Benvida

Información xeral sobre o CRA e as escolas unitarias asociadas. Quen somos, unitarias asociadas, o noso modo de traballar, proxectos nos que participamos.... etc.

Axudas para alumnado con Necesidades específicas de Apoio Educativo 2020-2021

Xa se poden solicitar as axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o presente curso.

Podedes consultar toda a información e procedemento a seguir picando na imaxe:

A documentación requerida debe ser entregada no CEIP Plirilingüe de Tarrío antes do 23 de setembro

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

DO 1 AO 10 DE XULLO ABRIRÁ O PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA.

OS DOCUMENTOS QUE SE DEBEN PRESENTAR NA SECRETARÍA DO CENTRO (A CHOEIRA-ALMEIRAS) SON:

- FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA

- CERTIFICADO MÉDICO

- 4 FOTOS

- FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA, NO CASO DE NON TELO PRESENTADO ANTES

- IMPRESO DE MATRÍCULA DEBIDAMENTE CUMPRIMENTADO E ASINADO. PÓDESE RECOLLER NA SECRETARÍA DO CENTRO OU DESCARGALO PICANDO AQUÍ

PROTOCOLO DE ACTUACIÓN ANTE O CORONAVIRUS

SEGUINDO AS INDICACIÓNS DA XUNTA DE GALICIA O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO A PARTIR DO LUNS 16 DE MARZO DURANTE 14 DÍAS NATURAIS, QUE PODERÁN PRORROGARSE SEGUNDO ESTABLEZAN OS ORGANISMOS COMPETENTES.

DEBIDO A ISTO, O PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO, AMPLIARASE A UNHA SEMANA DESDE O DÍA DA NOVA APERTURA DOS CENTROS.

PARA MÁIS INFORMACIÓN PODEN POÑERSE EN CONTACTO CO CENTRO VÍA E-MAIL: cra.culleredo@edu.xunta.gal

MEDIDAS A ADOPTAR EN TODOS OS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO

NOVAS INSTRUCIÓNS SOBRE O COVID-19

BENVIDOS A NOSA PÁXINA WEB!

BENVIDOS A

CRA de Culleredo