21/05/18: Convocatoria para participar no fondo solidario de libros de texto e para axudas de material escolar. Curso 2018-2019
02/05/18: Listaxes provisionais de seleccionados/as e suplentes das axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras
20/04/18: Instrucións para a realización da avaliación de bacharelato para o acceso á Universidade (ABAU)
19/04/18: Alumnado admitido para o curso 2018-2019
23/03/18: Sedes e instrucións para a proba de acceso a ciclos de grao superior
15/03/18: Convocatoria dos premios extraordinarios de Bacharelato correspondentes ao curso 2017-2018

curso 2017-2018

V concurso literario "Mª Victoria Taboada"

Relación de premiados e textos gañadores

Imaxe: Julieta Itatí Penas Noce

Os nosos parabéns rapaces!!

Resolución do xurado do VII Concurso Nacional de Creación "Avelina Lamas"

O xurado do VII Premio Nacional "Avelina Lamas" (convocado polo Departamento de Lingua castelá do noso centro), unha vez examinados os 60 traballos presentados ao certame, decidiu conceder o primeiro premio a PATRICIA SÁNCHEZ MIGUEL, alumna de 1º ESO do IES "Salvador Sandoval" das Torres de Cotillas (Murcia) . Parabéns

Visita dos alumnos de artes á fundación "Mª José Jove" e á EASD "Pablo Picasso"

Alumnos do bacharelato de artes e de Educación Plástica e Audiovisual de 4º ESO do IES “Ramón M.ª Aller Ulloa” de Lalín visitan a colección de arte da Fundación María José Jove na Coruña.
Na Escola de Arte e Superior de Deseño Pablo Picasso de A Coruña os alumnos coñecen as instalacións e a súa oferta educativa.
O noso agradecemento á fundación e á guía da visita polas súas explicacións, tamén aos profesores e aos alumnos da EASD Pablo Picasso por compartir as súas experiencias co noso alumnado.

Gañadores do VII certame Verso en Lúas

O xurado do VII Certame "Verso en lúas" (convocado polos departamentos de Normalización lingüística, Lingua castelá e Inglés do noso centro) outorgou os seguintes premios:

1º premios EX AEQUO:
ANTÍA FRAMIÑÁN LÓPEZ
AINARA RODRÍGUEZ GARCÍA

2º premios EX AEQUO:
DAVID FERNÁNDEZ PORRAL
RODRIGO FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ
DAVID FISTEOS JORGE
BRAIS GOLMAR GÓMEZ

VEGA GRANJA GONZÁLEZ

Kale/Kela, "A Cidade Verde”

No vestíbulo do centro teremos durante o mes de marzo a mostra CIDADE VERDE, proxecto do grupo interdisciplinar do noso centro Kale/Kela, coa colaboración de alumnado de 4º de primaria do CEIP Xesús Golmar. A exposición inclúe a reprodución dunha cidade en miniatura inspirada nunha urbe nutrida con enerxías renovables; vídeos en inglés coa temática da reciclaxe; e instrumentos musicais e obxectos e propostas plásticas realizadas con material de refugallo ou reciclaxe.

II concurso de caretas de entroido 2018

Xa temos gañadoras!!

As gañadoras do concurso de caretas 2018 foron:
Noelia González Jacobo de 4º ESO B co 40% dos votos.
Suevia García García de 3º ESO B co 32% dos votos.
Engadimos un premio especial á careta mellor clasificada entre os alumnos de 1º de ESO para
Karla Sofía Balcázar González de 1º ESO A co 18% dos votos.
Os nosos parabéns para as gañadoras e para tódolos participantes.

XIII Olimpíada de Bioloxía

O venres 12 de Xaneiro, como tódolos anos, as alumnas de 2º de bacharelato Iria Rivas García, Tamara Patao e Antía Varela Donsión, participaron na XIII  Olimpíada de Bioloxía; celebrada na facultade de Bioloxía de Vigo, acompañadas da profesora Natalia Fernández.
Foi un día moi intenso no que demostraron os seus coñecementos nesta materia e realizaron prácticas de zooloxía, xenética, botánica e fisioloxía animal.
Toda unha experiencia para ir "quentando motores" para iniciar estudios universitarios no ámbito das Ciencias.

Deixamos aquí algunhas imaxes do evento.

Galiciencia 2017

O noso alumnado de Anatomía Aplicada de 1º de bacharelato participou perante os días 22,23 e 24 deste mes de novembro na Galiciencia 2017 en Ourense, co proxecto de investigación "Radiografía dun cigarro," traballo polo que obtiveron o premio ao proxecto coa mellor comunicación e presentación oral. Os nosos parabéns a tod@s. Segue lendo......

Kareal 12

O Departamento de Lingua Castelá publicou o duodécimo número da revista semestral KaReal (Cadernos de creación literaria e Arte). A revista aparece por unha dobre vía: impresa e en rede (www.revistakareal.blogspot.com e en http://www.edu.xunta/centros/iesallerulloa/). Invítase a todos os mozos creadores de calquera nivel educativo, así como a todos os membros da comunidade educativa, a que participen na publicación. O décimo terceiro número aparecerá en xuño de 2018. Neste número 12 destacan a reportaxe sobre a obra de dúas artistas galegas, Cristina Basanta e Lucía Vila; e o bloque adicado a guións de curtametraxes e carteis promocionais das mesmas elaborados por alumnos do centro.