ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

CALENDARIO PROCESO ELECTORAL C.E.

VOTACIÓNS FAMILIAS: XOVES 29 DE 16:30 a 18:30

CENSOS: DEFINITIVOS

- FAMILIAS / ALUMNADO/ PND / PROFESORADO

PAPELETAS:

- FAMILIAS / ALUMNADO / PND/ PROFESORADO

CIRCULARES INFORMATIVAS:

- Circular nº 1  (inicio do proceso)

- Circular nº 2  (competencias do CE e datas de votación)

- Circular nº 3  (candidatos e horarios das votacións)

XUNTA ELECTORAL:

- 1 AVISO SORTEO

- 2 ACTA DO RESULTADO DO SORTEO

- 3 ACTA DE CONSTITUCIÓN DA XE

- 4 ACTA EXPLICANDO O PROCESO ELECTORAL

Magosto e Samaín 2018

Un ano mais celebramos as festas tradicionais galegas do outono, como son o Samaín e o Magosto. O alumnado de secundaria decorou a "aula monstrosa" pola que pasaron todos os grupos de infantil, primaria e secundaria, onde houbo medo, risas, sustos, berros, e moita diversión.

Na exposición de cabazas volvemos a apreciar a imaxinación e habilidade decorativa de nen@ e familias.

samain2018 magosto2018

"AULA MONSTRÓSA"
SAMAÍN 2018 (Clica aquí para ver o album de fotos)

EXPOSICIÓN CABAZAS
E CENTROS DO OUTONO2018

MAGOSTO NO COMEDOR

CASTAÑAS                                                     CHOURIZOS                           POSTRE TERRORÍFICO

CIRCULARES 2018-19

ACTIVIDADES BIBLIOTECA

Obxectivo: converter o CPI Atios en espazo cardioprotexido

CALENDARIO ESCOLAR

SEMANA STEM 2018- Información ás familias

Esta documentación será entregada o vindeiro luns 15 de outubro ao alumnado.

Traslados:

• Saída de Valdoviño, co alumnado e os pais/nais acompañantes o Domingo 25 de Novembro, as 17:00 h cara ao Colexio Junior´s en Santiago de Compostela, chegada entre as 18:00 horas e as 19:30
  •  Retorno a Valdoviño coas familias
  •  Recollida aos pais/nais en Valdoviño o Sábado día 1 de Decembro as 11:00 h aprox. e saída cara o Colexio Junior´s para recoller ao alumnado (recollida entre as 12:00 e as 13:30 h)
  •  Retorno a Valdoviño para deixar no CPI de Atios ás familias e o alumnado.
  • A viaxe realizarase en autobús coa empresa Autos Camilo, e cada neno achegará 40€ para o pago do autobús.

LUGAR DE CELEBRACIÓN DA ACTIVIDADE

MENÚS DO COMEDOR (Podes ver os menús facendo click no O centro + COMEDOR na esquerda da páxina web)

TRANSPORTE

O LUNS TODO ALUMNADO QUE SOLICITOU TRANSPORTE (incluido o que está a menos de 2 kms ) PODE USARLO AGÁS O QUE ESTÁ AVISADO TELEFÓNICAMENTE DE QUE NON TEN PRAZA