21/05/19: XV Xornadas de Nais e Pais 2019
20/05/19: Convocatoria de axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2019-2020
20/05/19: Procedemento para as reclamacións das cualificacións de ESO, 1º Bacharelato e Ciclos Formativos
13/05/19: Curso 2018/2019 - Calendario de probas libres - Ciclos formativos SMR e DAW
13/05/19: Listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente -Actividades de formación en linguas estranxeiras 2019
13/05/19: Listaxes definitivas de alumnado admitido para o curso 2019-2020

curso 2018-2019

Novo nº da revista KaReal

O Departamento de Lingua Castelá do IES "Ramón María Aller Ulloa" publicou o décimo quinto número da revista semestral KaReal (Cadernos de creación literaria e Arte). A revista aparece por unha dobre vía: impresa e en rede (revistakareal e en iesallerulloa). Neste número 15 destacan os traballos presentados ao VIII Premio nacional Avelina Lamas. Inclúe unha entrevista co escritor Carlos Negro. Invítase a todos os mozos creadores de calquera nivel educativo, así como a todos os membros da comunidade educativa, a que participen na revista. O número 16 aparecerá en decembro de 2019.

Encontro con Ben Feringa, premio Nobel de Química 2016

de esquerda a dereita: Laura López, Pablo García, María Abeledo, Ben Feringa, Rubén fontán e Marta Ceán

O blog "Toca Ciencia", dedicado á divulgación da ciencia en xeral, acaba de publicar un artigo sobre o encontro que mantiveron os nosos alumnos co premio Nobel de Química 2016, Ben Feringa. Deixamos o enlace onde podedes ver a noticia completa.

Relación de premiados do VI concurso

literario "Mª Victoria Taboada"

poesía, relato curto e sketch teatral

(curso 2018/19)

Entrega do VIII premio de creación "Verso en Lúas"

O xurado do VIII premio de creación "Verso en lúas" do IES R.M.Aller Ulloa de Lalín, convocado polos departamentos de Lingua castelá, Normalización lingüística e inglés, acordou recoñecer os traballos de Andrea Segade Rozas, Marta Simón Reboredo, Iria Sierra Pereira, Lucía Ramos Diéguez, Vanesa Pérez Vallejos e Iria Viéitez Iglesias:

Relación de Premiados do VIII concurso nacional "Avelina Lamas"

O xurado do VIII Premio Nacional "Avelina Lamas", convocado polo Departamento de Lingua castelá do noso centro, unha vez examinados os 112 traballos presentados, acordou conceder os seguintes premios:

PORTADA DE LIBROS

1º PREMIO: ANDREA MÓDENES COSTA. IESO "VAL DE XÁTIMA" (Valverde del Fresno, Cáceres).

2º PREMIO (EX AEQUO): SABELA ALONSO FREIRE. IES "Gonzalo Torrente Ballester", Pontevedra.

2º PREMIO (EX AEQUO): EMMA MIGUÉLEZ GÓMEZ. IES "Gonzalo Torrente Ballester", Pontevedra.

MARCAPÁXINAS:

1º premio: Zhukova Elizaveta Aleksandrovna. Colegio número 7 de Lytkarino, Región de Moscú, Federación de Rusia.

2º premio: IRIA ESTÉVEZ COLMENERO. IES "Lamas de Abade", Santiago de Compostela.

3º premio: ELENA DAMARIS VILLEGAS BARRETO. IES SANTA CLARA, SANTANDER.

POESÍA VISUAL:

1º PREMIO: CIBRÁN RIAL SUÁREZ. IES DA ILLA DE AROUSA, Illa de Arousa.

Kale Kela: "Olladas de muller"

"Olladas de muller": este é o nome da nova exposición que o grupo interdisciplinar de innovación Kale/Kela comparte no vestíbulo do IES "R.M.Aller Ulloa" de Lalín. A distribución da mostra imita varias casas cubertas de fiestras, en cuxos cristais se conta a historia de mulleres que foron esenciais na historia da humanidade: Marie Curie, Emilia Pardo Bazán, Concepción Arenal, Clara Campoamor, Rosalía de Castro... Varias seccións temáticas apórtannos unha visión máis focalizada: un mapa mundial sitúa a científicas nos diferentes continentes, un panel ocúpase das achegas nas belas artes, outra sección máis apunta específicamente ao mundo das matemáticas... No centro da exposición, unha mesa en forma triangular representa un peculiar "xantar", na que cada prato está acompañado da biografía de 30 fundamentais convidadas, mulleres imprescindibles no avance do coñecemento ou a creación e, moitas veces, silenciadas polo poder dominante e represivo. Para esta exposición contouse tamén coa colaboración das institucións Aspadeza e Aspadisi, con propostas creativas que suman unha rica visión ao proxecto, sempre coa muller de fondo."

Concurso de deseño de máscaras de

entroido 2019: ... e as gañadoras son...

XXXI Congreso ENCIGA: vídeo-resumo  coas mellores imaxes

Moitas grazas, e un saúdo a tod@s o participantes!

Concurso de creación Verso en Lúas VIII

Os Departamentos de Lingua Inglesa, Lingua Castelá e Normalización Lingüística convocan o VIII Concurso de creación VERSO EN LÚAS do IES "Ramón María Aller Ulloa". As bases atópanse premendo na imaxe. Sorte a tod@s.

Kareal XIV

O Departamento de Lingua Castelá do IES "Ramón María Aller Ulloa" publicou o décimo cuarto número da revista semestral KaReal (Cadernos de creación literaria e Arte). A revista aparece por unha dobre vía: impresa e en rede (www.revistakareal.blogspot.com e nesta mesma páxina. Neste número 14 destacan o apartado Decine, con collages de actores e actrices, ou a sección de novela colectiva. Inclúe unha entrevista coa escritora Marina Mayoral.

XXXI congreso ENCIGA

15,16 e 17 de novembro de 2018

Mira cara as estrelas e non aos teus pés.
Trata de entender que é o que ves e
pregúntate que é o que fai que o universo
exista. Ten curiosidade.

Stephen Hawking (1942-2018)

Os próximos días, 15, 16 e 17 de novembro celebraremos no noso centro o trixésimo primeiro congreso de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA).

Deixamos aquí o enlace a súa web onde podedes informarvos máis polo miúdo desta xuntanza de ensinantes.

Dende aquí desexamos aos organizadores, ponentes, colaboradores, participantes e asistentes en xeral, o mellor dos éxitos e un proveitoso congreso.

VI concurso literario "Mª Victoria Taboada"

poesía, relato curto e sketch teatral

(curso 2018/19)