Admisión de alumnado

Presentación curso 2020/21

Enviado por Secretaría o Lun, 09/21/2020 - 11:15

Os horarios previstos para as presentacións serán os seguintes. Ver aquí.

É importante seguir as seguintes instrucións para que todo se desenvolva con normalidade:

• Rógase máxima puntualidade (non entrar ao recinto escolar nin antes nin despois da hora asignada) para que non haxa acumulación de persoas diante das entradas.
  • O alumnado agardará na porta de entrada a que a titora ou titor os avise para subir ás aulas e circularán pola dereita en corredores e escaleiras.
  • O alumnado entrará só ao recinto escolar e con mascariña, non permitíndose a entrada de nais/pais ou acompañantes.
  • Ao entrar o alumnado deberá botar xerl hidroalcólico nas mans dos dispensandores que se atopan á súa disposición na entrada.
  • O alumnado fará un percorrido polo centro para que coñezan as instalacións do mesmo unha vez finalizada a presentación na aula.
  • As presentacións terán unha duración aproximada de dúas horas.

Admisión.

Enviado por Secretaría o Lun, 02/10/2020 - 13:04

Admisión de alummado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

Solicitude aquí.

Prazo de presentación: do 1 ao 20 de marzo.

Documentación a achegar co impreso de solicitude:

• Fotocopia de DNI do solicitante.
  • Certificación de 3º de E.S.O. para alumnado que solicite Bacharelato.
  • Certificación de Padrón Municipal.
  • Fotocopia libro de familia.

Acceso á convocatoria aquí.

Xornada de portas abertas.

Enviado por Secretaría o Ven, 01/24/2020 - 10:38

O luns, día 3 de febreiro, ás 18:15 horas, celebrarase no centro a xornada de portas abertas destinada ao alumnado de novo ingreso no centro.