PLURILINGÜE

Benvida

Benvidos á web do centro plurilingüe EEI As Dunas Panxón:

ESCOLA DE EDUCACIÓN INFANTIL "AS DUNAS"

RÚA GONDOMAR Nº9 - PANXÓN

36340 - NIGRÁN

PONTEVEDRA

Telf:986380120    Fax:986380120

e-mail: eei.dunas.panxon@edu.xunta.gal

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024/2025

Prazo de presentación das solicitudes de admisión de novo ingresoDO 1 AO 20 DE MARZO DE 2024.

A SOLICITUDE PÓDESE PRESENTAR DE DOUS XEITOS:
  • No centro escollido como primeira opción de preferencia (preséntase só nun único centro).

• A través da aplicación "ADMISIÓN ALUMNADO" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) na sede electrónica da Xunta de Galicia, onde se atopa a información de como facelo paso a paso. Precísase Chave 365 ou certificado dixital.

No arquivo adxunto podedes atopar o Anexo II e II-BIS do modelo ED550B para imprimilo e cubrilo. Tamén podedes solicitar os impresos no centro docente ou descargalo na aplicación "admisionalumnado".

En todas as solicitudes debe figurar a sinatura e consentimento de ambas persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:
  • ANEXO II
  • ANEXO II-BIS
  • Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.
  • No caso de separación xudicial ou divorcio, o convenio regulador ou resolución xudicial.

-XORNADAS DE PORTA ABERTAS-

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS:

-MARTES 27 DE FEBREIRO ÁS 16h.

-MARTES 5 DE MARZO ÁS 10h(É NECESARIO SOLICITAR CITA PREVIA)

-MARTES 5 DE MARZO ÁS 16h.

VIDE COÑECERNOS!!!

CARREIRA SOLIDARIA

HORARIO APERTURA BIBLIODUNAS 2º TRIMESTRE

AS OBRAS EN BIBLIODUNAS AO FIN REMATARON E PODEMOS REANUDAR A VISITA Á BIBLIOTECA POLAS TARDES.

VÉMONOS O MARTES 23!

- VISITA DO CARTEIRO REAL -