29/02/24:

22/02/24:
Publicación da listaxe de alumnado con praza reservada para o curso 2024-2025

12/02/24:
Convocatoria de axudas para a formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2024

12/01/24:
Horario de exames da ABAU 2024

31/01/24:
Admisión de alumnado para o curso 2024-2025

09/01/24:
Convocatoria de probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional

04/01/24:
Orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos

04/01/24:
Parámetros de ponderación de materias para o acceso ás ensinanzas universitarias oficiais de grao do Sistema universitario de Galicia no curso 2024/25

21/12/23:
Vacacións de Nadal: do 22 de decembro de 2023 ao 7 de xaneiro de 2024, ambos incluídos

31/10/23:
Calendario de avaliacións 2023-2024

curso 2023-2024

XI concurso literario "Mª Vitoria Taboada"

O IES “Ramón Mª Aller Ulloa” convoca o XI Concurso literario Mª Vitoria Taboada de poesía, relato curto e sketch teatral, dirixido ao alumnado de ensino secundario, ciclos formativos de grao medio e FPB matriculados en centros da Comunidade Autónoma de Galicia.

As bases atópanse no enlace da imaxe.

Alumnado de oratoria: Os dereitos humanos

O alumnado de 3º e 4º da ESO da materia de "Oratoria", no marco do proxecto Kale, elaborou varios traballos relacionados cos dereitos fundamentais da humanidade: a unha vivenda digna, á non discriminación por cuesitón de xénero ou raza ou á liberdade de expresión, entre outros. No vestíbulo do centro pódese ver unha mostra do obradoiro.

Verso en lúas

Un ano máis, os departamentos de lingua galega, lingua inglesa e lingua castelá convocan o Concurso "Verso en lúas", xa na súa XIII edición. Animádevos a participar!

Exposición "A música da nosa vida"

A exposición "A música da nosa vida" do grupo Kale ofrécevos unha viaxe por algúns grupos e cantantes que marcaron a cultura popular. Son a melodía das nosas vidas porque foron escollidas polo que representan da man dos seus padriños, o alumnado participante, en cada traballo desta mostra. Así conviven respectuosamente distintos xéneros e estilos, sen ningún afán abarcador, pois do que se trata é de dar testemuño dunha memoria emocional a través da música: o que representan para nós, a súa importancia para facernos rir, reflexionar, quizáis ás veces chorar... A exposición divídese en varias seccións: a zona de maquetas ofrece instrumentos a escala ou lugares que aparecen recreados en cancións populares; a de títeres inspírase en distintas melodías; as de caretas ocúpase de cantantes emblemáticos da música en castelán, galego ou francés; ou a de ciencias convida a experimentar coa emisión do son. En definitiva, unha viaxe pola música, polas medolías da nosa vida.

XIII  Concurso nacional Avelina Lamas

"O Departamento de Lingua castelá do IES R.M.Aller Ulloa convoca o XIII Premio nacional Avelina Lamas, no que poden participar alumnos de secundaria de calquer centro español, así como aqueles de centros extranxeiros nos que se impartan clases de castelán. Mantéñense as tres categorías de portada de libros, marcapáxinas e poesía visual".

As bases atópanse no enlace da imaxe.

Kareal 24

O departamento de Lingua castelá do IES R.M. Aller Ulloa publicou o número 24 da revista KaReal, en versión en papel e dixital. Nesta ocasión inclúe obradoiros de creación en galego, inglés e castelán, e unha entrevista ao escritor Séchu Sende. O próximo número publicarase en xuño de 2024.

Cursos anteriores