CALENDARIO DE ACTIVIDADES

Pode consultarse o calendario de actividades previstas do IES para familias e alumnado ao final desta páxina.

Calendario de exames de pendentes

Aquí pode consultarse o calendario de exames de pendentes en formato PDF. Como norma xeral o alumnado con materias pendentes debe consultar co xefe de departamento as condicións da proba.

Concurso de Programación: Felicitación de Nadal

Os departamentos de Tecnoloxía e Normalización Lingüística organizaron o 1º concurso de Programación para alumnado de 1º ESO, que consistiu en crear con Scratch unha felicitación de Nadal en galego. Na foto vemos aos gañadores de cada clase xunto coa xefa de Estudos que entegou os premios.

premiados

Gañadora do concurso: Patricia Lorenzo (1º ESO D)

1º ESO A: Jimena López e Silvia Martínez. Mención ao esforzo: Iago Rodríguez.

1º ESO B: Sara López e Noa Groba.

1º ESO C: Marcos Vaqueiro. Mención ao esforzo: Anxo Reigosa.

1º ESO D: Pedro Conde. Mención ao esforzo: David Álvarez.

Premendo no nome pode accederse ao traballo d@s autor@s.

Teatro : A Tartaruga de Darwin

O alumnado de 1º Bach. asistiu no IES á magnífica representación da obra de teatro A tartaruga de Darwin interpretada pola compañía da escola municipal de teatro.

O acto estivo organizado polo departamento de Xeografía e Historia, pois esta é unha obra moi axeitada para tempos de auxe dos fascismos e de (des)memoria histórica.

Piragüismo 1º ESO

O pasado 10 e 11 de Outubro o alumnado de 1º ESO acudiu a unha actividade piragüismo.