DÍAS DO CENTRO E PONTE DE DECEMBRO

O luns 7 de decembro non haberá clase, xa que foi declarado pola Consellería como Día do Ensino. Así mesmo, os días non lectivos elixidos e aprobados no Consello escolar para este curso 2020-2021 son o 8 de xaneiro de 2021 e o 18 de maio de 2021.

Vídeo do Comando igualdade: 25 N

Este 25 de novembro celébrase, un ano máis, o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra as Mulleres. O Comando Igualdade aporta o seu gran de area con esta curta de denuncia da violencia de xénero. Froito dun  traballo colectivo, as rapazas e rapaces do Comando lembramos ás vítimas mortais  do terrorismo machista deste ano 2020 en Galicia.

VEXÁMOLO OU NON, TEMOS UN PROBLEMA.
O IES ALEXANDRE BÓVEDA DI ALTO E CLARO: NON Á VIOLENCIA DE XÉNERO!!!!

DISTRIBUCIÓN DE MASCARAS ENTRE O ALUMNADO DA ENSINANZA OBRIGATORIA

Hoxe día 13 de novembro, publicase no DOG as instruccións para a solicitude de mascarillas.

O prazo para a presentación de solicitudes é do 16 ao 27 de novembro inclusive.

Vídeo do Comando igualdade: ESTEREOTIPOS DE XÉNERO

O curso pasado no Comando Igualdade traballamos sobre os estereotipos de xénero ata que a pandemia obrigou a confinarnos para coidarnos. Nese confinamiento o Comando Igualdade non deixou de observar, reflexionar e sacar conclusións sobre esta nova realidade onde o machismo segue tan presente como na anterior. Dese traballo de autoanálise  e crítica nace esta curta. Frente ao virus asasino do machismo, nós temos claro a vacina: feminismo sempre!!!.