o vindeiro luns día 3 faremos unha reunión informativa ás 18:30 no comedor do colexio para falar das actividades extraescolares que comezarán o martes día 4. os primeiros 15 días serán de balde (excepto piscina, que ó ser unha actividade impartida fóra do centro non admite descontos). a partir do luns 17 só continuarán as actividades que teñan máis de 6 nenos inscritos. podedes aproveitar a reunión para entregar as vosas solicitudes. non faltedes!!!!

cadro extraescolares

Tags:

Xá é oficial, somos finalistas nacionais!!!

nos Premios á Acción Maxistral 2016

Convocado por la FAD, la Comisión Nacional Española de Cooperación con la UNESCO y BBVA.

“Proxecto iguais: eu vou ser… Educando”, presentado polol CPI Atios de Valdoviño.

Esta iniciativa pretende, mediante actividades integradas e a creación dunha nova proposta curricular, romper estereotipos arraigados na sociedade, abordar os prexuizos sexistas nos centros e contribuir a cambiar a mentalidade dos alumnos e alumnas.

Este proyecto desenvolveuse xunto co IES Leixa e o IES Carballo Calero (ámbolos dous de Ferrol).

Tags:

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS 3º EP o reparto de libros terá lugar nas aulas o primeiro día de clase (12 setembro)

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS 4º EP o reparto de libros terá lugar nas aulas o primeiro día de clase (12 setembro)

LISTAXE PROVISIONAL FONDO LIBROS 3º ESO o reparto de libros será efectivo en setembro unha vez matriculado todo o alumnado.

OS VALES DE MATERIAL E LIBROS NON RECOLLIDOS SE ENTREGARÁN EN SETEMBRO

INFORMACIÓN SOBRE :  PRAZO DE PRESENTACIÓN ATA O 23 XUÑO DE 2016