Actividade de Inverno: Portas abertas

21/12/2017 12:15

Benqueridas familias,

O vindeiro xoves 21 de Decembro será o derradeiro día de escola deste 2017. Para ese día temos organizada unha xornada de festa e bailes.

Agardamos a vosa visita a partires das 12:30h no pavillón do centro para bailar e compartir un ratiño co noso alumnado.
Pero para isto haberá que atender a varias normas:

1º- O aparcamento estará dispoñible de 12:15 a 13:30h aproximadamente, que será o que dure a actividade, momento no cal o centro volverá á súa rutina habitual (o alumnado volverá ás aulas). Os vehículos estarán identificados cun nome e un teléfono móbil coma en anos anteriores, por se hai que avisar para que o movan.

2º- Por acordo de Consello Escolar este ano NON se sacarán fotos nin vídeos da actividade no pavillón. Deste xeito favorecemos que compartades o momento cos vosos fillos e fillas en troques de estar pendentes do ángulo perfecto da foto. Dende o centro obteremos imaxes que logo compartiremos como facemos habitualmente.

3º.- Esta actividade é, valga a redundancia, activa: imos bailar e cantar, así que pregamos que veñades ben dispostos.

Grazas e un saúdo.

Prazas para mobilidade reducida

Por acordo no Consello Escolar do pasado 21 de Novembro, as prazas para usuarios de mobilidade reducida aumentan a 2 e se sitúan, para poder facer un uso máis cómodo das mesmas, no inicio da zona estreita do aparcamento. O resto desta zona é de uso exclusivo do persoal do centro, especialmente polas mañás e os martes pola tarde.

Pregamos que só as ocupen os usuarios con distintivo ou familias con alumnado NEE no centro, e que non sexan bloqueadas ou ocupadas por outros usuarios.

Conciliación de Nadal

Benqueridas familias:

Rebotamos a información remitida polo concello de Santiago sobre conciliación durante o Nadal.

Parabéns, Vite!

15/11/2017 19:00
Europe/Madrid

Para todos aqueles que levas toda a vida vivindo no Barrio de Vite, e sabendo o que foi o que é e o que pode chegar a ser, aí vai este conVite: tres décadas dende o inicio do Plan Comunitario.

O mércores 15 de Novembro ás 19h vémonos no CSC de Vite.

Pavillón Pechado

14/11/2017
Europe/Madrid

Comunícannos dende o Concello que o pavillón escolar estará pechado o vindeiro MARTES 14 de NOVEMBRO por labores de mantemento e limpeza do mesmo.

International Games Week

30/10/2017 11:59
03/11/2017 13:00
Europe/Madrid

Este ano colaboraremos coa ALA (American Library Association) na Semana Internacional do Xogo, ao igual que a biblioteca Ánxel Casal, que fará actividades toda a semana. Neste caso xogos de mesa e cartas enfocados ao alumnado no horario de recreo.

Especialmente para o alumnado de Primaria, e monitorizados por compañeiros de 6º curso, usaremos a biblioteca como centro de xogos e espazo lúdico de encontro. Esta semana quentaremos motores e a semana que vén, a xogar!

Os xogos que usaremos son: Happy Salmon, Timeline, Snakes and Stairs, La Isla Prohibida, Rhino Hero, Dobble, entre outros.

FOTOS DO EVENTO

Bolsas de Comedor Escolar

Achégase as listaxes de resolución provisional das bolsas de comedor escolar por escaseza de recursos e por conciliación, do curso escolar 2017-2018, Aparecen hoxe públicados na páxina web e nos taboleiros de edictos do Concello.

As listaxes aparecen ordeados por número de DNI.

O prazo para presentación de reclamacións e de 10 dias a contar dende o dia seguinte a súa publicación (o prazo finaliza o día 25 de outubro de 2017).

Reunión Trimestral: 5º e 6º de Infantil, 3ºs, 4º, 5º e 6ºs de Primaria

26/09/2017 16:30
03/10/2017 18:30
Europe/Madrid

Benqueridas familias de Vite. Convocámosvos á reunión trimestral neste horario.

Reunións Trimestrais nas aulas das titoras correspondentes:

5º Infantil: 26 de Setembro ás 16:30h

6º Infantil: 26 de Setembro ás 16:30h

3ºs de Primaria: 3 de Outubro ás 16:30h

4º de Primaria: 26 de Setembro ás 17:30h

5º de Primaria: 26 de Setembro ás 16:30h

6ºs de Primaria: 26 de Setembro ás 16:30h

Grazas e un saúdo.

Reunión Trimestral de 1º e 2º de Primaria

19/09/2017 16:30

Benqueridas familias de 1º e 2º de Primaria,

Convocámosvos a todos e todas á reunión do primeiro trimestre no seguinte horario e lugar:

1º de Primaria: 19 de Setembro ás 16:30h na aula da titora.

2º de Primaria: 19 de Setembro ás 17:30h na aula da titora.

Alumnado transportado e novas con respecto ao aparcamento

Adxuntamos PDF coa última relación de alumnado transportado con cambios de última hora debido a baixa e altas de alumnos. Tamén volvemos a adxuntar o modelo de persoas autorizadas para recoller ao alumnado nas paradas, que debedes entragar no centro canto antes.

Tamén informamos de que este ano o persoal do centro precisará máis prazas de aparcamento, reservando na cancela da linde do Burgo novas prazas que xa están sinaladas.

(Zona azul para persoal do centro; verde para familias; lila para a ruta dos autobuses e laranxa para a do microbús)

As prazas da zona estreita seguen sendo UNICAMENTE para persoal do centro, e a praza reservada para discapacitados permanece onde estaba. A zona de entrada do microbús segue estando reservada só a este vehículo.

Pregamos que se respecten as normas de aparcamento e, que se hai algunha dúbida, se pregunte antes de aparcar onde non está permitido.

Grazas.