2011-2012

23/03/2012 Saída Muíños do Folón 5º
               11/05/2012 Correlingua  Tui

21/05/2012 Teatro en inglés

PARABÉNS AOS  ACTORES E ACTRICES DA OBRA DE TEATRO DO CENTRO POLA VOSA MAGNÍFICA INTERPRETACIÓN.

PARABÉNS TAMÉN ÁS  DIRECTORAS DA OBRA, ESCENÓGRAFOS/AS, PRESENTADORAS E TODOS OS QUE COLABORASTES DALGUNHA FORMA, NESTA OBRA TAN DIVERTIDA.

MOITOS DOS RAPACES DE PRIMARIA QUE XA A VIRAN POLA MAÑÁ, QUIXERON REPETIR NA SESIÓN DA NOITE COAS SÚAS FAMILIAS PARA VOLVER GOZAR DE TODO. QUE MÁIS PODEMOS DICIR?

Para ver máis fotos, preme nesta

OS MUÍÑOS E A MAXIA DA AUGA.

Enviado por Anónimo o 16 Abril, 2012 - 12:44

O día 23 de marzo , os alumnos e as alumnas de 5º de Primaria, fixemos a ruta dos muíños de Folón-Picón.

No comezo da ruta tivemos a oportunidade de conversar con D. Nemesio que nos contou algo do que el viviu e vive nese entorno tan fermoso e que para el ten un gran significado desde a súa infancia ata agora: lembranzas das que gusta moito falar.

Agradecemos a Juan Ramón que nos acompañase nesta excursión, na que nos serviu de guía e axuda para coñecer mellor o valor deste ben cultural que temos no Rosal e que habemos de recordar e respectar.

Se queres ver máis fotos preme aquí:

A biblioteca dedica este mes ás mulleres e o cine. Que mellor maneira de festexalo que poder ver unha boa película!

Os alumnos de 3º da ESO e os de 4º PDC acudiron o martes, día 7, ás salas de cine para ver a adaptación do cómic "Arrugas" de Paco Roca.

A excursión comezou xa pola mañá ca visita ao Museo do Mar e cun bon xantar na praia.

Se queres ver tódalas fotos preme AQUÍ.

Os alumnos de 3º da Eso pasaron unha mañanciña estupenda visitando as bodegas veciñas. Gracias aos departamentos de bioloxía e sociais.

ENHORABUENA DAVID!!!

Enviado por Anónimo o 19 Xaneiro, 2012 - 20:38