HISTORIAL ACADÉMICO DOS ALUMNOS/AS QUE MARCHARON AO INSTITUTO

Os alumnos e alumnas que remataron con nós a etapa de Educación Primaria, poden vir recoller o seu historial académico.

Tags: Notas informativas, Secretaría

RENOVACION CONSELLO ESCOLAR

Comunicamos que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros do CONSELLO ESCOLAR (ver arquivo adxunto).

Tags: Notas informativas

EDUCACIÓN RESPONSABLE. CORO DAS EMOCIÓNS 2016

PROXECTO DE EDUCACIÓN RESPONSABLE

CORO DAS EMOCIÓNS- EDUCACIÓN RESPONSABLE 2016

Canción es de noche(vídeo)

Canción Gaudeamos(vídeo)

Canción Chámome don polbo(vídeo)

Tags: Proxecto Educación Responsable, Proxecto Educación Responsable

A BIBLIOTECA NO NADAL

En decembro con motivo do Nadal, o alumnado e o profesorado do equipo da biblioteca crearon un recuncho acolledor de lectura: butaca,chiminea e adornos. Noutro recuncho temos, novidades, os libros de nova adquisición.

A gozar estes días cunha lectura dun bo libro en  NADAL!

SAMAÍN VIAXEIRO

Unha vez máis enchéuse a entrada do cole de cabazas de todas as partes do mundo para conmemorar o Samaín. Grazas a todas as familias pola súa creativa participación.

ç

Tags: Novas

ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES DE NAIS, PAIS OU TITORES LEGAIS DO ALUMNADO AO CONSELLO ESCOLAR

CIRCULAR INFORMÁTIVA  da elección dos representantes de nais, pais ou titores legais do alumnado ao consello escolar en arquivo adxunto.

Tags: Notas informativas

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR DO NOSO CENTRO

Datas de publicación das convocatorias dos distintos sectores de representacion e publicación de censos electorais. (ver ficheiro adxunto )

Tags: Información

CARTEL E PREGÓN DÍA DA BIBLIOTECA

Dende 1997, e cada 24 de outubro celebramos o Día da Biblioteca. A proposta xorde da Asociación Española de Amigos do Libro Infantil e Xuvenil, en colaboración co Ministerio de Educación, Cultura e Deporte  co obxectivo  de concienciar á sociedade da importancia  da lectura e como homenaxe e recoñecemento á labor dos bibliotecarios/as.

Cada ano encárgaselle a un escritor/a  e ilustrador/a a redacción do pregón e o diseño do cartel que se difunde entre todas as bibliotecas. Este ano as autoras seleccionadas son Ledicia Costas e Elena Odriozola, Premio Nacional de Literatura Infantil e Ilustración 2015, respectivamente.

O MEDALLISTA PARALÍMPICO DE BALONCESTO AGUSTÍN ALEJOS VISITA O NOSO COLEXIO

O medallista paralímpico de baloncesto(prata), fixo unha visita o noso colexio e compartiu a súa experiencia con todos os alumnos do Seis do Nadal.(6-10-2016)

Agustín estivo entrenando no pavillón do Seis antes de participar nos Xogos Paralímpicos de Brasil, e catro anos antes exerceu de entrenador neste mesmo centro de ensino.

A directora lle propuxera  que regresara ao colexio  despois dos xogos para compartir a súa experiencia. Agustín respondeu  con moito gusto a súa chamada e tamén trouxo a súa medalla de prata.

O recibimento dos alumnos foi cálido e entusisata cun enorme mural de benvida e o saudaron cun facho olímpico feito polos nenos.

Agustín escoitou uns aplausos entusiastas e contestou as preguntas que lle fixo o alumnado, explicou o segredo para conseguir unha medalla é o esforzó e moito sacrificio. Mostrou ao entregado auditorio a medalla de prata. Agradeceu ao colexio que lle permitiran usar as instalacións e sinalou a sorpresa do recibimento caluroso dos nenos e nenas.Tamén destacou o noso colexio por traballar a favor da integración das persoas con diferentes capacidades e na promoción do deporte.

Podemos leer a crónica sobre este evento no xornal La voz de Galicia

No Telexornal Serán de Galicia RTVG

(MINUTO 49)

POR FIN TEMOS UN BAMBÁN ADAPTADO

Despois de dous anos de loita, conseguimos que o noso alumnado con diversidade funcional motórica teña algo axeitado para poder disfrutar no patio.

Temos que agradecerlle ao Concello a súa adquisición, xa que co noso presuposto non o poderíamos mercar.

Está colocado no medio dos diferentes xogos do patio.

O sorriso que teñen os nenos disfrutando do bambán, ben pagou a pena do tempo de espera.

O 27 de Setembro en Galicia Noticias do Mediodía podemos ver esta información.(Atopase o final do informativo minuto 38:28 )