Namórate dos teus avós

BASES DO CONCURSO “NAMÓRATE DOS TEUS AVÓS”

1. Participantes:  Aberto a todo o alumnado da escola (EOI Monforte e Sección de Chantada).
  2. Datos persoais necesarios:  Nome (se queres un seudónimo), curso, grupo e teléfono.
  3. Enviar una expresión/frase afectuosa en GALEGO, que lle adicarías aos teus avó, ao correo: eoimonforte@gmail.com
  4. Premio: Tres frases/expresión serán premiadas cunha caixa de bombóns ou galletas de produción galega.
  5. Xurado:  Equipo directivo e Equipo de Dinamización da Lingua Galega
  6. Prazo de entrega: Ata o 12 de febreiro de 2021.
  7. Publicación dos/as premiados/as: 19 de febreiro de 2021.
  8. Ao participar, o alumnado autor da frase/expresión cede á Escola Oficial de Idiomas de Monforte de Lemos o dereito de difundir ou publicar esa información total ou parcialmente no medio que considere oportuno, sempre citando ao autor/a (ou seudónimo se así o preferise), o seu curso e grupo.
  9. A participación neste concurso supón a plena aceptación das presentes bases e a conformidade coas decisións do xurado.