O pasado 10 de marzo, os nosos alumnos e alumnas de 5º de primaria pasaron unha xornada deportiva en Tomiño organizada por Agrudebam.

Preme na imaxe para ver o vídeo.

Como se descarga a aplicación AbalarMóbil?

Mira este vídeo:

RESPOSTAS ÁS PREGUNTAS MÁIS FRECUENTES

CONSULTA O SITIO OFICIAL

Hoxe, día da Muller Traballadora, queremos sumarnos ao Paro Internacional das Mulleres contra a violencia de xénero e pola igualdade.

A esta convocatoria, que partiu desde Arxentina, xa se uniron 35 países e nós non queremos ser menos.

Un grupo de profesoras e profesores, con algúns alumn@s de ESO, saímos á porta para visibilizar á nosa repulsa á violencia machista.

O pasado venres  24 de febreiro, celebramos o Entroido na Mata.  Tivemos un día moi soleado no que gozamos con todas as postas en escena das comparsas.

Traballáchedes moito! Parabéns a todos os grupos!

Pinchando na imaxe vas á Galería onde podes ver todas as fotos do Entroido.

Máis abaixo tes o vídeo resumo cun pouquiño de cada comparsa.

A Banda do Rosal co seu director ao fronte, fixeron un concerto didáctico

para o CRA María Zambrano e para 1º,2º,3º e 4º de Primaria da Mata.

Se queres saber máis, preme na imaxe.

Os departamentos de física e química e matemáticas da ESO organizaron no primeiro trimestre un concurso de "Fotociencia" que tivo moito éxito.

Aquí tedes un vídeo cunha mostra das fotografías enviadas polo alumnado de secundaria e as fotografías gañadoras do concurso.

Parabéns a tod@s!

Xa podes ver os vídeos do coro do Festival de Nadal.

Preme na imaxe!

O mércores 21 de decembro tivemos o Festival de Nadal no auditorio do Rosal.

O festival que consiste, como cada curso, na intervención do estupendo coro organizado por Fernando e os bailes que realiza o alumnado de ESO.

Parabéns a todos e todas os protagonistas deste bonito acto!

Agora toca descansar e pasar boas festas!

BO NADAL E FELIZ ANO NOVO!

Lembrade que estamos de volta o luns 9 de xaneiro.

O alumnado de cuarto, quinto e sexto de primaria celebraron o Nadal na clase de Inglés facendo o amigo invible, cunha postal de Nadal creada por eles, na que escribiron unha descripción exacta tanto física como de vestimenta. Despois intercambiaron as postais co alumnado doutras clases e tiñan que averiguar de quen era a postal que lle tocara.

Non foi unha tarefa moi doada para algúns pero pasámolo moi ben!

ENTRAR

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.