Participación en Galiciencia 2017

Os vindeiros días 22,23 e 24 de novembro, 4 alumnoas/os do CPI de Atios; Sara Santiago, Alba Méndez, Iago Barros e Raúl Caneiro, participarán en Galiciencia 2017 ex

poñendo dous proxectos.

Galiciencia é a maior feira de ciencia escolar de Galicia, celébrase na Tecnópole- Parque Tecnolóxico de San Cibrao das Viñas, Ourense.

O primeiro proxecto de "Ciencia Cidadá" sobre A augua potable en Valdoviño.

O segundo son "unhas gafas para cegos" deseñadas en Fusión 360 e impresas en 3D, con sensores de ultrasonidos e zoadores e motores.

Plan de Formación Permanente do Profesorado 2017-18

• PLAN FORMACIÓN PERMANENTE DO PROFESORADO-ACTIVIDADES E PARTICIPANTES 2017-18

- DATA LÍMITE DE INSCRIPCIÓN VENRES 27 DE OUTUBRO

-  RESUMO DE ACTIVIDADES

-  CURSOS E PARTICIPANTES

1.- ROBÓTICA                               6.- ENTORNO

2.- CONVERSAS EN INGLÉS       7.- NEE

3.- EDIXGAL                                  8.- GRAVACIÓN

4.- COOPERATIVO I                      9.- PROGRAMACIÓN

5.- COOPERATIVO II                    10.-SEM I

SEMANA STEM- Información ás familias

Para decidir e organizar os traslados do alumnado participante, convocámolos a unha reunión o vindeiro LUNS 30 de outubro as 6:00 da tarde, na aula de 1ºA do CPI de Atios

Para máis información sobre, horarios, equipaxe, menús semanais e teléfonos de contacto , Vermislab.com, cique aquí

A Consellería de Educación pídenos que completemos as 25 prazas, así que se extendeu a oferta ao alumnado de 1º da ESO.

Orzamento autobús (55px) grande (25 alumnos + pais) definitivo e aceptado-Autos Camilo

Os alumnos deberán abonar 41 € (importe autobús)

MENÚS DO COMEDOR (Podes ver os menús facendo click no O centro + COMEDOR na esquerda da páxina web)

AVISOS:

Todo alumnado que ten a parada a menos de 2 km (usuario non lexitimo do trasnporte), pode facer uso do transporte escolar durante o curso 2017-18

1.- Este ano MONBUS realizará as rutas que outros anos facian AUTOS CAMILO(Fino-Muiño), RIVAS e ARRIVA

2.- AUTOS CAMILO continua co servizo de entrada  CAMILO -TARAZA

3.- AUTOS PACO  continua cos servizos das rutas de PANTÍN e VILARRUBE.

4.- Debido aos cambios , os primeiros días rogamos que o alumnado este con antelación nas paradas

5.- Calquer problema que poda aparecer, comunicar o mesmo á secretaría do colexio.

FONDO SOLIDARIO, AXUDAS LIBROS E AXUDA MATERIAL

Alumnado de 4º A no recitado de Poesía Carbalho Calero

O pasado xoves 26 de outubro tivo lugar o recitado de poesía Carbalho Calero no Centro Cultural da cidade de Ferrol.

O noso centro participou co alumnado de 4ºA de Educación Primaria, recitando o poema da canción de Paco Nogueiras MEU O MUNDO É!

Dende o E.D.L.G. queremos felicitar ás nenas e nenos que tanto empeño puxeron en facelo tan ben e darlles as grazas pola súa colaboración, grazas que facemos extensibeis ás profesoras que ensaiaron con el@s, Gema e Inmaculada.

Ésta e outras actividades en galego fan posible que se manteña presente a nosa lingua na vida da casa e da escola.

Mil primaveras máis para a nosa lingua !!!

COORDINADORA DO E.D.L.G. DO CPI ATIOS

PROFESORADO SELECCIONADO ERASMUS +