MATRICULACIÓN 2017-18

TRANSPORTE ESCOLAR

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2017-18

EXTRAESCOLARES 2017-2018

presentámosvos o cadro das actividades extraescolares para o próximo curso. podedes apuntar os nenos no formulario que vos darán no cole xunto coa matrícula o último día de cole. tedes máis info aquí

FONDO SOLIDARIO, AXUDAS LIBROS E AXUDA MATERIAL

MENÚS DO COMEDOR (Podes ver os menús facendo click no O centro + COMEDOR na esquerda da páxina web)

Video de TIC " mY school, my life, my home"

Este video, creado, montado e editado por Laura Rodriquez de 4º da ESO, con subtítulos e audios en inglés, é un magnífico recopilatorio das actividades que que o alumnado do CPI de Atios, realiza ao longo do curso académico.

Pretende recopilar os 13 anos que levan no cole, dende que entraron en infantil ata que rematan etapa en 4º da ESO.

Gran traballo Laura!!

Os morcegos e o CPI de Atios na TVE 2

Xa está aquí, o programa "Que Animal" adicado ás Fragas do Eume, e aos morcegos.
No minuto 19:53 sae o noso cole Cpi Atios Autorizada e a aula de infantil e Yago Cadarso.
Foi emitido o domingo 4 de xuño na TVE2 as 6:45 da tarde.

Forma parte dunha serie de documentais sobre ciencia e seres vivos en toda España.
Os nosos nenos , fantásticos!!