URXENTE PARA USUARIOS DE COMEDOR 2016/2017

O LUNS día 12 ás 19h. reunión informativa no comedor do colexio. Pregamos desculpas, pero por diversos motivos a reunión non puido organizarse para antes de escomenzar o cole.

Tags: Información

BOLSAS E AXUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDADES ESPECIFICA de apoio educativo

Aberto o prazo para a solicitude de bolsas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo

Modalidades

1. Axudas e subsidios para alumnado con necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastorno grave de conduta.
2. Axudas para programas complementarios a alumnos con necesidade específica de apoio educativo asociada a altas capacidades.

Tags: Notas informativas, Documentos

LISTAXE PROVISIONAL DE COMEDOR 2016/2017.PENDENTE DAS BECAS DO CONCELLO

VER ARQUIVO ADXUNTO

Tags: Información

REUNIÓN COS PAIS/NAIS DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS) PARA ORGANIZACIÓN DO PERÍODO DE ADAPTACIÓN O VENRES 2 DE SETEMBRO ÁS 10:00 NA SALA ROSALÍA DO CEIP SEIS DO NADAL

Lembramos ás familias de 4º de Educación Infatil (3 anos) que teñen unha reunión o venres 2 de setembro no que se tratarán cuestións importantes para a organización do período de adaptación. É importante a vosa asistencia

Tags: Novas

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º,4º,5º E 6º DE PRIMARIA

ADXUNTO ARQUIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS  DE TEXTO PARA O CURSO 2016-17. LISTA DEFINITIVA.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2016/2017 PARA OS ALUMNOS/AS FÓRA DE PRAZO

O xoves 21 e o venres 22 de xullo poden vir a formalizar a matrícula os alumnos e alumnas que a comisión de escolarización  asignou a este centro en horario de 10:00 a 14:00 horas na secretaría do centro.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO CEIP SEIS DO NADAL

Ver arquivo adxunto da listaxe de libros

Tags: Notas informativas

REUNIÓN COS PAIS/NAIS DE 4º EDUCACIÓN INFANTIL ( TRES ANOS ) O LUNS 27 ÁS 18:00 HORAS NA SALA ROSALIA.

Lembramos aos pais e nais dos nenos e nenas de 4º de Educación Infantil (3 anos) que teñen unha reunión no CEIP SEIS DO NADAL o luns 27 ás 18:00 horas.

Tags: Notas informativas

¡¡¡¡¡¡¡ COMEDOR ESCOLAR E SERVICIO GARDERÍA!!!!!

¡¡¡ATENCIÓN!!!!!

Recordamos as familias dos novos alumnos DO CENTRO que finaliza o plazo da solicitude de comedor e gardería escolar no mes de maio.

Tags: Secretaría

ORDEN 27 DE ABRIL 2016. ¡¡¡FONDO SOLIDARIO, AXUDA DE LIBROS E MATERIAL!!!!

ORDE do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Fondo solidario para 3º.4º,5º e 6º de educación primaria.

Axuda libros texto para 1º e 2º de Primaria e Educación Especial.

Axuda material escolar  50€ todo o alumnado con renda per cápita igual o inferior a 5.400€.

VER ARQUIVOS ADXUNTOS