INFORMACIÓN COVID-19

Queridas familias:

Desde a semana pasada hai persoas da comunidade educativa do CPI Atios en corentena, e desde o centro leváronse a cabo todas as actuacións ditadas desde a Consellería de Sanidade. autoridade competente neste asunto.

Aínda que desde o centro entendemos a inquietude das familia, en base ao protocolo de actuación e á protección de datos, non podemos dar información específica de colectivos afectados e moito menos nomes de persoas afectadas.

O que sé podemos informar é que o centro está a funcionar con normalidade. E as persoas afectadas atópanse ben e recuperándose satisfactoriamente.

Por outra banda a día de hoxe mércores 21 de outubro ou número de afectados son 4, estes datos son públicos e actualízanse diariamente na páxina web da Conselleria de Sanidade

Nestes tempos tan difíciles nos que debemos coidarnos e ser responsables, dende o equipo directivo agradecemos a labor que están a facer todas e cada unha das persoas que forman parte desta comunidade educativa e rogamos a máxima colaboración e unión entre todos os membros da comunidade educativa nesta situación de pandemia.

Nos tedes á vosa disposición no teléfono do centro para calquera aclaración que precisedes e podamos informar

Unha aperta moi grande e ánimo.

A dirección do centro

AVISO!!!

A CAFETERIA DO CENTRO PERMANECERÁ PECHADA OS PRÓXIMOS 10 DÍAS, OS NENOS E NENAS DEBEN TRAER DA CASA A MERENDA.

(Hoxe ao alumnado que non trouxo merenda darémoslla na cociña)

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR-INFORMACIÓN

.

INICIO CURSO 2020-2021- PROTOCOLOS

IMPORTANTE!!! , todo o reflectido nos seguintes epígrafes son susceptibles de modificacións segundo a evolución da pandemia e normativas dictadas desde as autoridades sanitarias

- PLAN ADAPTACIÓN DO CPI ATIOS : Inicio e desenvolvemento do curso 20-21

- PLAN DE ACOLLIDA : Resumo de normas de organización e funcionamento e outros

- PLAN DE CONTINXENCIA : Actuacións en caso de abrocho ou suspensión de actividades.

INFORMACIÓN EDUCACIÓN PRIMARIA E INFANTIL

CIRCULARES 2020-21

CIRCULAR nº0 SETEMBRO (matriculación alumnado da ESO )

CIRCULAR nº1 SETEMBRO (inicio de curso 2020/21)

CIRCULAR nº2 SETEMBRO (normas do covid-19)

COLABORADORES/AS AVISO!!!

AVISO: AXUDAS ALUMNADO CON NEAE

AXUDAS A ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS:

Xa están convocadas as bolsas para o alumnado no NEAE, o prazo finaliza o 30 de setembro, os interesados teñen toda a información na secretaría do centro.

Enlace: http://www.educacionyfp.gob.es/contenidos/estudiantes/educacion-infantil/becas-ayudas-premios/necesidad-especifica-apoyo-educativo.html#dc1

LISTAXES FONDO LIBROS

Publicadas con data de 12 de SETEMBRO de 2020 as listaxes definitivas de libros de texto asignados ao alumnado de 3º e 4º de Educación Secundaria

Publicadas con data de 16 de xuño de 2020 as listaxes definitivas de libros de texto asignados ao alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria.

Por protección de datos persoais a consulta das listaxes pode realizarse accedendo con Chave 365/DNIe á plataforma  "fondo libros",  asi como no taboleiro de anuncios do centro ou no teléfono 881938107.

Publicadas con data do 11 de xuño de 2020 as listaxes provisionais de libros de texto asignados ao alumnado de primaria e secundariaprocedente do "fondo libros".