REUNIÓN DA ANPA SOBRE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

O venres 14 de setembro, ás 17:00 horas, terá lugar unha xuntanza na Sala Rosalía para falar das actividades extraescolares previstas para este curso.

Calendario Escolar para o curso 2018/2019

Comunicámosvos que o curso escolar 2018/2019 comenza o mércores 12 de setembro ás 09:00 da mañá para todo o alumnado agás os de 4º de Educación Infantil (3 anos).

Tags: Notas informativas, Secretaría

Reunión de presentación para os pais/nais/titores do alumnado de 4º de Educación Infantil (3 anos)

Convócase aos pais/nais/titores do alumnado de 4º de Educación Infantil (3 anos) para unha reunión xeral, que terá lugar o vindeiro mércores 5 de setembro, ás 10:00 da maña na aula Rosalía de Castro.

Nota: Prégase a asistencia sen nenos.

Grazas.

Tags: Notas informativas

AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO ACADÉMICO 2018/2019.

Comunicámosvos que xa podedes solicitar as becas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo no seguinte enlace:

Prazo de presentación de solicitudes: ABERTO dende o 15 de agosto do 2018 ata o 27 de setembro do 2018.

REUNIÓN PARA OS USUARIOS DE COMEDOR

O vindeiro martes, 4 de setembro celebrarase no comedor do colexio unha reunión informativa sobre o funcionamento do comedor  que vai comezar.

Todas as familias admitidas poderán asistir ás 18:30 no comedor.

Tags: Novas

Libros de texto curso 2018-2019

MOI IMPORTANTE !!!!!!!

Antes de mercar os libros de texto de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, estean atentos/as á información na páxina web do centro porque hai donacións e, ao mellor, hai suficientes para todos nalgunhas asignaturas.

RECOLLIDA DE VALES

Dende o día 9 de xullo ata o 3 de setembro o colexio permanecerá pechado.

A recollida dos vales para material didáctico e para os libros reanudarase o 3 de setembro.

Boas vacacións!

LISTAXE DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2018-2019

LISTAXE PROVISIONAL DOS USUARIOS DO COMEDOR CURSO 2018/2019

Tags: Notas informativas

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS (3º, 4º,5º E 6º PRIMARIA)

Listaxe provisional do fondo solidario de libros para 3º, 4º,5º e 6º de Primaria. De momento, non mercar libros posto que estamos realizando a adxudicación coas donacións recibidas.

Si é preciso que merquen o "Activity Book" de Inglés.

O mércores 4 de xullo, publicarase a listaxe definitiva do fondo solidario de libros.

Tags: Secretaría