14/09/17: Presentación do curso 2017-2018: venres 15 de setembro ás 11.30 horas
04/09/17: Admisión en Formación Profesional Básica. Curso 2017-2018
31/08/17: Convocatoria de axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo. Curso 2017-2018
31/08/17: Convocatoria de axudas para alumnado para estudos postobrigatorios universitarios. Curso 2017-2018
31/08/17: Convocatoria de axudas para alumnado para estudos postobrigatorios non universitarios. Curso 2017-2018
28/06/17: Libros de texto 2017-2018

Exames de setembro 2017

Arsterapia-Sermoterapia

O proxecto "Arsterapia-sermoterapia" do grupo Kale/Kela do IES. R.M. Aller Ulloa de Lalín recibiu o terceiro dos premios nacionais Innovación en Aprendizaxe Cooperativo e Convivencia, outorgado polo grupo de investigación IMECA (Inclusión e Mellora Educativa: Convivencia e Aprendizaxe Cooperativo) da Universidade de Alcalá de Henares. O proxecto foi coordinado polos profesores Almudena Mosquera Fernández e Javier López Quintáns, coa partipación dos profesores Lupe Rodríguez, Pilar Espiño, Fran Otero, Sebas Rozas e Jorge Cepeda, e a intérprete de lingua de signos Rosa Louro".

Parabéns a todos!

Campus científicos de verán 2017

No noso blogue "Toc-Toc-A-Ciencia" orientado ás novas de ámbito científico, acaba de aparecer a convocatoria dos cursos científicos de verán dirixidos a alumnos da ESO e de Bachiller. Carlos e Xaime, alumnos do noso centro, foron seleccionados para participar nestes cursos de verán.

Para máis información podedes ler a noticia no enlace da imaxe

A nosa noraboa!

V Certame de Banda Deseñada "Arcebispo Xelmirez"

Sofía Gil Madriñán, alumna de 2º da ESO, acadou o 2º premio do V Certame de Banda Deseñada AX1-2017 na categoría de 12 a 16 anos, pola súa obra “Café con xeo”. Este certame, convocado polo IES Arcebispo Xelmirez de Santiago e a Secretaría Xeral de Política lingüística, pretende o fomento do galego e a creatividade a través da Banda Deseñada.
Os traballos presentados polos alumnos do noso centro pódense ver na biblioteca.
Parabéns a Sofía así como aos demais participantes!!

Premio_Sofía

KaReal 11

O Departamento de Lingua Castelá do IES "Ramón María Aller Ulloa" publicou o undécimo número da revista semestral KaReal (Cadernos de creación literaria e Arte). A revista aparece por unha dobre vía: impresa e en rede (www.revistakareal.blogspot.com e en www.iesallerulloa.es). Neste número 11 destacan os apartados de relatos e as propostas plásticas (deseño de propostas escénicas, portadas...). Inclúe unha entrevista á profesora de violoncello Tatiana Cucerenco.
Invítase a todos os mozos creadores de calquera nivel educativo, así como a todos os membros da comunidade educativa, a que participen na revista.
O duodécimo número aparecerá en decembro de 2017.

2º posto no IX concurso galego de robótica!

Obxectivo conseguido!

Os nosos rapaces de bacharelato xunto co seu profesor, Javier Enjamio, acadaron unha merecidísima 2ª posición no IX concurso de Robótica organizado por “A Fundación Barrié” e IGACIENCIA.

segue lendo

Listaxe dos gañadores do IV concurso literario "Vitoria Taboada"