O alumnado de 3º de ESO participou no IX concurso de Robótica da Fundación Pedro Barrié de la Maza en Vigo.

Se queres saber máis, preme na imaxe.

O pasado luns 15 de maio fomos ao auditorio do Rosal para ver a obra de teatro "A galiña azul" de Carlos Casares.

Foi o alumnado de 1º a 4º de Primaria para conmemorar o Día das Letras Galegas.

Xa coñecíamos a historia porque a léramos na clase e nos gustou moito!

O martes 25 houbo outra sesión de cociña do mundo.

Esta vez cociñou Félix, o profe de Educación Física de Primaria, un prato típico da súa terra, Salamanca.

Puidemos desgustar "Un hornazo" na cociña do CPI ás 17h.

Parabéns ao equipo de Normalización porque gañaron o concurso de vídeos do Correlingua 2017.

Coma premio, déronlle unha viaxe ás Fraga do Eume e alí están neste momento.

Nós agardando as novas!

Aquí tedes o vídeo. Para ter máis información, entra no blogue de Normalización.

O alumnado de 4º de ESO, foi á Fundación Serralves (O Porto) no microbús do Concello. Foi unha saída organizada polo departamento de Plástica no que se reallizou un obradoiro Corpo-Coisa, performance con dous corpos, baseados na obra de artistas coma Lygia Clarck.

Os rapaces e rapazas tamén puideron ver a exposición de Phillippe Parreno (instalacións) e a exposición de Joan Miró.

Por último comeron nos xardíns da Fundación.

Foi un día moi interesante e completo!

O pasado 10 de marzo, os nosos alumnos e alumnas de 5º de primaria pasaron unha xornada deportiva en Tomiño organizada por Agrudebam.

Preme na imaxe para ver o vídeo.

Hoxe, día da Muller Traballadora, queremos sumarnos ao Paro Internacional das Mulleres contra a violencia de xénero e pola igualdade.

A esta convocatoria, que partiu desde Arxentina, xa se uniron 35 países e nós non queremos ser menos.

Un grupo de profesoras e profesores, con algúns alumn@s de ESO, saímos á porta para visibilizar á nosa repulsa á violencia machista.

O pasado venres  24 de febreiro, celebramos o Entroido na Mata.  Tivemos un día moi soleado no que gozamos con todas as postas en escena das comparsas.

Traballáchedes moito! Parabéns a todos os grupos!

Pinchando na imaxe vas á Galería onde podes ver todas as fotos do Entroido.

Máis abaixo tes o vídeo resumo cun pouquiño de cada comparsa.

Como se descarga a aplicación AbalarMóbil?

Mira este vídeo:

RESPOSTAS ÁS PREGUNTAS MÁIS FRECUENTES

CONSULTA O SITIO OFICIAL

ENTRAR

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.