Día da Paz e da non violencia.

O luns día 30 de Xaneiro celebramos o día da Paz coa segunda carreira popular para a ONG "Save the children", onde os nenos buscaron patrocinadores para correr por outros nenos que non teñen as mesmas posibilidades.

A pesares do frío, a carreira estivo moi animada, xa que cantaron cancións pola paz e tamén nos acompañaron membros da residencia de maiores do pobo, que ata se animaron a correr!

Moitas gracias pola colaboración!

AVISO POR METEOROLOXÍA : SUSPENSIÓN DO SERVIZO DE TRANSPORTE PARA MÉRCORES 18 DE XANEIRO 2023

A Consellería suspendeu o servizo de transporte para todo o día de mañá mércores 18, iso non implica a suspensión das clases, esa é unha decisión do equipo directivo salvo que a Consellería publique outro comunicado. Neste caso, vista a previsión para o mércores, o máis probable é que se suspendan as clases. De tódolos xeitos, en canto podamos, trasladaremos a decisión a tódalas familias. Moitas gracias e disculpade de novo as molestias.

Visita de usuarios da residencia para dar os premios de Nadal

O pasado día 21 de decembro recibimos a visita dunha representación da residencia Manuel Villasol, para entregar ao alumnado os premios da postal de Nadal. Moitas grazas!

Festival de Nadal 2022

O día 22 de decembro celebramos o festival de Nadal no cole e puxemos fin ó primeiro trimestre con bailes, cancións e obras que representaron os alumnos. Foi un día de xuntanza coas familias onde lle demos a benvida ó comezo das vacacións.

Felices vacacións e bo ano novo 2023. Vémonos o 9 de xaneiro.

CLUB DE LECTURA

Celebración do día internacional das persoas con (dis)capacidade

O día 5 de decembro celebramos no CPI Uxío Novoneira o día internacional das persoas con discapacidade. Unha representación do alumnado da ESO puido comprobar como sería estar privado da vista, oído ou capacidade motora, trasladándonos logo as súas sensacións. No tocante a Infantil e Primaria reflexionamos sobre unha serie de videos (El cazo de Lorenzo, Ian, Tamara e El color de las flores). Por último fixemos un taller de escritura en Braille.

Día Internacional para a eliminación da violencia contra a Muller

Co motivo do día Internacional para a eliminación da violencia contra a muller, o luns 28 de novembro conmemoramos esta data co visionado dun vídeo que preparamos dende o cole, onde nenos e profesores daban o seu punto de vista sobre varias cuestións como a violencia de xénero ou a igualdade.

XI Foro de Investigación Juvenil

Os pasados 24.25.26 de Novembro, o alumnado de 2º 3º e 4ºESO participou no XI Foro de Investigación Xuvenil en Vigo, onde expuxeron traballos de investigación xunto con alumnos e alumnas de Cataluña e Galicia

Primeira asemblea online cos compañeiros Portugueses e Italianos do Erasmus

Hoxe tivemos a nosa primeira asemble deste curso. Aprobeitamos para saudarnos de novo, vernos as caras e coñecer aos novos participantes que non estaban o curso pasado. Entre eles, os nosos catro de 1ºESO! Compartimos o traballo previo realizado estas semanas sobre a Violencia de Xénero e formamos 4 equipos de traballo, con alumn@s dos 3 países, para realizar proxectos de investigación que presentaremos en Italia!