Novas

Acreditación das competencias dixitais do alumnado

Amplíase ata o 15 de marzo o prazo de solicitude e inscrición nas probas específicas para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa 4º de educación secundaria obrigatoria e 2º de bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Resolución do 28 de febreiro de 2024

Competencia dixital do alumnado

Participación no programa YAM (Youth Aware of Mental Health)

O noso centro foi escollido para participar como centro de control no programa escolar YAM (Youth Aware of Mental Health, Mocidade Consciente da Saúde Mental), dirixido ao alumnado de 3º ESO

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior

Prazo de presentación de solicitudes:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: prazo presentación de solicitudes desde o 26 de febreiro ata o 8 de marzo de 2024, ambos os dous incluídos.
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: prazo de presentación de solicitudes desde o 29 de xaneiro ata o 9 de febreiro de 2024.

Máis información e convocatoria na ligazón.

Novas

Se queres facer a túa consulta ao departamento de Orientación do IES Alexandre Bóveda, escríbenos un correo ao seguinte enderezo: orientacion.ies.alexandre.boveda@edu.xunta.gal

Xornadas virtuais de acollida ao IES

Orientación Vocacional