CIRCULARES 2017-18

MENÚS DO COMEDOR (Podes ver os menús facendo click no O centro + COMEDOR na esquerda da páxina web)

ASAMBLEA DE SOCIOS DA ANPA

Bo día! Lembrámosvos que temos convocada asamblea xeral para hoxe, martes día 19 de setembro ás 18:30h. en primeira convocatoria e ás 19h. en segunda na Casa da Cultura coa seguinte orde  do día:

1. Cambios na Xunta directiva. Presentación e solicitude de novos membros.
  2. Estado de contas e informe de previsión de gastos.
  3. Comezo de actividades extraescolares.
  4. Aportacións, consultas e propostas.

Como este último punto atinxe a pais non socios, convocamos tamén a todos aqueles que estean interersados en mandar os nenos a actividades e informamos os socios da súa asistencia.

​Contaremos coa presenza dos monitores que contestarán ás vosas dúbidas e vos informarán do desenvolvemento das distintas actividades.​

Para calquera destas xestións é imprescindible cubrir as follas de inscripción, xa que necesitamos os nomes completos de pais e nenos así como teléfono de contacto.

Para socios e actividades deberedes  aceptar ou non a cesión de imaxes que aparece nos formulario. Grazas  por facilitarnos o traballo.

Aquí tedes o formulario con toda a información. Podedes cubrilo e entregárnolo na asamblea ou deixalo na secretaría do cole ó longo do que queda de mes. Animádevos a participar!!!!!

COMEDOR

AVISOS:

NOVAS: TODO A ALUMNADO QUE SOLICITOU COMEDOR FOI ADMITIDO GRAZAS A AMPLIACIÓN DE 41 PRAZAS CONCEDIDA

POLA ADMINISTRACIÓN

LISTAXE DE ADMITIDOS  (FAI CLICK)

INSTRUCIÓNS COMEDOR 2017-18

APERTURA LISTA DE COLABORADORES/AS DO COMEDOR: 22 DE XUÑO ATA 0 11 DE SETEMBRO de 2017

IMPRESO SOLICITUDE COLABORADORES/AS

LISTAXE DE LIBROS ADXUDICADOS-VALES AXUDAS

LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS ADXUDICADOS AO ALUMNADO DE 3º e 4º de PRIMARIA (fai click)

Os libros serán entregados polo titor/a en setembro (o primeiro día de clase)

LISTAXE PROVISIONAL DE NÚMERO DE LIBROS ADXUDICADOS AO ALUMNADO DE 3º E 4º de ESO (fai click)

A listaxe definitiva cos libros adxudicados (fai click)

Os libros entregaranse ao alumnado durante a semana do 18 ao 22 de setembro

Semana STEM para o alumnado de 2º da ESO

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria poñerá en marcha por primeira vez este ano a Semana STEM para fomentar o espírito científico e tecnolóxico do alumnado galego.

Os contidos da SEMANA STEM  inclúen un programa de actividades académicas, de obradoiros, de tempo libre e deportivas. En calquera caso, a finalidade do programa é promover a convivencia entre o alumnado, o traballo en equipo, o aprender facendo mediante un enfoque maker, a creatividade e a motivación para mellorar as súas competencias STEM.

ENLACE Á CONVOCATORIA

Dende o centro educativo decidimos dirixila ao alumnado de 2ºda ESO do presente curso 2017-18, que o curso pasado tiveron a materia de Programación de 1º da ESO.

A "SEMANA STEM" desenvolverase fora do centro, do 3 ao 9 de decembro do 2017. (Lugar sin determinar) .

Cubre os gastos de aloxamento, manutención, monitores e materiais para desenvolver as actividades, seguro médico e de responsabilidade civil.

Os pais correrán cos gastos de desplazamento ata o lugar da actividade e de recollida para á volta á casa.

Autorización que deberán asinar os pais e entregar no centro antes do venres 15 de setembro

Esta autorización tamén se pode cubrir en rede, clicando neste enlace (para os pais/nais que non puideron asistir á reunión)

AVISOS:

1.- Este ano MONBUS realizará as rutas que outros anos facian AUTOS CAMILO(Fino-Muiño), RIVAS e ARRIVA

2.- AUTOS CAMILO continua co servizo de entrada  CAMILO -TARAZA

3.- AUTOS PACO  continua cos servizos das rutas de PANTÍN e VILARRUBE.

4.- Debido aos cambios , os primeiros días rogamos que o alumnado este con antelación nas paradas

5.- Calquer problema que poda aparecer, comunicar o mesmo á secretaría do colexio.

MATRICULACIÓN 2017-18

PRAZO DO 20 AO 30 DE XUÑO INFANTIL E PRIMARIA