BENVIDOS A NOSA PÁXINA WEB!

BENVIDOS A

CRA de Culleredo

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019/2020

O vindeiro venres, 1 de marzo, comeza o prazo de solicitudes de admisión de alumnado, ata o mércores 20 de marzo, ambos os dous inclusive.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

• Impresos de solicitude ANEXO II (recoller na secretaría do centro, nas escolas ou descargar aquí). IMPORTANTE: presentarase unha única solicitude na secretaría do centro que conste en primeiro lugar.; e asinado polo pai ou a nai, ou titores legais.

No caso de separación ou divorcio será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída a un deles. En ambos casos, será necesario presentar a resolución xudicial correspondente.

• Copia do libro de familia, ou do DNI, ou calquera outro documento que acredite a data de nacemento.
  • Se os pais optan a unha praza para alumnado con n.e.a.e. achegarán a documentación pertinente.
  • Certificado de escolarización en casos de traslado de centro (Art.16).

No taboleiro de novas do noso centro, están expostas as prazas vacantes, así como a información relativa a todo o proceso de admisión do alumnado.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DO ALUMANDO ADMITIDO

* Antes do 25 de abril: Publicación da resolución provisional.

* Antes do 15 de maio: Publicación da resolución definitiva.

PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA: O alumnado admitido no Centro formalizará a súa inscrición na Secretaría do 20 ao 30 de xuño. Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído no dereito á praza obtida.

VACANTES PARA O CURSO 2019/2020

Benvida

"MACCRA: MUSEO DA ARTE CONTEMPORÁNEA"

O PROXECTO DESTE CURSO TRATA SOBRE A ARTE E MOITO MÁIS.

DETECTIVES E CACOS NO CRA

NO ENTROIDO

TEATRALÍZATE

"TRES PORQUIÑOS E O LOBO FEROZ"

MUSEO DE BELLAS ARTES

A CORUÑA

DÍA DA PAZ

DANZA/MÚSICA

SEDE AFUNDACIÓN

BURBUJAS DE PAPEL

FESTIVAL DE NADAL EN A CHOEIRA

Postal de Nadal

CONCERTO NA SEDE AFUNDACIÓN

"EU COCIÑO, TI COCIÑAS?"

DE MAMÁ CABRA

"SONORO EMPEÑO"

VISITA NA SEDE AFUNDACIÓN

UN MAGOSTO FEITO CON ARTE

POLO SAMAÍN CARABUÑAS SAÍU DO CONTO

"NON ESQUEZAS DE CANDO EN VEZ

MIRARTE NUN ESPELLO"

EXPOSICIÓN DE FOTOGRAFÍA "UNHA MIRADA DE ANTANO.

RUTH MATILDA ANDERSON"

O 24 DE OUTUBRO VISITAMOS NO XARDÍN BOTÁNICO DE CULLEREDO UNHA EXPOSICIÓN FOTOGRÁFICA DE AFUNDACIÓN ABANCA. VIMOS FOTOS QUE FIXO UNHA FOTÓGRAFA AMERICANA,PIONEIRA NO SEU TEMPO QUE SE CHAMABA RUTH MATILDA.

ÚLTIMA NÚMERO DA REVISTA DO NOSO CENTRO: "AS NOVAS DE PEPA"

FACENDO HISTORIA

10º ANIVERSARIO DO CRA

OUTUBRO 2015

HORARIO SECRETARÍA:

LUNES E VENRES DE 9 A 14H.