LISTAXE PROVISIONAL DE COMEDOR 2017/2018.PENDENTE DAS BECAS DO CONCELLO

NOTA:  A LISTAXE E MOI PROVISIONAL AGARDANDO ÁS BECAS DO CONCELLO .

O DÍA 11 DE SETEMBRO SE NON TEMOS COMUNICACIÓN DO CONCELLO ESTE SERÁ O ALUMNADO QUE COMENCE A UTILIZAR O SERVIZO DE COMEDOR.

VIGO 14 XULLO 2017

Tags: Secretaría

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO DE 3º,4º,5º E 6º DE PRIMARIA

3ºPRIMARIA

Non mercar Lingua Castelá  e Lingua Galega porque temos fondo (por donacións) no centro para todo o alumnado de 3º de Primaria.

4ºPRIMARIA

Debido a que hai tres cursos de 4º de Primaria o fondo solidario redúcese e queda alumnado sen asignación de libros.

Nota: A anotación de Educación Artística e Educación Física é un erro, corresponden:

1.  Matemáticas
  2.  Lingua Galega.

Deberán mercar Lingua Castelá e o libro de Inglés.

5ºPRIMARIA

Non mercar Matemáticas porque temos fondo (por donacións) no centro para todo o alumnado de 5º de Primaria.

IMPORTANTE!!!!!!

Non mercar os caderniños de Activity Book de Inglés de 3º,4º,5º e 6º de Primaria ata o comenzó do curso. Avisarase pola web se hai cambios.

Para calquer consulta podedes chamar os teléfonos 886120180/886120182.

Tags: Secretaría

VALES DE AXUDAS MATERIAL ESCOLAR PARA1º,2º 3º,4º,5º E 6º DE PRIMARIA E VALES PARA LIBROS DE 1ºPRIMEIRO E 2º SEGUNDO 2017/18

PÓDENSE VIR RECOLLER OS VALES DE AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA 1º,2º 3º,4º,5º E 6º DE PRIMARIA E VALES PARA LIBROS DE 1º PRIMEIRO CURSO DE PRIMARIA  E 2º SEGUNDO 2017/18.

POR MOTIVOS ALLEOS A NOSA VONTADE NON SE PODERÁ POÑER DE MOMENTO A LISTAXE DE FONDO DE LIBROS, CANDO SEXA POSIBLE FARÉMOLO.

REVISTA ESCOLAR 2016/2017

Podedes ver a revista deste ano como arquivo adxunto.

Tags: Últimos números

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO CEIP SEIS DO NADAL 2017/18

Podedes ver en arquivo adxunto a listaxe de libros do curso 2017/18

REUNIÓN PARA AS FAMILIAS DOS ALUMNOS NOVOS DE TRES ANOS

Curso 2017-2018

REUNIÓN DO DPTO. DE ORIENTACIÓN COAS FAMILIAS DO NOVO ALUMNADO DE 3 ANOS

DATA:     27 DE XUÑO DE 2017

HORA:      AS 18 HORAS

FORMALIZACION DE MATRICULA 2017/18

Informamosvos do prazo de presentación de matrícula para  todos os que estades admitidos no noso centro. Será durante todo o mes de Xuño.

• Cubrir o Anexo III-1 ( o podedes descargar do arquivo adxunto ou vir buscalo ao centro).
  • 4 Fotos tamaño carnet para 4º de Educación Infantil e 2 Fotos tamaño carnet para Educación Primaria.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.
  • Cadro de vacinación do alumno/a.
  • Alerxias e medicación.

Nota: Para calquer información  atenderemosvos en secretaría dende as 9:00 ou no teléfono 886120180.

Tags: Notas informativas, Secretaría

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º,4º,5º E 6º DE PRIMARIA , AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO PARA 1º E 2º PRIMARIA E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017/18

Informamosvos do fondo solidario de libros e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2017/2018. https://www.edu.xunta.gal/portal/

Adxuntamos en arquivo adxunto a orde do 16 de maio do 2017 que o regula e o anexo I para cumprimentar.

Para calquer dúbida estamos a vosa disposición no teléfono de secretaría 886120180.

Tags: Notas informativas, Secretaría

COMEDOR ESCOLAR E SERVICIO DE GARDERÍA PARA O CURSO 2017/18.

Xa tedes a vosa disposición as solicitudes para o comedor escolar e o servicio de gardería no centro. Informádevos das axudas de comedor e material escolar ( so para Educación Infantil) municipais.

Adxuntamos en arquivos adxuntos a solicitude de prazas para comedor e a información de axudas municipais. https://sede.vigo.org/expedientes/avisos/?lang=es

Para calquer dúbida chamade a secretaría 886120180.

LISTAXES DEFINITIVOS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS NO CURSO 2017/18

Informámosvos que nos arquivos adxuntos tedes as listaxes do alumnado admitido e non admitido para o curso 2017/2018.