Benvida

Benvidos á web do centro plurilingüe EEI As Dunas Panxón:

ESCOLA DE EDUCACIÓN INFANTIL "AS DUNAS"

RÚA GONDOMAR Nº9 - PANXÓN

36340 - NIGRÁN

PONTEVEDRA

Telf:986380120    Fax:986380120

e-mail: eei.dunas.panxon@edu.xunta.es

NORMAS DE PROTECCIÓN E HIXIENE PARA O ACCESO AO CENTRO

ESTIMADAS FAMILIAS:

NESTAS SEMANAS ESTANSE A LEVAR A CABO DIFERENTES ACCIÓNS NA ESCOLA QUE IMPLICAN O ACCESO DE DIFERENTES MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA Á MESMA: DEVOLUCIÓN DE LIBROS DA BILIOTECA, DE MATERIAL ESCOLAR, FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA, SOLICITUDE DOS SERVIZO DE COMEDOR E TRANSPORTE, ETC.

CÓMPRE SINALAR QUE, POLO BEN DE TODAS E TODOS, DEBEMOS CUMPRIR UNHAS NORMAS, DE CONFORMIDADE CO ESTABLECIDO NA ORDE SND/339/2020 DO 9 DE MAIO E COS DOCUMENTOS ENVIADOS POLOS MINISTERIOS DE SANIDADE E EDUCACIÓN.

ASÍ, AS NORMAS DE PROTECCIÓN E HIXIENE PARA O ACCESO AO CENTRO, SERÁN AS SEGUINTES:

• Non poderá acceder ao centro ningunha persoa con febre ou síntomas compatibles coa COVID-19.

• Para as xestións no centro deben axustarse ás datas sinaladas e ás citas concedidas e tentar ser puntuais para evitar coincidir moitas persoas.

• As persoas deberán levar posta unha máscara e usar o hidroxel sito na entrada.

• Se veñen acompañados de menores, estes deberán permanecer en todo momento baixo a vixilancia do responsable ao seu cargo, impedindo o xogo no recinto.

• Se nalgún momento no que se chega ao centro, hai xente que está sendo atendida nese intre, débese agardar no patio e sempre respectando a distancia mínima de 2 metros entre persoas.

• A permanencia no centro será a mínima imprescindible para as xestións necesarias.

MOITAS GRAZAS POLA COLABORACIÓN.

SOLICITUDE COMEDOR E TRANSPORTE PARA O CURSO 2020-21

O ALUMNADO DE 4º EI E 5º EI QUE O PRECISEN, XA PODEN SOLICITAR O SERVIZO DE COMEDOR E TRANSPORTE PARA O VINDEIRO CURSO.

O PRAZO É ATA O DÍA 10 DE XULLO.

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEN DESCARGAR OS IMPRESOS TANTO DO COMEDOR COMA DO TRANSPORTE. PODEN DESCARGALOS, CUMPLIMENTALOS E ENVIALOS ESCANEADOS OU FOTOGRAFIADOS AO CORREO ELECTRÓNICO DA ESCOLA (eei.dunas.panxon@edu.xunta.es) OU BEN RECOLLELOS E ENTREGALOS DE XEITO PRESENCIAL. PARA FACELO PRESENCIALMENTE HAI QUE PEDIR CITA NOS TELÉFONOS DA ESCOLA: 986 38 01 20 OU 665 83 26 40

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA CURSO 2020-21

O ALUMNADO DE NOVO INGRESO NA ESCOLA DEBE FORMALIZAR A MATRÍCULA DO 1 AO 10 DE XULLO.

TODA A INFORMACIÓN RELATIVA Á DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR E DE COMO FACELO, ESTÁ NO ARQUIVO ADXUNTO.

PODEN DESCARGALO, CUMPLIMENTALO E ENVIALO ESCANEADO OU FOTOGRAFIADO AO CORREO DA ESCOLA, OU BEN SOLICITAR CITA PARA FACELO DE XEITO PRESENCIAL.

PARA CALQUERA DÚBIDA E PARA SOLICITAR A SÚA CITA, PODEN CHAMAR AOS TELÉFONOS DA ESCOLA: 986 38 01 20 OU 665 83 26 40

AGRADECEMENTO ÁS FAMILIAS

AS FAMILIAS SEMPRE SODES UN PILAR FUNDAMENTAL, PERO ESTE CURSO MOITÍIISIMO MÁIS E POR ISO O PROFESORADO DA EEI AS DUNAS QUEREMOS AGRADECER TODO O QUE ESTIVESTES FACENDO PARA QUE ESTE CURSO SAIRA ADIANTE.

GRAZAS

LISTAXES DEFINITIVAS ADMISIÓN CURSO 2020-21

PARA CONSULTAR AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-21 PREMEDE NO ARQUIVO ADXUNTO.

ATENCIÓN AO PÚBLICO

ATENCIÓN AO PÚBLICO CON CITA PREVIA OU NOS TELÉFONOS E CORREO ELECTRÓNICO DA ESCOLA:

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2020/21

PODEN CONSULTAR NOS ARQUIVOS ADXUNTOS AS LISTAXES PROVISIONAIS DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2020/21 NOS NIVEIS DE 4º EI E 5º EI.

PARA CALQUERA DÚBIDA PODEN POÑERSE EN CONTACTO CONNOSCO NOS TELÉFONOS E CORREO ELECTRÓNICO DA ESCOLA:

ESCOLARIZACIÓN ORDINARIA TRAS A REANUDACIÓN DOS PRAZOS

UNHA VEZ FINALIZADO O PERÍODO DE ADMISIÓN, INFORMAMOS QUE NON SERÁ PRECISO BAREMAR E QUE OS PRAZOS QUEDAN DO SEGUINTE XEITO:

LISTAXES:

• Listaxes de amitidos/non admitidos: antes de 9 de xuño (Reclamación: 3 días hábiles a partir do seguinte á publicación das listaxes)
  • Listaxes definitivas de admitidos/non admitidos: ata o 26 de xuño.

As familias poderán consultar o estado de tramitación das solicitudes a través da aplicación "admisión alumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) utilizando o código de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

Faranse públicas as listaxes no taboleiro exterior do centro e na páxina web da escola, nas que figurará o número de rexistro de entrada da solicitude presentada no centro.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA:

DO 1 AO 10 DE XULLO

NORMATIVA

• Decreto 254/2012 do 13 de Decembro (DOG 26/12/2012)
  • Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG 15/03/2013
  • Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG 01/02/2017).
  • Resolución de 5 de maio de 2020

PARA CALQUERA DÚBIDA PODEN POÑERSE EN CONTACTO CONNOSCO NOS TELÉFONOS DA ESCOLA ASÍ COMA NO CORREO ELECTRÓNICO:

986 380 120 / 665 832 640

GRAZAS