DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O pasado día 24 de Novembro celebramos no colexio o día mundial contra a violencia de xénero. Todos os cursos reuníronse no pavillón e se mostraron carteis coa palabra MULLER escrita en diferentes idiomas. Os alumn@s cantaron a canción "Matriarcas" de Guadí Galego acompañandoa duns xestos e reflexionaron sobre a importancia dunha sociedade igualitaria para todos. Podedes ver máis fotos na Galería de imaxes na lapela superior.

O MAGOSTO NO SEIS

O venres 10 de novembro, celebramos a festa do magosto. Participamos en moitos xogos como o come-castañas, relevos, equilibrio sobre corda e carreira con zancos... mentres preparaban as castañas asadas.

Ao rematar degustamos unhas deliciosas castañas, tiznámonos coas cinzas e pasámolo xenial xuntos os nosos compañeiros/as. Podedes ver máis fotos na Galería de imaxes na lapela superior.

O SAMAÍN NO SEIS

Con motivo da celebración do Samaín, estivemos a traballar unha das emocións máis básicas: o medo. Para iso, e contando coas aportacións das cabazas elaboradas polos nenos e nenas preparamos unha sala do medo, decorada con motivos terroríficos, ambientada con sons...

A escuras e únicamente coas caveiras iluminadas con velas, o alumnado foi acompañado pola Santa Compaña para facer un percorrido pola sala.

Ao finalizar os nenos e nenas obtiveron un pasaporte  que simboliza que superou o medo.

Dende a biblioteca, organizouse un recuncho de medo e os maiores do cole amenizaron cuns contacontos de medo durante a pasada semana.Podedes ver máis fotos na Galería de imaxes.

Tags: Novas, Proxecto Educación Responsable

REVISTA ESCOLAR 2016/2017

Podedes ver a revista deste ano como arquivo adxunto.

Tags: Últimos números

REUNIÓN PARA AS FAMILIAS DOS ALUMNOS NOVOS DE TRES ANOS

Curso 2017-2018

REUNIÓN DO DPTO. DE ORIENTACIÓN COAS FAMILIAS DO NOVO ALUMNADO DE 3 ANOS

DATA:     27 DE XUÑO DE 2017

HORA:      AS 18 HORAS

FORMALIZACION DE MATRICULA 2017/18

Informamosvos do prazo de presentación de matrícula para  todos os que estades admitidos no noso centro. Será durante todo o mes de Xuño.

• Cubrir o Anexo III-1 ( o podedes descargar do arquivo adxunto ou vir buscalo ao centro).
  • 4 Fotos tamaño carnet para 4º de Educación Infantil e 2 Fotos tamaño carnet para Educación Primaria.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.
  • Cadro de vacinación do alumno/a.
  • Alerxias e medicación.

Nota: Para calquer información  atenderemosvos en secretaría dende as 9:00 ou no teléfono 886120180.

REFLEJARTE

Despois de moitas sesións achegándonos a Joan Jonas e inspirados nas nosas viaxes polo mundo

Esta e performance de 2º A.

Tags: Proxecto Educación Responsable, Proxecto Educación Responsable

APADRIÑAMENTOS LECTORES NA BOUZA

O martes 23 de maio, os nenos e nenas de 3 anos compartimos unha xornada de lectura co alumnado de 4º do ceip Celso Emilio Ferreiro. Eles contáronnos un conto de Carlos Casares, A formiga Esquiadora e nós, os nenos e nenas de 3 anos fixemos unha adaptación do conto a Galiña azul de Carlos Casares para recitarlle a eles este día que podedes ver no seguinte vídeo.

Ademais de pasar un ratiño moi agradable con eles mentres contábannos os contos puidemos desfrutar dunha merende á sombra das árbores e de xogos  no parque. Foi moi divertido!

Tags: Novas

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º,4º,5º E 6º DE PRIMARIA , AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO PARA 1º E 2º PRIMARIA E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017/18

Informamosvos do fondo solidario de libros e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2017/2018. https://www.edu.xunta.gal/portal/

Adxuntamos en arquivo adxunto a orde do 16 de maio do 2017 que o regula e o anexo I para cumprimentar.

Para calquer dúbida estamos a vosa disposición no teléfono de secretaría 886120180.

MÁIS SOMOS CREATIVOS

Vos deixamos outro video de cosecha propia sobre a actuación en Santiago para que o podades de ver dende outro ángulo.

Tags: Proxecto Educación Responsable, Proxecto Educación Responsable