ABERTO O PRAZO PARA O FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

(Orde do 12 de maio de 2020 – DOG do 19 de maio de 2020)

PRAZOS: Dende o luns 25 de maio, con cita previa. CHAMAREMOS DENDE O CENTRO A TODAS AS FAMILIAS PARA ORGANIZAR AS CITAS, que serán de 10 minutos por persoa.

O trámite realizarase PREFERENTEMENTE POR MEDIOS TELEMÁTICOS (aquí).

Para presentación presencial no centro, precísase a seguinte documentación:

• Anexo I e Anexo II (aquí). POR FAVOR, SE PODEN TRÁIANOS CUBERTO.
  • Copia do libro de familia COMPLETO.
  • En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
  • Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou de calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.
  • Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.
  • Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.
  • Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor o titores carezan de DNI e NIE.
  • Achegar un EMAIL. Enviaremos o xustificante de entrega da documentación por esta vía (para evitar o uso de papel).

MÁIS INFORMACIÓN:

A quen vai destinada cada axuda?:

• Fondo libros: Para alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria e en 1º, 2º, 3º e 4º de educación secundaria.
  • Axudas libros de texto:
  1. Para 1º e 2º de Primaria.
  2. Para alumnado cunha discapacidade igual ou superior ao 65% e necesidades específicas de apoio educativo.
  • Axudas para adquirir material escolar: destinadas a toda Primaria e Secundaria.

O alumnado que repita 4º de ESO poderá presentar a solicitude no prazo dun mes desde a formalización da matrícula.

Os documentos deberán ser válidos e eficaces no momento da súa pre­sentación, e reflectir a situación persoal, familiar e económica en 31 de decembro de 2018

PODEN VER A CONVOCATORIA COMPLETA AQUÍ

Comunicado da dirección

Estimadas familias.

Segundo a información que acaba de facer pública a Consellería, o alumnado do CPI NON ASISTIRÁ AO CENTRO no que queda de curso. De momento, e segundo evolucione a pandemia, a incorporación terá lugar en SETEMBRO.

Lembramos que o centro está aberto, pero SÓ PARA OS PROCESOS ADMINISTRATIVOS EN CURSO, E CON CITA PREVIA. Así mesmo, todos os actos programados para estas datas están cancelados por motivos de saúde, e polo estado de alarma (ante as consultas dalgunhas familias, celebrar actos como a graduación de 4º de ESO sería incumprir a lei, ademais de incurrir nun risco sanitario).

Aproveitamos para pregar ás familias que sigamos cumprindo as normas de distanciamento social e hixiene, tan importantes para evitar posibles repuntes.

Un saúdo cordial

A Dirección

Como enviar arquivos de imaxe (e non morrer no intento)

Dende o Departamento de Plástica, a profesora Elena deseñou o seguinte manual cunha serie de pautas para fotografar traballos e enviar arquivos de imaxe (e non morrer no intento)

COMUNICADO DA DIRECCIÓN

Estimadas familias:

Acaban de saír as instrucións da Consellería sobre o funcionamento do terceiro trimestre, que podedes consultar aquí, así como un documento de preguntas e respostas que o aclara máis polo miúdo (ver aquí). Podedes ver en ambos documentos como se vai desenvolver a avaliación, os criterios para promocionar de curso, etc.

Un saúdo cordial

Enquisa para a mellora da biblioteca

Queremos mellorar a biblioteca e para iso necesitamos a opinión dos seus lectores. Pedímosvos que cubrades as seguintes enquisas para axudarnos a detectar a forma de optimizar as actuacións de mellora.

ENQUISA PRIMARIA
      ENQUISA SECUNDARIA

Aula Virtual Moodle no móbil ou tablet

Para o alumnado que o desexe, existe a posibilidade de descargar unha App para os móbiles ou tablets con sistema operativo Android.

Esta opción ofrece unha apariencia máis sinxela e pode facilitar a visualización e seguimento das tarefas propostas polo profesorado.

Manual de instalación

#euquedonacasa

Escola dende a casa

Actividades realizadas

Martes, 10 Marzo, 2020
Luns, 9 Marzo, 2020
Mércores, 4 Marzo, 2020
Xoves, 27 Febreiro, 2020

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.