EXCURSIÓN FIN DE CURSO ALUMNADO DE 1º, 2º E 3º E. PRIMARIA

Este xoves, 9 de maio, o alumnado de 1º, 2º e 3º E. Primaria realizaron a súa excursión de fin de curso á Casa do Bosque en Garabelos no concello de Chantada con Anxo Moure como guía.

excursión 1º 2º e 3º EP !!! de Raquel

SOLICITUDE BECAS NEAE

Obradoiro de Podcast de Entre estrellas que iluminan

OBRADOIRO PODCAST E EXPOSICIÓN "O VELLO DOS CONTOS"

Co gallo da celebración do VI Certame premios de Podcast O Vello dos Contos, este xoves o alumnado de 5º de Primaria participou nun obradoiro sobre edición de Podcast, impartido por Aldán, que ademais nos deixou unha exposición sobre a vida de Xosé Mosquera Pérez, O Vello dos Contos, que permanecerá na Bilioteca dente onte e toda a vindeira semana.

Obradoiro de Podcast de Entre estrellas que iluminan

EXCURSIÓN FIN DE CURSO 6º E. PRIMARIA

e x c u r s i ó n de Entre estrellas que iluminan

EXCURSIÓN DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA PROFESIONAL 4º E.S.O.

Saída dende o C.P.I. Plurilingüe José García García de Mende ás 9:00 horas, día 21 de Maio.

Máis información no.pdf adxunto.

RESUMO SEMANA DO LIBRO 2024

Semana do Libro 2024 de Entre estrellas que iluminan

CAMPAÑA COME LOCAL 2024

Come Local 24 de Entre estrellas que iluminan

SAÍDA A SANTIAGO DE COMPOSTELA

O pasado xoves, 18 de abril, alumnado de 5º E. Primaria e 4º da ESO, acudiu dende o Departamento de Plástica a dúas visitas na cidade de Santiago de Compostela. Primeiro ao Auditorio de Galicia para descubrir as creacións das seis fanzineiras que conforma a mostra #Punctum, beliscos de BD na arte contemporánea galega, una exposición que dá conta do bo momento da banda deseñada feita por mulleres en Galicia.  Maru Astray, Julia Lago, Bea Lema, Uxía Larrosa, Xulia Pisón e Pepa Prieto Puy.

Logo no Gaiás, Cidade da Cultura, á exposición de Innovart 24, un gran evento de promoción das ensinanzas artísticas, de idiomas e deportivas en Galicia, onde puideron participar en algúns obradoiros.

Visita Auditorio de Galicia: Punctum de Entre estrellas que iluminan

i n n o v a r t 2 4 de Entre estrellas que iluminan

AXUDAS CONSELLERÍA BENESTAR SOCIAL (CONCELLO DE OURENSE)

Convocatoria pública de axudas en adquisición de libros de texto, material e comedor escolar para o curso 2024-2025.

Ver ligazón

2ª VISITA AO RÍO POLO ALUMNADO DE 5º E 6º E.PRIMARIA E O CORRESPONDENTE OBRADOIRO

O pasado mércores 10 e xoves 11 de abril, o alumnado de 5º e 6º E. Primaria realizou a 2ª visita ao río e o correspondente obradoiro no centro do Proxecto "Me gusta mi río" da Confederación Hidrográfica Miño-Sil a través de Babadiva Ambiental.

A continuación un resumo destas actividades:

2ª Visita ao río de Entre estrellas que iluminan

2º Obradoiro río de Entre estrellas que iluminan