REUNIÓN DE TITORES COAS FAMILIAS

No seguinte link atópanse as datas, horas e aulas de ditas reunións. Por mor da EOI haberá reunións que terán que facerse en aulas diferentes as do curso que se trate.

CONVOCATORIA DE PREMIOS DA ESO AO ESFORZO

O 11 de xullo publicouse no DOG a ORDE do 29 de xuño de 2022 pola que se convocan os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2021-2022 (código de procedemento ED311E). O prazo para a presentación de solicitudes remata o 23 de setembro

PLANO DO CENTRO PARA O CURSO 2022-2023

O plano estará na porta de entrada do edificio do centro.

INSTRUCCIÓNS INICIO DE CURSO 2022-2023

Neste link atópasen os horarios de presentación e información xeral para o comezo do curso.

ERRO NO ISBN DO LIBRO DE FÍSICA E QUÍMICA 3º ESO

Dectectóuse que a editorial trocou o ISBN, o correcto é: 9780190547110

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA ABAU 2022

Para facer a prematrícula da ABU, prema aquí.

O método de pago de taxas para a obtención do título de bachiller, prema aquí.

ENTREGA DE NOTAS E RECLAMACIÓNS DA ESO E BACHARELATO

Para ver o horario de entrega de notas e o calendario de reclamacións para ESO e 1º BACHARELATO, premer neste link, no caso de 2º BACHARELATO, premer neste link.

Simultánea de xadrez no noso Instituto

O pasado venres 10 de Xuño tivo lugar a primeira Simultánea de Xadrez do IES Alexandre Bóveda, impartida polos Mestres Santiago Mougán e Sebastián Arias, xogadores de ranking internacional 2000 FIDE. No evento, organizado en colaboración co Club Xadrez Galego, participaron 40 alumnos e alumnas do centro. Noraboa polo entusiasmo amosado e polo exemplar comportamento!