CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

MARTES 04/09/18

09:00-10:25h

Matemáticas (36)

Pendentes de Matemáticas (2)

Física e Química (18)

CAAP (1)

Ámbito Científico- Matemático (1)

Pendentes de Física e Química (2)

10:25-11:25h

Francés (11)

Educación Plástica e Visual (6)

Tecnoloxía (12)

Pendentes de Tecnoloxía (1)

11:25-12:25h

Educación Física (14)

Lingua Galega (24)

12:25-13:25h

Xeografía e Historia (24)

Economía (1)

Pendentes de Xeografía e Historia (2)

LinguaCastelá (32)

Ámbito Lingüístico-Social (1)

13:25-14:25h

Inglés (22)

Valores éticos (4)

Bioloxía e xeoloxía (19)

Música (3)

COMEDOR

ADMISION Y MATRICULACIÓN 18-19

AXUDAS MATERIAL E LIBROS

BILIOTECA, LECTURAS RECOMENDADAS

AVALIACIÓNS DE 6º e 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

MENÚS DO COMEDOR (Podes ver os menús facendo click no O centro + COMEDOR na esquerda da páxina web)

XUÑO

MAIOS E LETRAS GALEGAS 2018

Un ano máis esperamos con impaciencia as dúas grandes festas do ano: os Maios e as Letras Galegas. Na presente edición a festa da lingua e a cultura foi adicada á escritora Mª Victoria Moreno Márquez, de quen queremos ensalzar a súa figura de muller comprometida coa nosa cultura e a nosa lingua; muller escritora, artista e docente; muller referente onde as haxa.

Desde o E.D.L.G. do centro reivindicamos a igualdade para as mulleres no eido da cultura. Como pode ser que en 55 anos de celebración das Letras Galegas soamente a catro das nosas grandes escritoras se lle adicara tal data? E que non hai mulleres dabondo merecedoras de tal honra? Queremos facer visíbel a nosa indignación e, seguindo a traxectoria do noso proxecto anual Diferentes Na Igualdade, seguiremos a  traballar co noso alumnado para tratar de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria que saiba recoñecer ás persoas polo que  valen e son, independientemente da súa orixe, cultura, raza ou sexo.

En canto á Festa dos Maios, o E.D.L.G. quere agradecer a todas as persoas que colaboraron dalgún xeito na súa preparación: ao persoal non docente, nais e profesoras que compartiron a tarde anterior os preparativos, ás familias que mandaron flores (especialmente á familia Hermida Suárez, sen a que non sería posible montar a marabillosa alfombra deseñada por Alicia González, coa colaboración imprescindibel de Ana Ramos, Dolores e Reyes), aos responsables da cafetería, a Christine (a nosa auxiliar de conversa, que tanto traballou e desfrutou os dous días),a todos os docentes que achegaron ao alumnado para participar na montaxe dos maios e da alfombra floral e ao Equipo Directivo pola súa axuda e apoio incondicional.

Pero unha mención a parte de agradecemento merece o noso ALUMNADO INCONDICIONAL, ENTREGADO, ALEGRE, FANTÁSTICO, MARABILLOSO... Sen eles non sería posíbel a benvida á primavera.

FELIZ MAIO!!! dicían os nenos e nenas . E así dicimos desde o Equipo a todas e todos vós, cos desexos de que na primaveras das nosas vidas xermolen os agromos que nos permitan seguir desfrutando cada ano destas Festas tan marabillosas.

ENLACE AO ALBUM DE FOTOS COMPLETO

TRABALLO RESULTANTE DO CURSO DE COOPERATIVO

AS NOSAS REFERENTES. Proxecto DNI (Diferentes Na Igualdade)

A MÚSICA é unha forma de expresar os nosos sentimentos e emocións.

Moitas foron as MULLERES que ao longo da historia superon transmitir esas sensacións e sentimentos a través da súa voz e das súas cancións.

Para coñecer a traxectoria dalgunhas destas cantantes contamos coa marabillosa colaboración de Lucía, Mariel e Javier, quenes prepararon un concerto didáctico moi entretido e interesante.

A actividade, parte integrante do proxecto D.N.I., iniciouse coa actuación en directo dunha das nosas antigas alumnas, Emma Patiño, quen interpretou tres cancións acompañada polo alumnado de 3º, 4º 5º e 6º de E.Primaria.

Asemade contamos coa participación de Paula Dopico, Antía Graña e Noelia Vázquez, exalumnas do CPI Atios e exemplos a seguir pola súa implicación co mundo da ciencia, a economía ou o traballo social.

GRAZAS a TODOS os participantes pola vosa COLABORACIÓN INESTIMÁBEL !!!

ALBUM DE FOTOS