurado estará composto por profesores do IES Ramón M. Aller Ulloa; se o considerasen oportuno, poderán establecer premios ex aequo ou ben declaralos desertos. A resolución do xurado farase pública a partir do 20 de marzo de 2017. Os traballos deben ser entregados antes do 30 de xaneiro de 2017 (as bases completas poden ser consultadas na revista Kareal)