EXCURSIÓN FIN DE CURSO: ECOMUSEO EN BUÑO E GABENLLE

COMO REMATE DE CURSO, O VENRES 14 DE XUÑO, SAÍMOS DE EXCURSIÓN AO ECOMUSEO EN BUÑO ONDE CREAMOS A NOSA OBRA DE ARTE EN BARRO. PARA REMATAR XANTAMOS NA ÁREA RECREATIVA DE GABENLLE EN LARACHA. PASÁMOLO MOI BEN!!

CONCERTO DIDÁCTICO DE ARCOS IRIS "EL MUNDO SUENA"

O VENRES 7 DE XUÑO ASISTIMOS AO NOVO ESPECTÁCULO DIDÁCTICO DO GRUPO ARCOS IRIS TITULADO "EL MUNDO SUENA". REUNÍMONOS NO C.E.I.P. VILA DE RUTIS PARA DISFRUTAR DO CONCERTO XUNTO CO ALUMNADO DESE CENTRO.

MACCRA: MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEA DO CRA

O VENRES 31 DE MAIO DISFRUTAMOS DO NOSO MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEA.

MACCRA (MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEO DO C.R.A.)

O VINDEIRO VENRES 31 DE MAIO CHEGAMOS AO RESULTADO FINAL DO NOSO PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO DESTE CURSO, O MACCRA. ESTADES TODOS INVITADOS A VISITALO.

ROMARÍA DAS LETRAS GALEGAS

O 16 DE MAIO CELEBRAMOS NA TORRE DE CELAS O DÍA DAS LETRAS GALEGAS CUNHA ROMARÍA EN FAMILIA.

CONCERTO DE MAMÁ CABRA

O LUNS 13 DE MAIO ESTIVEMOS NO TEATRO COLÓN EN A CORUÑA, ALÍ DISFRUTAMOS DO CONCERTO DE MAMÁ CABRA TITULADO "DEVERIBÉS".

DÍA DA PEPATECA

O 10 DE MARZO XUNTÁMONOS NA PEPATECA EN A CHOEIRA. ESCOLLIMOS LIBROS PARA LER NA CASA E FIXEMOS MOITAS MÁIS ACTIVIDADES.

23 de ABRIL. DÍA DO LIBRO

O 23 DE ABRIL CELEBRAMOS EN A CHOEIRA O DÍA DO LIBRO. VISITOUNOS A DRAGONA RAMONA GRACIAS Á COLABORACIÓN DO CONCELLO DE CULLEREDO. A CONTINUACIÓN, TRABALLAMOS EN TALLERES LITERARIOS REMATANDO CUNHA MERENDA CONXUNTA.

DETECTIVES E CACOS NO CRA

O 1 DE MARZO CELEBRAMOS O ENTROIDO NO PAVILLÓN DE ALMEIRAS.

MANDACRÁ PARA XOVES