VENRES DE ALUCINE (FEBREIRO)

24 DE FEBREIRO

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

O 24 de febreiro está recollido no Calendario  do Libro e da Lectura como o aniversario do nacemento de Rosalía de Castro, a poeta de referencia da literatura galega.

Desde a biblioteca do centro sumámonos a esta publicación para dar a coñecer ao noso alumnado os poemas, a vida e a obra desta gran autora.

Para acceder a esta información tedes que premer na imaxe de Rosalía de Castro ou entrar no apartado de novidades da nosa biblioteca.

Un saúdo

24th of FEBRUARY

ROSALÍA DE CASTRO DAY

The 24th of February in the Calendar of the Book and Reading is included as the birthday of Rosalía de Castro, the poet of reference of Galician literature.

From the library to the school, we join together to make our students learn about the poems, life and work of this great author.

To access this information, you have to click on the image of Rosalía de Castro or enter the news section of our library.

Best wishes!