05/01/17: Convocatoria de probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior de formación profesional
07/07/16: Libros de texto curso 2016-2017
29/06/15: Decreto 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo de ESO e Bacharelato en Galicia
27/01/15: Decreto 8/2015 polo que se desenvolve a Lei 4/2011 de convivencia escolar
10/12/13: Publicada no Boletín Oficial do Estado a Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro, para a mellora da calidade educativa

Concurso de creación Verso en Lúas

Os Departamentos de Lingua Inglesa, Lingua Castelá e Normalización Lingüística convocan o VI Concurso de creación VERSO EN LÚAS do IES "Ramón María Aller Ulloa". As bases atópanse no enlace da imaxe inferior.

A firmeza do seu amor

No vestíbulo do noso centro exponse a mostra "A firmeza do seu amor". A exposición ofrece unha imaxe nova do Romanticismo. Para iso, exponse cadros de diferentes contextos e correntes pictóricas, pertencentes a este período ou inspirados nel. Os alumnos modifican a idea orixinal, ofrecendo unha proposta nova, que transforma de xeito creativo a mensaxe orixinal do cadro.

sigue

KaReal 10

O Departamento de Lingua Castelá do IES "Ramón María Aller Ulloa" publicou o décimo número da revista semestral KaReal (Cadernos de creación literaria e Arte). A revista aparece por unha dobre vía: impresa e en rede (www.revistakareal.blogspot.com e en www.iesallerulloa.es). Neste número 10 destacan os apartados de relatos e as propostas plásticas (ilustracións, debuxos...). Inclúese unha entrevista ao artista Caxigueiro, creador do espazo "Caritel"en Foz. Invítase a todos os mozos creadores de calquera nivel educativo, así como a todos os membros da comunidade educativa, a que participen na revista. O úndecimo número aparecerá en xuño de 2017.

IV concurso literario "Victoria Taboada"

VI Concurso Nacional de Creación “Avelina Lamas”

O Departamento de Lingua castelá convoca o VI PREMIO NACIONAL de creación literaria "Avelina Lamas". Poderán participar no certame alumnos de 1º, 2º, 3º, 4º ESO, PMAR, FP básica, 1ºBACH. e 2º BACH. Establécense tres categorías independentes (marcapáxinas, portada dun libro e poesía visual). O xurado estará composto por profesores do IES Ramón M. Aller Ulloa; se o considerasen oportuno, poderán establecer premios ex aequo ou ben declaralos desertos. A resolución do xurado farase pública a partir do 20 de marzo de 2017. Os traballos deben ser entregados antes do 30 de xaneiro de 2017 (as bases completas poden ser consultadas na revista Kareal)