Xa podedes ver o vídeo resumo do Festival de Nadal

O xoves 21 de decembro rematau o 1º Trimestre co

Festival de Nadal.

As clases reanudaránse o luns, 8 de xaneiro.

En breve estarán na web as imaxes do festival.

FELICES FESTAS!!!!

O mércores 20 de decembro represouse de novo"Alis a través do espello",

a obra de teatro do curso pasado.

Preme na imaxe para ver a invitación ampliada.

O pasado 1 de decembro, os nenos e nenas de  primeiro e segundo de primaria visitaron as instalación da fábrica  A Rosaleira. Viron os pasos necesarios para enlatar grelos. Saíron moi satisfeitos ao poder aprender o proceso para a elaboración do produto.

Marcharon moi contentos para casa cunha lata cada un deles.

Chelo leva desde 1999 sendo limpadora do noso cole. Hoxe é o día da súa xubilación.

No centro, organizouse unha pequena homenaxe na que os seus netos, Marcos e Rubén Guerreiro, alumnos de terceiro de EP e primeiro de ESO, leron un poema de Gloria Fuertes que se chama Quiquiriquí e fixéronlle entrega dun detalliño no nome da comunidade escolar cunha carta recoñecendo o seu traballo no centro.

Acompañaron o acto o alumando de terceiro da clase do seu neto, o seu home, unha representación do profesorado e do persoal non docente.

Entra en Normalización para ver como se traballou no centro contra a violencia machista.

CHARLA COLOQUIO SOBRE HIPERPARENTALIDADE

As ANPAs da MATA, o CRA María zambrano e a Escola Infantil do Rosal, organizan esta charla-coloquio.

Será a primeira dun ciclo de varias, de interese para todos os pais e nais e a que estades invitados/as a asistir.

DíA: Venres 24 de novembro

HORA: 20:00h

LUGAR: Polivalente de O Rosal. Rúa Cabaqueiros,4

"Como protexer sen sobreprotexer"

O noso centro foi seleccionado para participar na SEMANA STEM organizada pola Xunta de Galicia e que consiste na permanencia nunhas instalacións durante unha semana na que se fomenta o espírito científico, tecnoloxíco e matemático dunha forma lúdica.

Nestes intres, os nosos alumnos e alumnas de 6º de Primaria están alá, gozando coas actividades e coa convivencia, compartindo robots, circuitos, tubos de ensaio e un montón de experiencias e aprendizaxes inesquecibles.

Premendo na imaxe poderás acceder á páxina web da SEMANA STEM

Un ano máis, celebramos o magosto, con xogos, castañas asadas e como novidade... tamén con charanga de música!

ENTRAR

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.