22/03/17: Probas de acceso a ciclos de grao superior: sedes e instrucións para a súa realización
21/03/17: Suspensión do transporte escolar por alerta laranxa
27/02/17: Convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras 2017
23/02/17: Publicadas as listaxes de alumnado que solicitou reserva no centro e foi admitido para o curso 2017-2018
23/02/17: Admisión de alumnado para o curso 2017-2018
01/02/17: Convocatoria de probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior de formación profesional

Verso en Lúas: Gañadores!

Os departamentos de lingua castelá, lingua inglesa e normalización lingüística entregaron o venres 17 os premios do "VI Concurso "Verso en lúas" de poesía visual. O premio é de 50 euros, un diploma e a publicación na revista KaReal. Os gañadores foron:

• a. Na categoría de 1º ESO: Aroa Fernández Fernández.
  • b. Na categoría de 2º ESO: Nicolás Hermida López.
  • c. Na categoría de 3º ESO (lingua galega): Lucía Mouriño Mato.
  • d. Na la categoría de 3º ESO (lingua inglesa): Marcela Couto Castro.
Os nosos parabéns a todos!!

Auga

O grupo interdisciplinario Kale/Kela expón no Instituto Ramón María Aller Ulloa de Lalín a mostra "Auga". Inclúese, en primeiro lugar, unha mostra de poesía visual, na que se combinan fotografía e texto. Na zona central do vestíbulo ofrécese unha zona interactiva, con xogos diversos cuxo trasfondo é o motivo do auga. Finalmente, creouse unha "arquitectura efémera": un espazo creativo, de figuras artesans elaboradas a partir de material de refugallo fundamentalmente elaborado polos alumnos, imitando o mundo mariño (cetáceos, quenllas...)

IV concurso literario "Victoria Taboada"

VI Concurso Nacional de Creación “Avelina Lamas”