LISTAXES DE COMEDOR

AVISO !!!: SEGUIMOS A ESPERA DO ESCRITO OFICIAL (esperemos que en breve)

LISTAXE DE ADMITIDOS (en trámite de publicación)

TRANSPORTE

O LUNS TODO ALUMNADO QUE SOLICITOU TRANSPORTE (incluido o que está a menos de 2 kms ) PODE USARLO AGÁS O QUE ESTÁ AVISADO TELEFÓNICAMENTE DE QUE NON TEN PRAZA

A PESAR DE QUE AÍNDA NON ESTÁ OPERATIVA A APLICACIÓN DA XUNTA PARA REXISTRAR AO ALUMNADO USUARIO DO AUTOBUS PODEMOS ADIANTAR AS RUTAS CON PROBLEMAS DE PRAZAS

- MONBUS (Rioboo-Mercado) contrato 99CO0397

- MONBUS (Carrera de abaixo- Portamaior) contrato 99CO0398

- CAMILO (Taraza) 99CO0394

As  familias anotada nalgunha das tres rutas anteriores que non vaian facer uso do transporte o podan acudir ao centro por outros medios que o comunique ao centro. AXUDARÁ A OUTRAs FAMILIAS

LISTAXE DE LIBROS ASIGNADOS

IMPORTANTE:

O alumnado de 3º e 4º de primaria recibirá OS LIBROS DE MATEMÁTICAS E LINGUA CASTELÁ, ainda que na listaxe aparezca que teñan dereito de ATA 6 LIBROS. O motivo é porque en 3º e 4º de primaria NON HAI MÁIS LIBROS DE TEXTO.

LISTAXE DEFINITIVA LIBROS ASIGNADOS PRIMARIA (fai click)

LISTAXE DEFINITIVA LIBROS ASIGNADOS ESO (fai click).

REUNIÓN INFORMATIVA COMEDOR

Benqueridas familias,

Como vén ocorrendo nos últimos anos, debido ao aumento do alumnado e á boa calidade do servizo de comedor do CPI Atios, as prazas dispoñibles son insuficientes para cubrir a demanda. Este curso 63 nenos e nenas quedan fóra. Como outros anos, a dirección do colexio está a facer todo o necesario para conseguir unha ampliación do número de prazas. Agardamos que a resposta sexa positiva e todos os alumnos e alumnas que o precisen poidan facer uso do servizo de comedor. Mais, por se non fose así, pensamos que deberiamos ir dando os pasos necesarios para apoiar a reivindicación do centro.
Por iso animamos a todas as familias afectadas a presentar as súas alegacións na secretaría do centro, tendo en conta que o prazo para facelo remata o próximo venres día 14.
Queremos tamén convidarvos á reunión informativa que terá lugar este martes día 11 ás 18 horas no auditorio da Casa da Cultura. Pola importancia do tema, pregamos a vosa asistencia .
Saúdos cordiais
                                                                                                                                        A Directiva da ANPA Beiramar

INICIO DE CURSO 2018-19

HORARIO DE E.I. e E.P.  DÍA 12 dende ás 09:35 ata 14:35 agás 4ºEI

HORARIO DE E.S.O.       DÍA 17 dende ás 09:35 ata 15:05

CIRCULAR INICIO CURSO (fai click)

HORARIO ADAPTACIÓN INFANTIL

AVISO: AXUDAS ALUMNADO CON NEAE

AXUDAS A ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS:

Xa están convocadas as bolsas para o alumnado no NEAE, o prazo finaliza o 27 de setembro, os interesados teñen toda a información na secretaría do centro.

AVISO: VALES AXUDAS LIBROS E MATERIAL

OS VALES  para o alumando de ESO se entregarán a partir do 11 de setembro

NON ESTÁN TRAMITADOS OS SEGUINTES VALES:

1.- OS NON TEÑAN TODA A DOCUMENTACIÓN

2.- OS DO ALUMNADO DA ESO NON MATRICULADO (o prazo remata o 10 xullo)

3.- OS DO ALUMNADO DA ESO CON ASIGNATURAS PENDENTES (prazo en setembro)

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

Cadro horario

LUNS 03/09/18

MARTES 04/09/18

09:00-10:25h

Matemáticas (36)