Dependencias

A NOSA ESCOLA

Enviado por admin o Mar, 17/01/2023 - 18:02

PATIOS DINÁMICOS

BIBLIOTECA "ATLAS DOS SOÑOS" E BIBLIOLAB.

COMEDOR ESCOLAR CON COCIÑA PROPIA

AULAS DE EDUCACIÓN INFANTIL

AULA DE INFORMÁTICA

( categories: )

O NOSO COLE

Enviado por admin o Lun, 14/05/2012 - 17:23

O Ceip Seis do Nadal, consta de tres edificios, o edificio principal, o ximnasio e o pavillón deportivo.

No edificio principal, atopámonos con tres plantas. Imosvos contar como están distribuidas cada unha delas:

PLANTA -1: Para acceder a ista planta descenderemos un piso, ali atoparemonos o laboratorio, a aula de plástica e de relixión. Os máis pequenos tamén dispoñen dunha aula de psicomotricidade.

LABORATORIO

AULA DE PSICOMOTRICIDADE

BAIXO: As estancias máis relevantes que podemos atopar aquí, son as dúas aulas de infantil de 3 anos xunto con outras dúas aulas que corresponden a infantil de 4 anos,  tres aulas de educación especial e unha aula sensorial . Por outra banda nesta planta tamén podemos atopar: o despacho de dirección,xefatura de estudos, o departamento de orientación, unha das aulas de audición e linguaxe,  secretaria,sala de profesorado, o comedor, e dúas bibliotecas, unha para o uso de infantil e a outra para a etapa de primaria. A continuación amosamosvos distintas fotografías da planta baixa.

ENTRADA PRINCIPAL  ENTRADA PRINCIPAL
 XEFATURA DE ESTUDOS      SECRETARÍA

AULA INFANTIL

AULA SENSORIAL                                                              AULA SENSORIAL

AULA AUDICIÓN E LINGUAXE       AULA EDUCACIÓN ESPECIAL

BIBLIOTECA INFANTIL                                 BIBLIOTECA INFANTIL
 BIBLIOTECA PRIMARIA  BIBLIOTECA PRIMARIA

COMEDOR               COMEDOR

PRIMEIRO ANDAR:  Ademáis de atoparnos aquí coa aula de Infantil de 5 anos e as de 1º ciclo de primaria entre outras, podemos parar a visitar a aula de inglés ou de música, a radio onde os nenos participan todos os venres por cursos, ou a aula da mestra en pedagoxía terapeutica  ou a segunda aula de audicón e linguaxe.

AULA INFANTIL 5 ANOS        AULA INFANTIL 5 ANOS

AULA INGLÉS           AULA DE MÚSICA

SALA MULTIUSOS ROSALÍA DE CASTRO

AULA DE PRIMARIA    AULA DE PRIMARIA

SEGUNDO ANDAR: Además das aulas correspondentes, en este andar podemos atopar a pizarra dixital interactiva, asi como a aula de de informática.

ENCERADO DIXITAL

SALA DE INFORMÁTICA

O ximnasio, tamén empregado como sala multiusos.

XIMNASIO

O pavillón deportivo, utilizado polas tardes polas escolas deportivas de balomán e baloncesto.

PAVILLÓN DEPORTIVO

¡¡¡ ESPERAMOS QUE VOS GUSTE O NOSO CENTRO!!!

( categories: )