Charla conmemorativa polo dia da diversidade funcional

Onte foi un día moi especial na Epapu. O alumnado de primeiro de Bacharelato tivo a oportunidade de escoitar a experiencia de Marcial, un compañeiro de clase que lles explicou desde unha óptica moi positiva e con moitos toques de humor, como enfronta a vida unha persoa de 18 anos que sofre unha discapacidade desde neno, dándonos a tod@s os que asistimos a charla unha gran lección de vida.

A sesion rematou coa lectura dun poema motivador para afrontar as dificultades que a súa compañeira de clase Begoña lle quixo dedicar a Marcial e a tod@s @s presentes.  Begoña tamén fixo un fermoso cartel que anunciaba a actividade e que estivo presente en todo momento durante a charla.

Marcial estivo acompañado de Jonatan, un alumno xordo que tamén recibe clases no noso centro, e que puido seguir e participar na charla coa axuda de Patricia, a intérprete da lingua de signos que temos no centro.  Foi unha tarde realmente especial para tod@s. Grazas en especial a Luisa, a nosa orientadora, a Rosana, a coidadora de Marcial, a Patricia, a intérprete da lingua de signos, e a todo o profesorado e alumnado que fixeron posible esta actividade. Foi un bonito xeito de conmemorar o dia da Diversidade funcional que oficialmente se celebrou o pasado 3 de decembro.