ADMISIÓN 2017-2018

ASAMBLEA DE SOCIOS DA ANPA

Desde a ASOCIACIÓN DE PAIS E NAIS queremos lembrarvos a importancia que ten a vosa colaboración coa asociación, ben coa vosa aportación persoal, ben facéndovos socios.

Queremos informar os socios do estado das subvencións solicitadas e consultar con eles cuestións moi importantes relacionadas coas próximas que se van convocar. As subvencións son imprescindibles para que a ANPA poida funcionar., Por iso convocámosvos a unha asamblea extraordinaria no comedor do cole o martes día 28 ás 17h en 1º convocatoria e as 17:30 en segunda. Necesitamos da vosa participación, non faltedes. Moitas grazas e ata o martes.

DOCUMENTO NON PROMOCIÓN

Visita a “Dunfermline High School” Instituto Secundaria en Fife, Edimburgo, co Erasmus KA1

Mestres e profesores do CPI de Atios visitaron varios centros educativos en Edimburgo, a través dun ERASMUS + KA1

Visita a "Dunfermline High School" Instituto Secundaria en Fife, Edimburgo, co Erasmus KA1 from Dep.Tecnoloxía CPI de Atios on Vimeo.

Video feito polo alumnado para a materia de inglés de 4ºda ESO

Video elaborado por alumnos de 4º da ESO do CPI de Atios (Alejandro Alonso, Christian Rodríguez e Anxo Sanjurjo) como traballo da materia de inglés .

En primeiro lugar tiveron que redactar unha historia onde se cometía un asasinato, e a continuación gravar o vídeo en inglés.

MENÚS DO COMEDOR (Podes ver os menús facendo click no O centro + COMEDOR na esquerda da páxina web)

OFERTA EDUCATIVA 2017-18

VIDEO HOMENAXE A AGUSTÍN FERNÁNDEZ PAZ

Video homenaxe a Agustín Fernández Paz elaborado dentro do proxecto de bibliotecas solidarias:

Guardar

Proxecto científico "Adopta morcegos, nin son feos, nin son cegos" para a FLL Galicia 2017

"Adopta morcegos, nin son feos, nin son cegos"

Este é o proxecto científico que o equipo de robótica "FrouxiMakers" presentou a First Lego League Galicia 2017.

Tíñan que investigar sobre un animal do noso entorno e ver como interactúa co ser humano, e como nos favorecemos e perxudicamos mutuamente.

Un animal moi descoñecido e con moi mala imaxe, pero moi importante para a nosa biodiversidade.