A pegada do coiote - xogo de descubertas no Parque da Bouza

Para rematar o curso o alumnado de 1º ESO fai un xogo de descubertas no Parque da Bouza. Isto forma parte das actividades do Roteiro por Coia. inserimos aquí o mapa coa localización das preguntas que teñen que atopar.

LISTAXES DEFINITIVAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

12/06/2019 12:38
Atlantic/Bermuda

Premer aquí para acceder á web

Premio no VI Concurso de debuxo e lemas para escolares relacionado coa doazón e os transplantes.

A nosa alumna Lucía Alonso Moure acadou o primeiro premio no  VI Concurso de debuxo e lemas para escolares relacionado coa doazón e os transplantes. A entrega de premios realizouse o pasado mércores 5 de xuño de 2019 no Mupega. Parabéns para Lucía.

Xornada de acollida para o alumnado de 6º

O pasado luns 3 de xuño realizamos a xornada de acollida para o alumnado que o vindeiro curso inicia a ESO no noso centro. O equipo directivo e  o profesorado colaborou na realización de diferentes actividades que tiveron lugar ao longo de toda a mañá.

Nesta xornada puideron coñecer algunhas dependencias do IES (salón de actos, biblioteca, laboratorios, ximnasio e cafetería). Tamén puideron participar en diversas actividades que se realizan nas aulas, e gozar de actuacións de alumnado do centro.

Parécenos interesante este encontro co seu futuro centro e, como non, cos seus futuros compañeiros e compañeiras, e esperamos que a visita fose do seu agrado.

ESPERÁMOLOS NO VINDEIRO CURSO!

CALENDARIO DE ACTIVIDADES

Pode consultarse o calendario de actividades previstas do IES para familias e alumnado ao final desta páxina.