AVISO INTERRUPCIÓN TEMPORAL EXTRAESCOLARES

Aínda que mañá, luns 24, se reinician as clases, as actividades extraescolares que se desenvolven no cole quedan suspendidas por seguridade xa que polas tardes traballarán na reparación dos desperfectos. a actividade de piscina segue sen cambios ao realizarse fóra do cole.

Informan de dirección que as entradas e saídas se farán con normalidade e polos sitios de sempre, tanto para os que veñen en transporte escolar como os que veñen en coche particular.

O servizo de comedor tamén funcionará con normalidade.

LISTADO PROVISIONAL ADMISIÓN CURSO 17-18

No seguinte enlace están as listas provisionais de admisión para o vindeiro curso 2017-2018

LISTAS PROVISIONAIS ADMISIÓN CURSO 17-18

INICIO ACTIVIDADES LECTIVAS

Mañá venres día 21 de abril tampouco haberá clases pois estanse a sacar os elementos do tellado que poidan supoñer un risco para o alumnado.

As ACTIVIDADES LECTIVAS iniciaranse de novo O LUNS 24 DE ABRIL

ADMISIÓN 2017-2018

I CONCURSO DE DEBUXO PANTÍN CLASSIC

Gañadores do concurso de Poesía e Imaxe

Comeza a andar o Clube de Ciencia

O CPI de Atios acaba de ser selecciónado entre outros  10 centros de todo Galicia, para participar no programa piloto de innovación educativa "Clube de Ciencia"

Este Clube de Ciencia desenvolverase fora do horario lectivo (martes pola tarde) e poderán participar alumnos de 2º , 5 e 6º de primaria e 1º da ESO que teñan interese en indagar na ciencia e responder as súas curiosidades mediante a experimentación.

Horario:

• 2º de primaria,  martes de 16:00 a 17:00, na súa aula

• 6º de primaria e 1º da ESO, martes de 16:30 a 17:30 no laboratorio de ciencias

Podedes descargar aquí o modelo de autorización para participar no Clube de Ciencia , e entregalo asinado a vosa titora.

MENÚS DO COMEDOR (Podes ver os menús facendo click no O centro + COMEDOR na esquerda da páxina web)

DOCUMENTO NON PROMOCIÓN