HOXE O ALUMNADO DE 4 EP PREPAROU UN BONITO CONTACONTOS PARA OS COMPAÑEIROS DE 3 ESO, CO MOTIVO DO DÍA DO LIBRO.

Os alumn@s de 1º ESO recibiron antes das vacacións a visita da Educadora do Concello, que lles imparte os Obradoiros de Educación Sexual.

O DÍA 10 DE ABRIL OS RAPACES DE 1 E 2 DA ESO GOZARON DUNHA XORNADA EN VIGO.

ALÍ FOMOS AO CINE E PASAMOS UN RATO DE OCIO NO CENTRO COMERCIAL DE GRAN VÍA.

DESPOIS PARAMOS NO MOSTEIRO DE OIA.

IMAXES QUE QUEDARÁN PARA SEMPRE NA SÚA MEMORIA

AMSTERDAM

CASCAIS

Os alumn@s de 3º e 4º da ESO están repartidos pola xeografía europea

e mandan recordos para tod@s os compañeiros e para os pais.

Nestas fotos os recién chegados ao aeroporto de Amsterdam, en París, e no Castelo de Palmela (Portugal)

XA ESTÁN POR TERRAS FRANCESAS OS RAPACES QUE VAN CAMIÑO DE PARÍS.

Esta semana o alumnado de 4º ESO tiveron uns encontros con profesionais de distintos sectores,

organizados polo Concello coa finalidade de guiar aos estudantes nas súas decisións laborais futuras.

Esperamos que lles fose de utilidade.

Hoxe (27/3/19) tivemos a sorte de recibir no centro a Ledicia Costas, a coñecida escritora de literatura xuvenil cunha enorme traxectoria.

Ademais de ser entrevistada na radio participou nunha charla-coloquio, seguida da firma de libros.

Dende aquí queremos agradecer a súa presencia no centro e desexamos poder repetir a experiencia.

(Xa tedes a entrevista íntegra disponible para escoitar cando queirades)

O pasado xoves 21 de Marzo celebrouse unha xornada de atletismo en pista cun tempo soleado, nas instalacións do CEP Pedra Caselles Rollán (Tomiño).

Nela participaron os nen@s de 5ºA (máis un alumno de 5ºB). Xunto co noso estaban outros centros educativos: CEIP de Sobrada, CEIP Terra Barrantes, CEP Pedro Caselles e CEIP Pintor Antonio Fernández.

Competiron un total de 7 equipos nas probas de velocidade (60m), fondo (500m), lanzamento de peso, lanzamento de vértex, salto de lonxitude e carreira de relevos (4x60).

O equipo gañador foi o de Sobrada, con 78 puntos e o noso equipo quedou segundo cun punto menos. Pasámolo xenial! Foi unha xornada de convivencia estupenda...!

ENTRAR

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.