O vindeiro luns, 17 de setembro, terá lugar o acto de presentación para todo o alumnado da ESO ás 9:00 da mañá.

Esta presentación finalizará ás 11:00. O alumnado trasladarase aos seus domicilios a esa hora (haberá transporte escolar).

Bo comezo de curso!

O Equipo Directivo

O 12 de setembro comezarán as clases para Educación Primaria.

O 17 de setembro comezarán as clases para Educación Secundaria Obrigatoria.

Estimada comunidade educativa,

Informamos que  dende o 11 de xullo ata o 31 do mesmo mes, a atención ao público será das 10:00 da mañá ata a 13:00 do mediodía.

O mes de agosto o centro permanecerá pechado.

Un cordial saúdo

O Equipo Directivo

A película "A vida de Marie Curie" foi un proxecto de aula que durou todo o curso. Traballamos todas as áreas curriculares de forma interdisciplinar e globalizada: Matemáticas, Tecnoloxía, Lingua, Plástica, Ciencias...

Traballouse en grupo de forma colaborativa e tamén houbo proxectos individuais. Todo na película está feito polos alumnos e alumnas de 4ºA de Primaria exceptuando algúns textos e diálogos que foron collidos do libro biográfico escrito pola filla de Marie Curie, Eva Curie: "A vida heroica de Marie Curie"

Este é o resumo de como fixemos a película:

ENTRAR

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.