Skip to Content

PLURILINGÜE

        

 

 

 

POLOS CREATIVOS

Actividades realizadas para fomentar a creatividade da Cativada

- PEIXIÑOS CON MATERIAL DE REFUGALLO -

FIXEMOS PEIXIÑOS CON MATERIAL DE REFUGALLO: BOTELLAS DE AUGA BALEIRAS, ENVOLTORIOS DAS MERENDAS E RESTAS DE ACTIVIDADES DA AULA. QUEDARON CHULÍSIMOS E AGORA DECORAN A BIBLIODUNAS.

 

- CADRO AGASALLO DÍA DA FAMILIA -

APROVEITAMOS AS CUNCHAS DOS MEXILÓNS DA DEGUSTACIÓN PARA FACER UN CADRO DA NOSA FAMILIA.

CADRO QUE FOI DE AGASALLO PARA FESTEXAR O DÍA DA FAMILIA.

- MOVILES DE PEIXIÑOS PARA DECORAR -

O ALUMNADO DE 4º CREOU UNS FERMOSOS MOVILES CON: PEIXIÑOS E A INICIAL DO SEU NOME FEITOS CON PASTA DE MODELAR, CUNCHAS E AXOUXERES. MIRADE QUE COUSA MÁIS BONITIÑA VAI DECORAR OS SEUS FOGARES.

 

- OBRAS DE ARTE RELACIONADAS CO MAR "SEOANE" -

NA CLASE DE ALTERNATIVA, O ALUMNADO DE 4º, 5º E 6º CREARON CADROS DE SEOANE COA TEMÁTICA DO MAR; AS MARISCADORAS, O BOTE E MAR AO ATARDECER.

QUE GRANDES ARTISTA TEMOS EN DUNAS.

 

- DECORAMOS TAZAS -

DECORAMOS TAZAS COA NOSA MASCOTA, A RATIÑA LOLA. ESAS TAZAS, XUNTO COAS CHAPAS, SERAN OS AGASALLOS QUE RECIBIRÁN AS NOSAS VISITAS.

 

- PANEL DOS RETOS -

ELABORAMOS UN PANEL PARA RECOLLER OS RETOS.

POÑIAMOS UN CHEKING CADA VEZ QUE LOGRABAMOS UN, E CÓDIGO/S QR PARA PODER ACCEDER Á INFORMACIÓN.

 

-INTRODUCCIÓN Á ROBÓTICA EN 4º -

DOC introduce aos máis pequenos dentro da robótica educativa, dunha forma simple e intuitiva, experimentando con distintos modos de xogo con niveis de dificultade ascendente. Para axudar a adestrar o pensamento lóxico, a intelixencia espacial e as habilidades de cálculo, a través de contar e decidir como mover a DOC para atopar os retos marcados nas tarxetas; cos movementos do plano incluído no pack. Este xogo se ha inspirando na metodoloxía STEM (ciencia, tecnoloxía, enxeñería e matemáticas), que axuda a desenvolver as habilidades manuais, intelixencia e creatividade.oduce aos máis pequenos dentro da robótica educativa, dunha forma simple e intuitiva, experimentando con distintos modos de xogo con niveis de dificultade ascendente. Para axudar a adestrar o pensamento lóxico, a intelixencia espacial e as habilidades de cálculo, a través de contar e decidir como mover a Doc para atopar os retos marcados nas tarxetas; cos movementos do plano incluído no pack.

 

Este xogo se ha inspirando na metodoloxía STEM (ciencia, tecnoloxía, enxeñería e matemáticas), que axuda a desenvolver as habilidades manuais, intelixencia e creatividade.

DOC introduce aos máis pequenos dentro da robótica educativa, dunha forma simple e intuitiva, experimentando con distintos modos de xogo con niveis de dificultade ascendente. Para axudar a adestrar o pensamento lóxico, a intelixencia espacial e as habilidades de cálculo, a través de contar e decidir como mover a DOC para atopar os retos marcados nas tarxetas; cos movementos do plano incluído no pack.

Este xogo se ha inspirando na metodoloxía STEM (ciencia, tecnoloxía, enxeñería e matemáticas), que axuda a desenvolver as habilidades manuais, intelixencia e creatividade.

 

- AS MESTRAS FORMÁRONSE EN ROBÓTICA NO CEFORE DE VIGO -

ESTE ANO, O PFPP DAS MESTRAS DE E.E.I. AS DUNAS TEN COMO TEMÁTICA "POLOS CREATIVOS".

NO MES DE MARZO RECIBIMOS 6 HORAS DE FORMACIÓN NO CEFORE DE VIGO, 3 DE TRUE-TRUE E 3 DE MAKEY-MAKEY.

 

- CHARLA-OBRADOIRO PARA AS FAMILIAS "XOGOS, MANCHAS E SALTOS" -

CHARLA OBRADOIRO DA MAN DE "CREATECTURA", A PRIMEIRA PARTE FOI TEORÍA PARA OS ADULTOS E A SEGUNDA PARTE  FOI PRÁCTICA: OBRADOIRO COA CATIVADA.

 

- APADRIÑAMENTO LECTOR -

PARA AGRADECERLLE A VISITA E A CONTADA AOS NOSOS PADRIÑOS LECTORES, PREPARÁMOSLLE UNS FERMOSOS COLGANTES DE RECORDO.

Distribuir contido


by Dr. Radut