SAÍDA Á EXPOSICIÓN "NUESTRO PLANETA"

O MARTES 5 DE FEBREIRO VISITAMOS A FUNDACIÓN ABANCA NA CORUÑA PARA VER A EXPOSICÓN "NUESTRO PLANETA".

ESTA EXPOSICIÓN ESTÁ BASEADA NUN DOCUMENTAL DO MESMO TÍTULO DA PLATAFORMA NETFLIX, DE ONDE FORON EXTRAÍDAS AS IMAXES QUE POIDEMOS VER.

ADEMAIS TAMÉN TIVEMOS UN OBRADOIRO ONDE REUTILIZAMOS UNHA BOTELLA PARA PLANTAR PEREXIL E ELABORAMOS UNS MONICREQUES DE ANIMAIS.

PICANDO NA IMAXE PODEREDES VER UN RESUMO DESTA ACTIVIDADE

VISITA AO PARQUE DE BOMBEIROS

O MARTES 21 DE XANEIRO VISITAMOS O PARQUE DE BOMBEIROS DA CORUÑA.

NESTA VISITA TIVEMOS A SORTE DE ESTAR ACOMPAÑADOS POLO PAI E O TÍO DUNS COMPAÑEIROS DA ESCOLA DE SÉSAMO.

EXPLICÁRONNOS MOITAS COUSAS SOBRE O SEU TRABALLO E TODO O QUE SUCEDE DESDE QUE SE RECIBE A CHAMADA QUE COMUNICA UNHA EMERXENCIA.

AMOSÁRANNOS COMO SON OS SEUS TRAXES DE TRABALLO E TODAS AS PRECAUCIÓNS QUE DEBEMOS TOMAR SE OCORRE UN INCENDIO, E ATA POIDEMOS PROBAR OS SEUS CASCOS. DESPOIS VIMOS OS CAMIÓNS E SUBIMOS NUN DELES.

REMATAMOS A VISITA COÑECENDO O RESTO DE INSTALACIÓNS DO PARQUE E CONVERTÉMONOS EN AUTÉNTICOS BOMBEIROS E BOMBEIRAS USANDO A MANGUEIRA DE EXTINCIÓN DE INCENDIOS.

AGRADECEMENTOS A TODO O PERSONAL DO PARQUE DE BOMBEIROS DA CORUÑA POR PERMITIRNOS DISFRUTAR DESTA VISITA, EN ESPECIAL A MIGUI E FERNANDO.

PODEDES VER TODOS OS DETALLES DESTA VISITA PICANDO NA IMAXE

FESTIVAL DE NADAL

AO 20 DE DECEMBRO REUNÍMONOS NA ESCOLA DA CHOEIRA PARA CELEBRAR O NADAL.

A XORNADA COMEZOU CUN CONTO MOI ESPECIAL "O HOME DE PAU". DESPOIS VISITOUNOS PAPÁ NOEL E DISFRUTAMOS COAS ACTUACIÓNS DOS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS. A FESTA REMATOU CUNHA MERENDA NAVIDEÑA E XOGANDO TODOS XUNTOS.

PODEDES VER UN RESUMO DESTE DÍA PICANDO NA IMAXE.

SAÍDA Á LONXA E AO AQUARIUM FINISTERRAE

O XOVES 5 DE DECEMBRO VISITAMOS A LONXA DA CORUÑA E O AQUARIUM FINISTERRAE.

NA LONXA EXPLICÁRONNOS O PROCESO QUE SEGUE O PEIXE MAR DESDE O MAR ATA QUE CHEGA AOS NOSOS PRATOS. E POIDEMOS VER POLBOS, MEIGAS,...

NO ACAUARIO DISFRUTAMOS VENDO COMO ALIMENTABAN AS FOCAS E VENDO DISTINTOS TIPOS DE PEIXES, PERO O QUE MÁIS NOS GUSTOU FOI GASTÓN O TIBURÓN. E Á SAÍDA HABÍA UNHA SORPRESA: COÑECEMOS A CARPIÑO!!!

Podedes ver un resumo desta saída picando na imaxe.

SAMAÍN E MAGOSTO 2019

O MÉRCORES 30 REUNÍMONOS NA TORRE DE CELAS PARA CELEBRAR O SAMAÍN E O MAGOSTO!

DISFRUTAMOS CO CONTO "ESQUELETOS DIVERTIDOS" E DESPOIS PARTICIPAMOS EN DIFERENTES OBRADOIROS. E PARA MERENDAR... DELICIOSAS CASTAÑAS ASADAS!

Podedes ver o ben que o pasamos picando na imaxe destes esqueletes tan divertidos

EXCURSIÓN FIN DE CURSO: ECOMUSEO EN BUÑO E GABENLLE

COMO REMATE DE CURSO, O VENRES 14 DE XUÑO, SAÍMOS DE EXCURSIÓN AO ECOMUSEO EN BUÑO ONDE CREAMOS A NOSA OBRA DE ARTE EN BARRO. PARA REMATAR XANTAMOS NA ÁREA RECREATIVA DE GABENLLE EN LARACHA. PASÁMOLO MOI BEN!!

CONCERTO DIDÁCTICO DE ARCOS IRIS "EL MUNDO SUENA"

O VENRES 7 DE XUÑO ASISTIMOS AO NOVO ESPECTÁCULO DIDÁCTICO DO GRUPO ARCOS IRIS TITULADO "EL MUNDO SUENA". REUNÍMONOS NO C.E.I.P. VILA DE RUTIS PARA DISFRUTAR DO CONCERTO XUNTO CO ALUMNADO DESE CENTRO.

MACCRA: MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEA DO CRA

O VENRES 31 DE MAIO DISFRUTAMOS DO NOSO MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEA.

MACCRA (MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEO DO C.R.A.)

O VINDEIRO VENRES 31 DE MAIO CHEGAMOS AO RESULTADO FINAL DO NOSO PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO DESTE CURSO, O MACCRA. ESTADES TODOS INVITADOS A VISITALO.

ROMARÍA DAS LETRAS GALEGAS

O 16 DE MAIO CELEBRAMOS NA TORRE DE CELAS O DÍA DAS LETRAS GALEGAS CUNHA ROMARÍA EN FAMILIA.