INFORMACIÓN IMPORTANTE

Enviado por admin o Xov, 03/12/2020 - 16:13

Debido ao estado de alerta a causa da crise do coronavirus, informámolos do que segue:

• Este centro permanecerá pechado ao público ata novo aviso. A través deste medio irase informando puntualmente das novidades.
  • De ser necesaria a comunicación co centro utilicen o correo electrónico: ies.adormideras@edu.xunta.es. Só en casos de extrema necesidade poden chamar ao número 881880086 en horario de 10 a 13 horas de luns a venres (agás xoves 19 e venres 20)
  • O proceso de admisión de alumnado prorrógase unha semana a partir do inicio das clases. Quen o desexe pode facelo telemáticamente na aplicación admisionalumnado.

En canto ás actividades lectivas, informámolos do seguinte:

O alumnado poderá seguir co desenvolvemento do curso empregando os distintos métodos que o centro pon á súa disposición:

1) AULAS VIRTUAIS EXISTENTES: Os cursos que estaban funcionando a través da Aula Virtual con anterioridade, seguirán con ela.
2) NOVAS AULAS VIRTUAIS: Haberá novas incorporacións de cursos e materias de xeito progresivo. O alumnado deberá entrar periódicamente na páxina principal da Aula Virtual para ver qué cursos se van engadindo e solicitar acceso a ela.
3) OUTRAS PLATAFORMAS:  Habilitaremos un espazo para acceder a materiais aloxados na rede, no que se recompilarán as páxinas ás que o alumnado pode acceder.
4) O profesorado que xa estaba empregando outros medios telemáticos para comunicarse co alumnado, continuará con eles.

Desexámoslles a todos que pasen este período excepcional do mellor xeito posible.
Moito ánimo e responsabilidade.

Idiomas do mundo, verán 2020

Enviado por admin o Ven, 02/28/2020 - 18:10

Ata o 6 de marzo estará aberto o prazo de inscrición da actividade de inmersión lingüística para o verán de 2020 do Concello da Coruña. Máis información neste enlace.

Formación en linguas estranxeiras.

Enviado por Secretaría o Ven, 02/28/2020 - 10:08

Publicadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020.

Acceso á convocatoria e á aplicación en https://www.edu.xunta.es/axudasle

Admisión.

Enviado por Secretaría o Lun, 02/10/2020 - 12:04

Admisión de alummado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

Solicitude aquí.

Prazo de presentación: do 1 ao 20 de marzo.

Documentación a achegar co impreso de solicitude:

• Fotocopia de DNI do solicitante.
  • Certificación de 3º de E.S.O. para alumnado que solicite Bacharelato.
  • Certificación de Padrón Municipal.
  • Fotocopia libro de familia.

Acceso á convocatoria aquí.

Probas de Certificación en Lingua Inglesa

Enviado por admin o Xov, 02/06/2020 - 15:07

Informamos dos horarios de celebración das probas de Certificación en Lingua Inglesa que a Xunta de Galicia pon a disposición do noso alumnado a través do Trinity College :

• A proba escrita realizarase o sábado 15 de febreiro de 2020, no I.E.S. Plurilingüe Eusebio da Garda. O alumnado deberá presentarse ás 8:30 horas.
  • A probas orais terán lugar o venres 14 de febreiro no I.E.S. Plurilingüe Adormideras, a partir das 13:30 horas. É imprescindible presentarse media hora antes da cita asignada a cada alumno, pero recoméndase chegar unha hora antes, por posibles adiantos sobre o horario previsto.

Para obter máis información e instrucións para a realización da proba escrita, poden visualizar o vídeo que atoparán neste enlace.

Xornada de portas abertas.

Enviado por Secretaría o Ven, 01/24/2020 - 09:38

O luns, día 3 de febreiro, ás 18:15 horas, celebrarase no centro a xornada de portas abertas destinada ao alumnado de novo ingreso no centro.

Atención do profesorado.

Enviado por Secretaría o Lun, 11/25/2019 - 10:43

Ver aquí.

Calendario de Pendentes.

Enviado por Secretaría o Lun, 10/21/2019 - 13:19

Publicado o calendario de exames de pendentes. Ver aquí

Documentos do centro.

Enviado por Secretaría o Mér, 10/02/2019 - 13:11

Documentos do centro para o ano académico 2019-20.

Autorizacións.

Carta ás/aos nais/pais.

Normas de convivencia.

Reunión nais/pais - titoras/es

Enviado por Secretaría o Xov, 09/26/2019 - 08:46

Comunícase que a reunión das nais/pais do alumnado coa titora ou titor será o vindeiro mércores, día 2 de outubro, co seguinte horario.