bannerplurilingue

Benvida

Benvidos á web do centro plurilingüe EEI As Dunas Panxón:

ESCOLA DE EDUCACIÓN INFANTIL "AS DUNAS"

RÚA GONDOMAR Nº9 - PANXÓN

36340 - NIGRÁN

PONTEVEDRA

Telf:986380120    Fax:986380120

e-mail: eei.dunas.panxon@edu.xunta.es

INFORMACIÓN IMPORTANTE

(CONSULTA O ARQUIVO ADXUNTO SE NON SE VISUALIZA CORRECTAMENTE)

RESERVA DE PRAZA NO CENTRO ADSCRITO

PERÍODO DE RESERVA DE PRAZA PARA O CENTRO ADSCRITO PARA O VINDEIRO CURSO 2021-2022 (só para o alumnado de 6º de educación infantil que pasa a primaria)

DO 11 DE XANEIRO AO 8 DE FEBREIRO

(ÁMBOLOS DOUS INCLUÍDOS)

NORMATIVA

PODEN DESCARGAR OS IMPRESOS NO ARQUIVO ADXUNTO (EN PDF EDITABLE), EDITALOS NO SEU PC OU TLF MÓBIL E ENVIALOS DE NOVO AO CORREO ELECTRÓNICO DO CENTRO (eei.dunas.panxon@edu.xunta.gal), OU ENTREGALOS PRESENCIALMENTE NESTA ESCOLA.

ASÍ MESMO, AS FAMILIAS PODEN CUMPRIMENTAR AS SOLICITUDES DE RESERVA A TRAVÉS DA APLICACIÓN "ADMISIÓN ALUMNADO" DA PÁXINA DA XUNTA.

GRAZAS E BOAS FESTAS

GRAZAS A TODA COMUNIDADE EDUCATIVA POR ESTE ÉXITO NO PRIMEIRO TRIMESTRE:

GRAZAS a todas as familias, por respectar, comprender e cumplir coidadosamente co protocolo e coas estritas medidas que debemos seguir para frenar esta pandemia.

GRAZAS a todo o alumnado, por seren un exemplo inigualable, amosándose sempre feliz a pesar dos atrancos e incomodidades das medidas.

GRAZAS a todo o persoal docente e non docente da escola, por este inmenso esforzo e por asumir aínda máis responsabilidades das que corresponden.

GRAZAS á ANPA, pola axuda e colaboración co centro.

ENTRE TODAS E TODOS FORMAMOS UNHA COMUNIDADE EDUCATIVA FORTE.

DESFRUTEMOS DAS FESTAS CON SENTIDIÑO E MOITA SAÚDE

BO NADAL!

- VIDEOTITORIAL SOBRE O SERVIZO DE VIODEOCONFERENCIAS WEBEX -

A CONTINUACIÓN DEIXÁMOSVOS A LIGAZÓN DUN TITORIAL SOBRE VIDEOCONFERENCIAS CON WEBEX.

PÍCADE AQUÍ

COMO ACCEDER Á AULA VIRTUAL

A CONTINUACIÓN DEIXÁMOSVOS UN SINXELO VÍDEO EXPLICATIVO SOBRE O ACCESO Á AULA VIRTUAL DO CENTRO.

ESPERAMOS VOS SEXA DE AXUDA.

25 DE NOVEMBRO

- 25 DE NOVEMBRO -

25 DE NOVEMBRO

"DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER".

VÍDEO DO C.B. NIGRÁN

INSTRUCIÓNS PARA O PAGO DE COMEDOR

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEDES CONSULTAR AS INSTRUCIÓNS PARA EFECTUAR O PAGO DE COMEDOR

GRAZAS AO CONCELLO!!