RECOLLIDA PREMIO CERTAME RADIOFÓNICO NO IES ROSALÍA DE CASTRO E VISITA POR SANTIAGO

Hoxe o alumnado de 6º de E.Primaria viaxou a Santiago para recoller o premio finalista pola participación no III Certame Radiofónico que organiza o IES Rosalía de Castro e Arrianos Producións coa colaboraciónda Secretaría Xeral de Política Lingüística e o apoio do colectivo Ponte nas Ondas, conta tamén coa colaboración da Escola Superior de Arte e Deseño Mestre Mateo (cuxo alumnado crea as pezas únicas que reciben os/as finalistas), a Fundación Rosalía de Castro, Oral de Galicia, Radio Galicia - Cadena Ser, o Museo do Pobo Galgeo, a Real Academia Galega e o Parlamento de Galicia.

Ademais aproveitaron a viaxe para pasear un chisco pola cidade de Santiago e sobre todo coñecer a súa parte máis antiga.

PREMIO PODCAST-O VELLO DOS CONTOS - Kizoa Movie Maker

Tags: Radio Mende

CONCURSO LITERARIO PROMETEO 2021 DA ONCE

Como cada ano dende a ONCE convocan o concurso PROMETEO nas categorías de: Audiovisual, Literaria e Musical. Do centro presentaron traballo dous alumnos con capacidades diversas dos cursos 1º e 3º da ESO, Lucas e Marcial, respectivamente, na categoría Literaria, polo que recibiron premio á Participación e Mención especial, co conto "Mateo y el mundo de los videojuegos"

MOITOS PARABÉNS!!

*Premendo na imaxe pódese ler o conto

Tags: Alumnado

CONCURSO BOOKFACE

Con motivo da celebración do Día do Libro o 23 de abril, a Biblioteca en colaboración co Departamento de Dinamización Lingüística do colexio, convocou un orixinal concurso de fotografía, no  que o alumnado tiña que mimetizar a portada dun libro con algunha parte do seu corpo, de maneira que fose unha prolongación do mesmo. O resultado foi espectacular.

Compartimos con todos esta bonita composición, felicitando a todo os participantes e agradecendo a sua colaboración.

Noraboa rapazas e rapaces!

(PREMER ENRIBA)

Tags: Alumnado, Animación á lectura

ELLEN'S FAREWELL

Ellen Downie in the middle of the teachers. Click above!

We said goodbye to Ellen, the American speaking assistant who has been with us for two years. She has been supporting plurilingual arts and crafts in primary and bilingual PE (Physical Education) in secondary.
She has been a great colleague and teacher, always willing to help.
Thank you, dear Ellen, we will see you around!

CLICK ON THE PHOTO to WATCH ELLEN'S VIDEO, shot by Pablo Gzlez, the English teacher.

Tags: Primaria, Lingua Inglesa

RESULTADO DA PARTICIPACIÓN NO III CERTAME ESCOLAR INTERNACIONAL DE PODCAST XOSÉ MOSQUERA PÉREZ, "O VELLO DOS CONTOS"

O pasado día 10 de maio foi enviado un podcast sobre Xela Arias, a quen se lle dedicou este ano o Día das Letras Galegas, ao III Certame Escolar Internacional de Podcast Xosé Mosquera Pérez, "O vello dos contos", que organiza o IES Rosalía de Castro de Santiago de Compostela.

O podcast enviado, "A desorde de Xela", foi elaborado e gravado por un grupo do alumnado de 6º de E.Primaria, con música de fondo "Olas del Sur" de David Minimalia, que deu a súa autorización; e segundo se pode ver na seguinte imaxe con enlace á acta do xurado, acadou premio finalista compartido con outros  de 65 podcasts presentados.

PARABÉNS RAPAZAS E RAPACES!!!

Tags: Radio Mende

HORARIO XORNADA ESCOLAR XUÑO

Tags: Secretaría, horarios, calendarios

FONDO DE LIBROS 2021-2022

DÍA DAS LETRAS GALEGAS- XELA ARIAS

O CENTRO CELEBROU O DÍAS DAS LETRAS GALEGAS CON VARIAS ACTIVIDADES

ADICADAS A XELA ARIAS. UNHA DELAS FOI A LECTURA DE POEMAS DE XELA

POR ALUMNADO DE 1º ESO, MUSICADOS E INTERPRETADOS A GUITARRA ELÉCTRICA POR

HUGO DANIEL

FERREIRA E O PROFESOR JORGE CARRACEDO.

VÍDEO DA ACTUACIÓN

(PREMER ENRIBA DA FOTO SUPERIOR)

Tags: Alumnado, Celebracións no Centro

UNHA MAÑÁ DE PÁDEL CO ALUMNADO DE 4º DA ESO

Da man do profesor Borja Leivas, todos os estudantes de 4º tomaron contacto cunha actividade que se pode practidar en Oira, preto do noso Colexio. Tras recibir varias clases de iniciación nas clases de EF, tod@s, profes e estudantes, participamos intensamente da xornada de pádel e a camiñata de volta. Ninguén quería marchar!!

Vídeo de Jorge Carracedo e fotos de Hugo Daniel Ferreira de 4B.

Os docentes e a coidadora mostrando o estilazo adquirido

Tags: Alumnado, Educación física

VACANTES CURSO 2021-2022