28/06/17: Libros de texto 2017-2018
29/06/15: Decreto 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo de ESO e Bacharelato en Galicia
27/01/15: Decreto 8/2015 polo que se desenvolve a Lei 4/2011 de convivencia escolar
10/12/13: Publicada no Boletín Oficial do Estado a Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro, para a mellora da calidade educativa

curso 2017-2018

VII certame Verso en Lúas

XIII Olimpíada de Bioloxía

O venres 12 de Xaneiro, como tódolos anos, as alumnas de 2º de bacharelato Iria Rivas García, Tamara Patao e Antía Varela Donsión, participaron na XIII  Olimpíada de Bioloxía; celebrada na facultade de Bioloxía de Vigo, acompañadas da profesora Natalia Fernández.
Foi un día moi intenso no que demostraron os seus coñecementos nesta materia e realizaron prácticas de zooloxía, xenética, botánica e fisioloxía animal.
Toda unha experiencia para ir "quentando motores" para iniciar estudios universitarios no ámbito das Ciencias.

Deixamos aquí algunhas imaxes do evento.

Kale/Kela, "A fraga das palabras: unha viaxe polas vangardas”

No vestíbulo do instituto, desde o día 27 de novembro e ata finais de decembro, podemos ver unha nova mostra do grupo interdisciplinar Kale/Kela. Son propostas creativas (literarias, musicais, plásticas...) que teñen en común o universo das vangardas históricas (primeiras décadas do século XX) ou se inspiran nelas. Entre o material, hai dúas zonas coas propostas de dous grupos colaboradores do proxecto: a Asociación de discapacitados físicos e intelectuais do Carballiño; e traballos de alumnos de 4º de primaria do colexio Xesús Golmar de Lalín.

Galiciencia 2017

O noso alumnado de Anatomía Aplicada de 1º de bacharelato participou perante os días 22,23 e 24 deste mes de novembro na Galiciencia 2017 en Ourense, co proxecto de investigación "Radiografía dun cigarro," traballo polo que obtiveron o premio ao proxecto coa mellor comunicación e presentación oral. Os nosos parabéns a tod@s. Segue lendo......

Kareal 12

O Departamento de Lingua Castelá publicou o duodécimo número da revista semestral KaReal (Cadernos de creación literaria e Arte). A revista aparece por unha dobre vía: impresa e en rede (www.revistakareal.blogspot.com e en http://www.edu.xunta/centros/iesallerulloa/). Invítase a todos os mozos creadores de calquera nivel educativo, así como a todos os membros da comunidade educativa, a que participen na publicación. O décimo terceiro número aparecerá en xuño de 2018. Neste número 12 destacan a reportaxe sobre a obra de dúas artistas galegas, Cristina Basanta e Lucía Vila; e o bloque adicado a guións de curtametraxes e carteis promocionais das mesmas elaborados por alumnos do centro.

V concurso literario "Mª Victoria Taboada"

de poesía, relato curto e sketch teatral

Imaxe: Julieta Itatí Penas Noce

Xa estamos na 5ª edición deste concurso literario convocado polo Departamento de galego, a Biblioteca e Normalización. Está dirixido a todos os alumnos de secundaria da nosa bisbarra.

Animádevos a participar e sorte a todos!

VII Concurso Nacional de Creación "Avelina Lamas"

O departamento de Lingua castelá convoca o VII concurso nacional Avelina Lamas, coas seguintes bases . Hai tres categorías: poesía visual, marcapáxinas e portada orixinal dun libro. O prazo de presentación de traballos remata o día 30 de xaneiro de 2018. ¡Animádevos a participar!