Benvidos

COMEDOR

Exames Setembro 2017

LIBROS DE TEXTO 2017/2018

Mantéñense os libros de texto deste ano para o vindeiro curso. Podes consultalos no seguinte enlace

LIBROS DE TEXTO

INCIDENCIAS FOLGA DE TRANSPORTE ESCOLAR

Informamos que debido á folga de transporte escolar, ningunha empresa fixo as rutas a pesar de que debería estar garantizado como servizo mínimo o 100% do transporte escolar.

O centro é o primeiro sorprendido desta situación totalmente irregular por parte destas empresas. Xa pasamos a incidencia á Xefatura Territorial para que adopte as medidas oportunas.

Non podemos garantir que mañá mércores se normalice a situación, polo que pedimos tomen as medidas pertinentes para traer e recoller aos seus fillos.

O XOVES TODO O ALUMNADO, TANTO DE INFANTIL, COMO PRIMARIA E ESO TERÁ ACTIVIDADE LECTIVA NORMAL CON SERVIZO DE TRASPORTE E COMEDOR.

O alumnado que, por motivo da folga de transporte, non piodera facer algún exame nestes días, terá dereito a facelo este xoves 22.

Lamentamos as molestias ocasionadas ainda que son circunstancias totalmente alleas á responsabilidade do centro.

Apúntate unha idea: Primeiro Premio de Relato do Concello de Ourense

O día 6 de maio de 2017 a Conselleira de Igualdade entregou no Salón de Plenos do Concello de Ourense o Primeiro Premio de Relatos dentro da iniciativa  ”Desmontando o alcohol” a nosa alumna de Segundo A: Saray                                     .

Participaron 13 centros da localidade, con 1.114 traballos e 519 participantes con catro modalidades e tres premios con accésit por cada unha:1.slogan, 2.imaxe, 3.relato, 4.video-metraxe.  Dende o Concello animaron ao alumnado a seguir participando en vindeiras ocasións dado que as súas ideas importan.

Saray leu o seu relato con emoción e bastantes nervios. Os seus pais asistiron a entrega orgullosos como non podía ser doutro modo.

Toda a comunidade educativa de Mende felicita a Saray que recibiu un diploma e un magnífico móvil .As imaxes deste momento están na web do Concello.

LEDICIA COSTAS NO NOSO COLE

O alumnado da ESO disfrutou dunha charla, con asinado de libros incluido, da escritora galega de recoñecido prestixio entre os lectores adolescentes, LEDICIA COSTAS.

DÍA DO MEDIO AMBIENTE

Celebramos o Día do Medio Ambiente, aproveitando o noso maravilloso entorno, dando as clases fóra das aulas.

MENÚ MES DE XUÑO

Xa está disponible o menú do mes de Xuño