FESTIVAL DE NADAL

AO 20 DE DECEMBRO REUNÍMONOS NA ESCOLA DA CHOEIRA PARA CELEBRAR O NADAL.

A XORNADA COMEZOU CUN CONTO MOI ESPECIAL "O HOME DE PAU". DESPOIS VISITOUNOS PAPÁ NOEL E DISFRUTAMOS COAS ACTUACIÓNS DOS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS. A FESTA REMATOU CUNHA MERENDA NAVIDEÑA E XOGANDO TODOS XUNTOS.

PODEDES VER UN RESUMO DESTE DÍA PICANDO NA IMAXE.

SAÍDA Á LONXA E AO AQUARIUM FINISTERRAE

O XOVES 5 DE DECEMBRO VISITAMOS A LONXA DA CORUÑA E O AQUARIUM FINISTERRAE.

NA LONXA EXPLICÁRONNOS O PROCESO QUE SEGUE O PEIXE MAR DESDE O MAR ATA QUE CHEGA AOS NOSOS PRATOS. E POIDEMOS VER POLBOS, MEIGAS,...

NO ACAUARIO DISFRUTAMOS VENDO COMO ALIMENTABAN AS FOCAS E VENDO DISTINTOS TIPOS DE PEIXES, PERO O QUE MÁIS NOS GUSTOU FOI GASTÓN O TIBURÓN. E Á SAÍDA HABÍA UNHA SORPRESA: COÑECEMOS A CARPIÑO!!!

Podedes ver un resumo desta saída picando na imaxe.

SAMAÍN E MAGOSTO 2019

O MÉRCORES 30 REUNÍMONOS NA TORRE DE CELAS PARA CELEBRAR O SAMAÍN E O MAGOSTO!

DISFRUTAMOS CO CONTO "ESQUELETOS DIVERTIDOS" E DESPOIS PARTICIPAMOS EN DIFERENTES OBRADOIROS. E PARA MERENDAR... DELICIOSAS CASTAÑAS ASADAS!

Podedes ver o ben que o pasamos picando na imaxe destes esqueletes tan divertidos

EXCURSIÓN FIN DE CURSO: ECOMUSEO EN BUÑO E GABENLLE

COMO REMATE DE CURSO, O VENRES 14 DE XUÑO, SAÍMOS DE EXCURSIÓN AO ECOMUSEO EN BUÑO ONDE CREAMOS A NOSA OBRA DE ARTE EN BARRO. PARA REMATAR XANTAMOS NA ÁREA RECREATIVA DE GABENLLE EN LARACHA. PASÁMOLO MOI BEN!!

CONCERTO DIDÁCTICO DE ARCOS IRIS "EL MUNDO SUENA"

O VENRES 7 DE XUÑO ASISTIMOS AO NOVO ESPECTÁCULO DIDÁCTICO DO GRUPO ARCOS IRIS TITULADO "EL MUNDO SUENA". REUNÍMONOS NO C.E.I.P. VILA DE RUTIS PARA DISFRUTAR DO CONCERTO XUNTO CO ALUMNADO DESE CENTRO.

MACCRA: MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEA DO CRA

O VENRES 31 DE MAIO DISFRUTAMOS DO NOSO MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEA.

MACCRA (MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEO DO C.R.A.)

O VINDEIRO VENRES 31 DE MAIO CHEGAMOS AO RESULTADO FINAL DO NOSO PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO DESTE CURSO, O MACCRA. ESTADES TODOS INVITADOS A VISITALO.

ROMARÍA DAS LETRAS GALEGAS

O 16 DE MAIO CELEBRAMOS NA TORRE DE CELAS O DÍA DAS LETRAS GALEGAS CUNHA ROMARÍA EN FAMILIA.

CONCERTO DE MAMÁ CABRA

O LUNS 13 DE MAIO ESTIVEMOS NO TEATRO COLÓN EN A CORUÑA, ALÍ DISFRUTAMOS DO CONCERTO DE MAMÁ CABRA TITULADO "DEVERIBÉS".

DÍA DA PEPATECA

O 10 DE MARZO XUNTÁMONOS NA PEPATECA EN A CHOEIRA. ESCOLLIMOS LIBROS PARA LER NA CASA E FIXEMOS MOITAS MÁIS ACTIVIDADES.