16/08/18: Convocatoria de becas para alumnado de estudos postobrigatorios e universitarios. Curso 2018-2019
16/08/18: Convocatoria de becas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo. Curso 2018-2019
31/07/18: Libros de texto- Curso 2018-2019
29/06/15: Decreto 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo de ESO e Bacharelato en Galicia
27/01/15: Decreto 8/2015 polo que se desenvolve a Lei 4/2011 de convivencia escolar
10/12/13: Publicada no Boletín Oficial do Estado a Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro, para a mellora da calidade educativa

curso 2018-2019

Concurso de creación Verso en Lúas VIII

Os Departamentos de Lingua Inglesa, Lingua Castelá e Normalización Lingüística convocan o VIII Concurso de creación VERSO EN LÚAS do IES "Ramón María Aller Ulloa". As bases atópanse premendo na imaxe. Sorte a tod@s.

Kareal XIV

O Departamento de Lingua Castelá do IES "Ramón María Aller Ulloa" publicou o décimo cuarto número da revista semestral KaReal (Cadernos de creación literaria e Arte). A revista aparece por unha dobre vía: impresa e en rede (www.revistakareal.blogspot.com e nesta mesma páxina. Neste número 14 destacan o apartado Decine, con collages de actores e actrices, ou a sección de novela colectiva. Inclúe unha entrevista coa escritora Marina Mayoral.

Kale Kela: As culturas indíxenas seculares

O grupo interdisciplinario Kale/Kela do noso centro ten no vestíbulo unha mostra sobre culturas indíxenas seculares. Na mostra colaboraron, así mesmo, a profesora do colexio Xesús Golmar Belén Mariño, e a asociación de pais de discapacitados psíquicos (ASPADISI) de O Carballiño. A sección de máscaras inclúe traballos de alumnos de 2º e 3º ESO inspirados en representacións de figuras míticas das culturas precolombinas, así como versións orixinais que adaptan calendarios aztecas e maias. Na área musical, inclúense reproducións de instrumentos musicais tradicionais, de igual forma que se gravaron danzas e se ofrecen partituras inéditas. Por outra banda, outra sección ofrece abalorios e xoias tradicionais, un panel adxunto inclúe microrrelatos con lendas, e unha última zona adícase a diversos xogos.

Nota: música,Bruce Springsteen.

XXXI congreso ENCIGA

15,16 e 17 de novembro de 2018

Mira cara as estrelas e non aos teus pés.
Trata de entender que é o que ves e
pregúntate que é o que fai que o universo
exista. Ten curiosidade.

Stephen Hawking (1942-2018)

Os próximos días, 15, 16 e 17 de novembro celebraremos no noso centro o trixésimo primeiro congreso de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA).

Deixamos aquí o enlace a súa web onde podedes informarvos máis polo miúdo desta xuntanza de ensinantes.

Dende aquí desexamos aos organizadores, ponentes, colaboradores, participantes e asistentes en xeral, o mellor dos éxitos e un proveitoso congreso.

VI concurso literario "Mª Victoria Taboada"

poesía, relato curto e sketch teatral

(curso 2018/19)

Bases do concurso

VIII edición dos premios de creación "Avelina Lamas"

O Departamento de lingua castelá e literatura convoca o VIII Premio nacional de creación Avelina Lamas, coas seguintes bases. O prazo de entrega de traballos remata o 30 de xaneiro de 2019.