bannerplurilingue

Benvida

Benvidos á web do centro plurilingüe EEI As Dunas Panxón:

ESCOLA DE EDUCACIÓN INFANTIL "AS DUNAS"

RÚA GONDOMAR Nº9 - PANXÓN

36340 - NIGRÁN

PONTEVEDRA

Telf:986380120    Fax:986380120

e-mail: eei.dunas.panxon@edu.xunta.gal

AXUDAS PARA A COMPRA DE LIBROS DE TEXTO E/OU MATERIAL ESCOLAR DO CONCELLO DE NIGRÁN CURSO 22-23

COMUNICARLLES QUE XA ESTÁ ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE AXUDAS MUNICIPAIS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E /OU MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2022-23

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES É DENDE O 6 DE XULLO ATA O 27 DE XULLO (AMBOS INCLUSIVE)  MEDIANTE CITA PREVIA NO TELÉFONO 986 365 000 NO DEPARTAMENTO DOS SERVIZOS SOCIAIS DO CONCELLO DE NIGRÁN.

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODEDES DECARGAR AS BASES DA CONVOCATORIA E O MODELO DE SOLICITUDE.

SOLICITUDE COMEDOR E TRANSPORTE PARA O VINDEIRO CURSO

PODEDES DESCARGAR NOS ARQUIVOS ADXUNTOS AS SOLICITUDES DE COMEDOR E TRANSPORTE PARA O VINDEIRO CURSO, XA QUE HAI QUE RENOVALAS CADA ANO.

SE ALGUÉN AS QUERE EN FORMATO PAPEL PODE PASAR POLA ESCOLA A RECOLLELAS.

PARA ENTREGALAS PODEDES FACELO POR CORREO ELECTRÓNICO OU BEN PRESENCIALMENTE NA ESCOLA EN HORARIO DE 10:00 A 13:00HS E ATA O DÍA 20 DE XULLO.

BALONMÁN NO PAVILLÓN DE PANXÓN GRATUITO NOS MESES DE XULLO E AGOSTO

Actividade que sería levada a cabo dende o día 4 de Xullo e nos meses de Xullo e Agosto. A inscripción faríase contactando co mail: sdnproxectoveran@gmail.com. Sería unha actividade completamente gratuíta e asegurada polo Plan Corresponsables da Xunta de Galicia. Tódolos Luns, Mércores e Venres de 16:00 a 20:00 no pavillón de Nigrán en Panxón. Será unha actividade lúdico-deportiva orientada ao aprendizaxe do balonmán. En función do número de nenos e nenas que se anoten. A fináis do mes de xuño,trataríase de dar xa un calendario concreto para cada franxa de idade. A participación non ten ningún tipo de condicionante e queda a discreción dos pais ou nenos asistir, pero deben darse de alta no seguro médico posto á nosa disposición e firmar a cesión de dereitos de imaxe. Tódos estes documentos poríamos a dispòsición de todos aqueles que se interesen en participar, de novo, a través do mesmo mail arriba indicado. SAÚDOS!

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 22-23

O ALUMNADO DE NOVO INGRESO DEBE FORMALIZAR A MATRÍCULA DO 20 AO 30 DE XUÑO.

TODA A INFORMACIÓN RELATIVA Á DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR E DE COMO FACELO, ESTÁ NO ARQUIVO ADXUNTO.

EN CANTO Á SOLICITUDE DE COMEDOR DE ESCOLAR, O PRAZO DE PRESENTACIÓN COMEZARÁ MAIS ADIANTE.

PODEN SOLICITAR A DOCUMENTACIÓN IMPRESA NA ESCOLA OU BEN DESCARGALA, CUMPLIMENTALA E ENVIALA ESCANEADA OU FOTOGRAFIADA AO CORREO DA ESCOLA. TAMÉN PODEN ENTREGALA DA XEITO PRESENCIAL NO CENTRO PEDINDO CITA PREVIA.

PARA CALQUERA DÚBIDA E PARA SOLICITAR A SÚA CITA, PODEN CHAMAR AOS TELÉFONOS: 986.38.01.20  OU  665.83.26.40

SAÍDA Á PRAIA

PRAZO PARA FORMALIZAR MATRÍCULA PARA O CURSO 22-23

O PERÍODO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO SERÁ DO 20 AO 30 DE XUÑO.

NUNS DÍAS PUBLICAREMOS NA WEB A DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR PARA QUE POIDADES DESCARGALA.

MENÚ DE COMEDOR DO MES DE XUÑO

PROTOCOLO COVID VERSION 20/05/2022

DENDE O DÍA 20/05/2022 TEMOS UN NOVO PROTOCOLO PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID-19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2021-2022.

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEDES DESCARGALO PARA LER.

campamento de verán

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS TEDES TODA A INFORMACIÓN