bannerplurilingue

Benvida

Benvidos á web do centro plurilingüe EEI As Dunas Panxón:

ESCOLA DE EDUCACIÓN INFANTIL "AS DUNAS"

RÚA GONDOMAR Nº9 - PANXÓN

36340 - NIGRÁN

PONTEVEDRA

Telf:986380120    Fax:986380120

e-mail: eei.dunas.panxon@edu.xunta.es

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR

COMUNICARLLES QUE XA ESTÁ ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE AXUDAS MUNICIPAIS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E /OU MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021- 22 (AÍNDA NON PUBLICADO NO BOPP).

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES É DE 15 DÍAS HÁBILES DENDE O DÍA SEGUINTE Á PUBLICACIÓN NO BOPP,  MEDIANTE CITA PREVIA NO TELÉFONO 986 365 000 NO DEPARTAMENTO DOS SERVIZOS SOCIAIS DO CONCELLO DE NIGRÁN.

AVISO ÁS FAMILIAS DE 6º E.I

- FESTA FIN DE CURSO 20/21 -

O MARTES CELEBRAMOS A FESTA DE FIN DE CURSO, TIVEMOS A SORTE DE PODER GOZAR DA ACTUACIÓN DE MAGÍN BLANCO.
QUE BEN O PASAMOS!!!.

FELIZ VERÁN FAMILIAS!!!!

PERÍODO DE MATRÍCULA PARA CURSO 2021-2022

O PERÍODO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO SERÁ DO 20 AO 30 DE XUÑO.

NUNS DÍAS PUBLICAREMOS NA WEB A DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR PARA QUE POIDADES DESCARGALA.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

PODEDES CONSULTAR NOS ARQUIVOS ADXUNTOS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO

MAGÍN BLANCO NA NOSA ESCOLA!!!

O DERRADEIRO DÍA DE COLE, MARTES 22 DE XUÑO, CONTAREMOS NA ESCOLA CO MÚSICO, COMPOSITOR, GUITARRISTA, CO ARTISTA GALEGO...

MAGÍN BLANCO

DE SEGURO NOS FARÁ CANTAR E BAILAR A TODOS!

ESTAMOS DESEXANDO GOZAR CO SEU ESPECTÁCULO!

CAMPAMENTO DE VERÁN 2021

COMPARTIMOS A INFORMACIÓN SOBRE O CAMPAMENTO DE VERÁN QUE ORGANIZA O CONCELLO DE NIGRÁN

PASARELA DE ENTRADA AO COLE E PORTA ANTIPÁNICO LISTAS!

ONTE REMATARON AS OBRAS NA ESCOLA. A PARTIRES DE AGORA O CENTRO CONTA CUNHA PORTA ANTIPÁNICO NO ACCESO TRASEIRO, QUE MELLORARÁ A SEGURIDADE DO ALUMNADO; E CUNHA ESTUPENDA PASARELA NO ACCESO PRINCIPAL, EVITANDO QUE SE MOLLEN NOS DÍAS DE CHOIVA E PERMITINDO TAMÉN ACTIVIDADES NO EXTERIOR INCLUSO NESES DÍAS.

MOITAS GRAZAS AO CONCELLO DE NIGRÁN POR EXECUTAR A OBRA, TENDO ASÍ EN CONTA AS PETICIÓNS E NECESIDADES DA NOSA COMUNIDADE EDUCATIVA E GRAZAS TAMÉN ÁS FAMILIAS POLA AXUDA PRESTADA NESTE SENTIDO. ESTAS ACCIÓNS MELLORARÁN O BENESTAR E A SEGURIDADE DO NOSO ALUMNADO E DAS FAMILIAS QUE SE ACHEGAN A DIARIO Á ESCOLA.

MOITAS GRAZAS!!

- COÑECÉDENOS UN POUCO MÁIS -

CONVIDÁMOSVOS A ENTRAR NA ESCOLA PARA QUE NOS POIDADES COÑECER UN POUCO MÁIS.

CONSULTADE AS VOSAS DÚBIDAS.

TELÉFONO: 986.380.120

E-MAIL: eei.dunas.panxon@edu.xunta.gal