PLAN DIRECTOR DA GARDA CIVIL SOBRE A ADICCIÓN AOS VIDEOXOGOS E OS RISCOS DAS NOVAS TECNOLOXÍAS

Dentro do Plan Director da Garda Civil que este ano foi por videoconferencia debido ás restriccións, tivemos no cole ao Ramón "virtual" de cada ano para falarnos das adiccións que en moitos e moitas rapaces provoca a tecnoloxía, sobre os riscos que asumimos co uso de internet: grooming, seguridade da nosa información bancaria. etc.

III CONGRESO CIENTÍFICO DA MONTAÑA

Vai pola 3ª edición deste Congreso Científico entre os colexios da montaña de Lugo. Este ano participamos 5 escolas: Courel, Cervantes, Becerreá, Mondoñedo e Pedrafita. Entre as 5 escolas, o alumnado presentou un total de 23 proxectos de investigación. Ademáis, uniuse nalgunha das sesións a escola de Navia e unha representante da USC de Xuvenciencia.

Este foi o programa

POÑEMOS PUNTO E SEGUIDO Á SEMANA DAS LETRAS GALEGAS ADICADA A XELA ARIAS

Ao longo desta semana as diferentes clases estivemos traballando coa figura de Xela Arias, autora homenaxeada nestas letras galegas do 2021:

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS: POLO CORREO DO VENTO ACÉRCANOS A XELA ARIAS

Dentro de todas as actividades adicadas a Xela Arias na semana das Letras Galegas, a visita de "Polo correo do vento" foi especial, dende infantil ata 6º de Primaria e a través da ilustración, da narrativa e da música acercámonos a Xela e coñecimos o seu carácter transgresor e rompedor de moitos tópicos da época, as súas obras, ... e sobre todo descubrimos que somos uns e unhas debuxantes e debuxantas de sobresaínte.

ETAPA DO CAMIÑO "CEBREIRO-TRIACASTELA" COA "NEVADA DO CUCO"

Din que para unha boa camiñata o mellor é un tempo fresquiño, polo que escollimos o día en que as nosas paisaxes se tinguiron de novo de branco coa esperada "nevada do cuco" para facer unha das etapas do Camiño de Santiago, O Cebreiro (aínda que nos o empezamos en Pedrafita porque nos parecían poucos kilómetros) ata Triacastela onde nos esperaba Manolo co seu comodísimo bus ou iso nos pareceu despois de 27 km.