Estimada comunidade educativa,

Informamos que  dende o 11 de xullo ata o 31 do mesmo mes, a atención ao público será das 10:00 da mañá ata a 13:00 do mediodía.

O mes de agosto o centro permanecerá pechado.

Un cordial saúdo

O Equipo Directivo

A película "A vida de Marie Curie" foi un proxecto de aula que durou todo o curso. Traballamos todas as áreas curriculares de forma interdisciplinar e globalizada: Matemáticas, Tecnoloxía, Lingua, Plástica, Ciencias...

Traballouse en grupo de forma colaborativa e tamén houbo proxectos individuais. Todo na película está feito polos alumnos e alumnas de 4ºA de Primaria exceptuando algúns textos e diálogos que foron collidos do libro biográfico escrito pola filla de Marie Curie, Eva Curie: "A vida heroica de Marie Curie"

Este é o resumo de como fixemos a película:

O 31 de maio visitamos ás Fragas do Eume como excursión de final de curso e pasámolo moi ben. Choveu moito e non puidemos bañarnos na piscina do albergue pero pasamos dous días cos compañeiros e compañeiras e foi moi divertido.

Estimadas familias,

Informamos que por mor das mareas altas, as excursións de mañá (mércores 20 de xuño) de 1º e 2º da ESO que tiñan organizada a súa saída ás praias de Area Grande e Fedorento, serán trasladas á praia do Muiño.

Un saúdo cordial

O Equipo Directivo

O pasado luns tivo lugar no Auditorio, o acto tradicional de Non Perdas a Palabra. Para levalo a cabo, contamos coa colaboración de dúas alumnas de sexto de primaria que introduciron os vídeos e entrevistas de mulleres que colaboraron no proxecto da biblioteca Ella

Para finalizar a velada, un grupo composto por alumnado de quinto e sexto, e o profesor de música de primaria, tocaron unha versión dunha peza de música tradicional galega.

ENTRAR

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.