PLAN DE ADAPTACIÓN COVID-19

O PLAN DE ACOLLIDA ÁS FAMILIAS,

O PLAN DE CONTINXENCIA e

A ENQUISA.

Esta  enquisa terá que facela diariamente toda a comunidade educativa, antes de asistir ao centro educativo.

Son documentos que serán revisados continuamente atendendo ás instruccións que están a ser publicadas no Portal Eduativo, e poderán sufrir modificacións, sempre atendendo as indicacións dos Protocolos indicados pola Consellería de Educacion e de Sanidade.

AbalarMóbil

Podedes descargar o abalarMóbil para poder comunicarnos.

Axudas para alumnado con Necesidades específicas de Apoio Educativo 2020-2021

Xa se poden solicitar as axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o presente curso.

Podedes consultar toda a información e procedemento a seguir picando na imaxe:

A documentación requerida debe ser entregada no CEIP Plirilingüe de Tarrío antes do 23 de setembro

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

DO 1 AO 10 DE XULLO ABRIRÁ O PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA.

OS DOCUMENTOS QUE SE DEBEN PRESENTAR NA SECRETARÍA DO CENTRO (A CHOEIRA-ALMEIRAS) SON:

- FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA

- CERTIFICADO MÉDICO

- 4 FOTOS

- FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA, NO CASO DE NON TELO PRESENTADO ANTES

- IMPRESO DE MATRÍCULA DEBIDAMENTE CUMPRIMENTADO E ASINADO. PÓDESE RECOLLER NA SECRETARÍA DO CENTRO OU DESCARGALO PICANDO AQUÍ

ADMISIÓN ALUMNADO

REMATADO O PRAZO DE ENTREGA DAS SOLICITUDES,INFORMAMOS ÁS FAMILIAS QUE SOLICITASTES A PRAZA NO NOSO CENTRO, QUE ESTADES TODOS ADMITIDOS.

ADMISIÓN ALUMNADO

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Segundo as instrucións do DOG do 6 de maio de 2020,restablécese o prazo para a presentación de solicitudes de admisión de alumnado.

PRAZO DE PRESENTACIÓN: Desde  o día 11 de maio de 2020 ata o día 18 do mesmo mes.

PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN PARA BAREMO: Ata o 26 de maio de 2020.

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS: Antes do 9 de xuño de 2020.

RECLAMACIÓNS contra as listaxes provisionais: 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS: Ata o 26 de xuño de 2020.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA:  Do 1 ao 10 de xullo de 2020.

PROTOCOLO DE ACTUACIÓN ANTE O CORONAVIRUS

SEGUINDO AS INDICACIÓNS DA XUNTA DE GALICIA O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO A PARTIR DO LUNS 16 DE MARZO DURANTE 14 DÍAS NATURAIS, QUE PODERÁN PRORROGARSE SEGUNDO ESTABLEZAN OS ORGANISMOS COMPETENTES.

DEBIDO A ISTO, O PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO, AMPLIARASE A UNHA SEMANA DESDE O DÍA DA NOVA APERTURA DOS CENTROS.

PARA MÁIS INFORMACIÓN PODEN POÑERSE EN CONTACTO CO CENTRO VÍA E-MAIL: cra.culleredo@edu.xunta.gal

MEDIDAS A ADOPTAR EN TODOS OS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO

NOVAS INSTRUCIÓNS SOBRE O COVID-19

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020/2021

O vindeiro luns, 2 de marzo, comeza o prazo de solicitudes de admisión de alumnado, ata o luns 23 de marzo, ambos os dous inclusive.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

• Impresos de solicitude ANEXO II (recoller na secretaría do centro, nas escolas ou descargar ANEXO II en galego e ANEXO II en castelán). IMPORTANTE: presentarase unha única solicitude na secretaría do centro que conste en primeiro lugar.; e asinado polo pai ou a nai, ou titores legais.

No caso de separación ou divorcio será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída a un deles. En ambos casos, será necesario presentar a resolución xudicial correspondente.

• Copia do libro de familia, ou do DNI, ou calquera outro documento que acredite a data de nacemento.
  • Se os pais optan a unha praza para alumnado con n.e.a.e. achegarán a documentación pertinente.
  • Certificado de escolarización en casos de traslado de centro (Art.16).

No taboleiro de novas do noso centro, están expostas as prazas vacantes, así como a información relativa a todo o proceso de admisión do alumnado.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DO ALUMANDO ADMITIDO

* Antes do 25 de abril: Publicación da resolución provisional.

* Antes do 15 de maio: Publicación da resolución definitiva.

PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA: O alumnado admitido no Centro formalizará a súa inscrición na Secretaría do 20 ao 30 de xuño. Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído no dereito á praza obtida.

BENVIDOS A NOSA PÁXINA WEB!

BENVIDOS A

CRA de Culleredo

BENVIDOS AO CURSO 2019/20

XOGUETES CON MATERIAL DE REFUGALLO

Benvida

ENTROIDO 2020

O VENRES 21 DE FEBREIRO CELEBRAMOS O ENTROIDO NO PAVILLÓN DE ALMEIRAS.

PICANDO NA IMAXE PODEREDES VER UN RESUMO DESTE DÍA

EXPOSICIÓN: NUESTRO PLANETA

FUNDACIÓN ABANCA

PODEDES VER UN RESUMO DESTA VISITA PICANDO NA IMAXE

VISITA AO PARQUE DE BOMBEIROS

SE PICADES NA IMAXE PODEREDES VER TODOS OS DETALLES DESTA INTERESANTE VISITA AO PARQUE DE BOMBEIROS DA CORUÑA

NADAL 2019

O CRA DE  CULLEREDO DESÉXAVOS FELICES FESTAS

PICANDO NA IMAXE PODEDES VER UN FERMOSO VIDEOCLIP DUNHA PANXOLIÑA CREADO POLO ALUMNADO COA MESTRA DE MÚSICA LORENA

FESTIVAL DE NADAL

PICANDO NA IMAXE PODEREDES VER O BEN QUE O PASAMOS NESTE DÍA TAN ESPECIAL

SAÍDA Á LONXA E AO AQUARIUM

FINISTERRAE

PICADE NA IMAXE PARA COÑECER TODOS OS DETALLES DESTA INTERESANTE SAÍDA

CONSELLOS PARA AXUDAR AO

PLANETA

SAMAÍN E MAGOSTO

Podedes ver que o ben que o pasamos picando nestes divertidos esqueletes

FACENDO HISTORIA

10º ANIVERSARIO DO CRA

OUTUBRO 2015

HORARIO SECRETARÍA:

LUNES E VENRES DE 9 A 14H.