SOLICITUDE DE ADMISIÓN

AS VACANTES POR ESCOLAS, PARA O CURSO 20/21 SON AS SEGUINTES:

O PRAZO DE PRESENTACIÓN SE SOLICITUDES SERÁ DO 1 AO 22 DE MARZO.

A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PODE FACERSE DE XEITO TELEMÁTICO OU NA SEDE DO CRA (ESCOLA DA CHOEIRA).

PODEDES CONSULTAR TODA A INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN, PRESENTAR AS SOLICITUDES DE XEITO TELEMÁTICO OU DESCARGAR O IMPRESO PARA FACELO DE XEITO PRESENCIAL PICANDO NA IMAXE.

PARA CALQUERA DÚBIDA NO CONTACTA NO 981662094

PORTAS ABERTAS 2021

PORTAS ABERTAS NO CRA DE CULLEREDO!

SE TEDES INTERESE NO NOSO CENTRO PODEDES CHAMAR OU MANDAR UN MAIL. SERÁ UN PRACER COMUNICARNOS CON VÓS!

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES SERÁ DO 1 AO 22 DE MARZO.

BO NADAL E FELIZ 2021

PLAN DE ADAPTACIÓN COVID-19

Presentamos:

O PLAN DE ADAPTACIÓN COVID.19,

O PLAN DE ACOLLIDA ÁS FAMILIAS,

O PLAN DE CONTINXENCIA e

A ENQUISA.

Esta  enquisa terá que facela diariamente toda a comunidade educativa, antes de asistir ao centro educativo.

Son documentos que serán revisados continuamente atendendo ás instruccións que están a ser publicadas no Portal Eduativo, e poderán sufrir modificacións, sempre atendendo as indicacións dos Protocolos indicados pola Consellería de Educacion e de Sanidade.

AbalarMóbil

Podedes descargar o abalarMóbil para poder comunicarnos.

Axudas para alumnado con Necesidades específicas de Apoio Educativo 2020-2021

Xa se poden solicitar as axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o presente curso.

Podedes consultar toda a información e procedemento a seguir picando na imaxe:

A documentación requerida debe ser entregada no CEIP Plirilingüe de Tarrío antes do 23 de setembro

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

DO 1 AO 10 DE XULLO ABRIRÁ O PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA.

OS DOCUMENTOS QUE SE DEBEN PRESENTAR NA SECRETARÍA DO CENTRO (A CHOEIRA-ALMEIRAS) SON:

- FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA

- CERTIFICADO MÉDICO

- 4 FOTOS

- FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA, NO CASO DE NON TELO PRESENTADO ANTES

- IMPRESO DE MATRÍCULA DEBIDAMENTE CUMPRIMENTADO E ASINADO. PÓDESE RECOLLER NA SECRETARÍA DO CENTRO OU DESCARGALO PICANDO AQUÍ

ADMISIÓN ALUMNADO

REMATADO O PRAZO DE ENTREGA DAS SOLICITUDES,INFORMAMOS ÁS FAMILIAS QUE SOLICITASTES A PRAZA NO NOSO CENTRO, QUE ESTADES TODOS ADMITIDOS.

ADMISIÓN ALUMNADO

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Segundo as instrucións do DOG do 6 de maio de 2020,restablécese o prazo para a presentación de solicitudes de admisión de alumnado.

PRAZO DE PRESENTACIÓN: Desde  o día 11 de maio de 2020 ata o día 18 do mesmo mes.

PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN PARA BAREMO: Ata o 26 de maio de 2020.

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS: Antes do 9 de xuño de 2020.

RECLAMACIÓNS contra as listaxes provisionais: 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS: Ata o 26 de xuño de 2020.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA:  Do 1 ao 10 de xullo de 2020.

PROTOCOLO DE ACTUACIÓN ANTE O CORONAVIRUS

SEGUINDO AS INDICACIÓNS DA XUNTA DE GALICIA O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO A PARTIR DO LUNS 16 DE MARZO DURANTE 14 DÍAS NATURAIS, QUE PODERÁN PRORROGARSE SEGUNDO ESTABLEZAN OS ORGANISMOS COMPETENTES.

DEBIDO A ISTO, O PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO, AMPLIARASE A UNHA SEMANA DESDE O DÍA DA NOVA APERTURA DOS CENTROS.

PARA MÁIS INFORMACIÓN PODEN POÑERSE EN CONTACTO CO CENTRO VÍA E-MAIL: cra.culleredo@edu.xunta.gal

MEDIDAS A ADOPTAR EN TODOS OS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO

NOVAS INSTRUCIÓNS SOBRE O COVID-19