13/07/16: Publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do Fondo solidario de libros de texto para o curso 2016-2017
07/07/16: Libros de texto curso 2016-2017
27/06/16: Admisión a ciclos formativos de grao medio e superior para o curso 2016-2017
20/06/16: Publicadas as listaxes definitivas das axudas para actividades de formación en linguas extranxeiras 2016
20/06/16: Calendario de fin de curso 2015-2016
06/06/16: Publicadas as listaxes provisionais de seleccionados/as e suplentes das Axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras-Galicia 2016

Exames de setembro 2016

Calendario de setembro 2016

Exames de 2º de BAC

Evaluación de 2º de BAC

Exames ESO e 1º de BAC

Exames 1º FPB

Exames materias pendentes ESO

Alumnos do noso centro en campus científicos de verán

Reproducimos aquí o artigo publicado no blog Toca-Ciencia sobre os campus científicos.

Un ano máis, alumnos do noso centro asistirán a campus científicos en periodo estival.
Rubén Ferreiro Arias superou a nota de corte necesaria para participar no Campus Científico de Verán 2016, unha iniciativa da Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía e do Ministerio de Educación Cultura e Deporte. Xunto a outros participantes de toda España, acudirá do 3 ao 9 de xullo á Universidade de Salamanca para traballar no campo da intelixencia artificial.
Xaime Blanco Vilariño volverá a próxima semana ao Campus Xuvenciencia da USC en Lugo, esta vez no programa para alumnos veteranos. Alí reunirase con estudantes de toda Galicia para disfrutar dunha intensa semana de conferencias, visitas guiadas e actividades experimentais no laboratorio.

Rubén e Xaime na biblioteca

V Edición do concurso de música "Mellor sintonía romántica"

O departamento de música en conxunto co grupo Kale/Kela convoca unha nova edición do concurso "Mellor sintonía romántica", dirixido ao alumnado de secundaria e bachiller de todos os centros educativos españois. O prazo de presentación comeza o 30-5-16 e remata o 24-10-16.

Deixamos máis abaixo as bases para consultar en galego e castelán.

Animádevos a participar, nunca se sabe!!

CASTELÁN GALEGO