Consello

Eleccións Consello Escolar 2021

Informamos de que nestas datas se inicia o proceso para a RENOVACIÓN PARCIAL DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR.

Este curso toca renovar:

- 1 representante de pais/nais.

- 1 representante das mestras.

Datas marcadas pola Xunta Electoral nas que as familias poderedes votar ao representante de nais/pais son as seguintes:

29 de outubro: celebrouse no centro o sorteo público para a constitución da Xunta Electoral. Nomeouse un titular e un suplente en cada sector (nais/pais, mestras e PAS). Dende ese día está exposto no taboleiro do centro o censo electoral das familias

Ata o 15 de novembro: período de reclamacións ao censo.

Adiamento da renovación de Consellos Escolares

Informamos de que a Consellería ven de publicar a resolución do 22 de outubro de 2020, pola que se adía a celebración de eleccións para a renovación dos Consellos Escolares, debido ao empeoramento da crise sanitaria xerada pola pandemia da COVID-19.

Así pois, as datas que establecera a Xunta Electoral quedan canceladas á espera de recibir novas instrucións.

No seguinte enlace podedes atopar toda a información:

Eleccións de membros dos Consellos Escolares

Informamos de que nestas datas se inicia o proceso para a RENOVACIÓN PARCIAL DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR.

Este curso toca renovar:

- 1 representante de pais/nais.

- 1 representante das mestras.

Datas marcadas pola Xunta Electoral, de interese para as familias, que poderedes votar ao representante de nais/pais: