Visita Xelmírez II

FAMILIAS DE 6ºEP

CHARLA-PRESENTACIÓN: IES Xelmírez II

LUNS 28 DE XANEIRO ÁS 17H NO SALÓN DE ACTOS DO CEIP DE VITE

A directora e a orientadora do instituto farán unha breve presentación do IES e das vantaxes que ten reservar praza alí. Lembrade que é o noso centro de adscrición; polo que, de facer a reserva este febreiro, teredes a praza asegurada nel.

Todas as familias de 6º de Primaria están convidadas.

Cursiño urxencias sanitarias

Dende o CAFI ofertan ás familias un curso sobre urxencias sanitarias que se celebrará en Santiago de Compostela.

Os datos da actividade son:

- Título: "S1802021 Atención a urxencias sanitarias para familias"
- Datas de realización: 16 -23 - 30 de xaneiro
- Hora: 17:00 a 20:00
- Lugar: CIFP Compostela

As persoas interesadas en apuntarse remitirán antes do 15 de xaneiro un correo a xcarlosro(arroba)edu.xunta.es

Educación sexual na infancia e preadolescencia: Charla para familias (CANCELADA)

23/01/2019 16:30
23/01/2019 18:30
Europe/Madrid

O vindeiro 23 de xaneiro teremos no centro unha charla dende o CAFI impartida por Noa Tilve para as familias na que se abordará o tema da sexualidade na infancia e preadolescencia. En principio para as familias de SEXTO CURSO de Primaria, pero tentaremos abrila a máis cursos.

Actualización: As familias de 5º de Primaria tamén están convidadas.

Actualización 2: a charla queda cancelada por escaseza de asistentes. Se máis adiante xuntamos un mínimo de 10 persoas, poremos nova data).

Boas festas

21/12/2018 15:10
08/01/2019 09:30
Europe/Madrid

Bo nadal, janucá, Saturnalia, Sol Invictus ou calquera outra festividade que celebredes (ou non).

Pasade boas festas; vémonos de novo o 8 de xaneiro en horario normal e corrente.

Consello Escolar 2018-20

Os membros do Consello Escolar 2018-20 son os seguintes:

Presidente: Pablo Fernández Otero.

Xefa de Estudos: Luisa García Garrido.

Secretaria: Pilar Grille Hermida.

Nome Sector Mandato
Dona Begoña Nieto Barreiro Familias 2018-22
Dona Raquel Bermúdez Rodal Familias 2016-20
Don David Serrano Amerelle Familias 2018-22
Don José Luis Soto Campos Familias 2016-20
Dona Beatriz Boquete Seoane PAS 2016-20
Dona Rita Coira Durán Docentes 2018-22
Dona Laura Illobre González Docentes 2016-20
Dona Beatriz Veneranda García Precedo Docentes 2016-20
Dona Alicia Leboráns Budiño Docentes 2016-20
Dona Teresa Márquez Fernández Docentes 2018-22
Dona María José Gigirey Suárez ANPA Asignación
Don Xan Xesús Duro Fernández Concello Asignación

Educación e atención sostible

24/11/2018 16:30
24/11/2018 17:15

Benqueridas familias,

Como ben sabedes o noso centro conta con alumnado moi variado, e facemos o posible para atendelo cos recursos cos que contamos. Pero, como ben sabedes tamén, só somos o segundo chanzo nunha escaleira moi longa; unha escaleira que comeza na gardaría e que, para o alumnado NEE, pode rematar aos 21 anos nun centro específico e, de aí, á carencia de centros para asistir.

Para algúns destes futuros exalumnos e as súas familias o porvir pode ser complexo e, por isto, algunhas familias de diversos centros se reunirán o vindeiro sábado 24 de novembro diante do CEGADI, na rúa Xosé Chao Rego de Santiago, de 16:30 a 17:15h para facer visible a mensaxe dunha educación inclusiva e sostible a longo prazo.

Un saúdo.

Aparcadoiro (de novo)

Benqueridas familias.

De novo vos lembramos que as prazas do aparcadoiro reservadas ao persoal do centro deben quedar libres. Facemos especial fincapé durante as mañáns, pero queremos tamén sinalar que os martes pola tarde todo o equipo docente asiste ao centro, polo que esas prazas tamén deben quedar libres nesa tarde.

Lembramos tamén que os vehículos do persoal do centro e os vehículos con distintivo de mobilidade disfuncional teñen sempre preferencia á hora de aparcar.

Agardando a vosa colaboración para unha mellor convivencia,

-O Director

Nova directiva na ANPA

A ANPA vén de mudar a súa directiva baixo o seu acordo de ciclos bienais para os cargos. Presentamos á nova directiva:

Presidenta: María José Gigirey Suárez

Vicepresidenta: Eva Vale Baltar

Secretario: José Luis Soto Campos

Tesoureira: Inés Romero Antelo

Vogal: María Eugenia Maceira Pampín

Vogal: Begoña Nieto Barreiro

Vogal: Raquel Bernárdez Rodal

Ánimo a todos!

MAGUSTÍN? SAMAGOSTO? Digamos "Festa do Outono"!

29/10/2018 09:30
02/11/2018 13:59
Europe/Madrid

Lembramos que os vindeiros LUNS 29 e o MARTES 30 poderedes traer os calacús decorados que se exporán no interior do centro. Sede tan imaxinativos como queirades!

Lembramos tamén que o VENRES 2 será unha xornada de xogos variados para o alumnado e, entre as 13 e as 14h, poderedes pasar polo centro a degustar as castañas asadas polas familias da ANPA.

Normas do Aparcamento

Un ano máis lembrámosvos as normas do aparcamento.

Nesta imaxe tedes a liña azul (onde pode aparcar o persoal do centro), a liña morada (que é o espazo que hai que despexar para que pasen os 2 buses ordinarios), a liña laranxa (ruta que ten que quedar libre para o bus adaptado) e a liña verde (onde poden aparcar as familias).

Unha vez pasados os buses sabedes que hai espazos onde se pode aparcar sen problema.

En caso de dúbida o mellor é preguntar e deixarse aconsellar por membros da comunidade educativa que aparquen con máis frecuencia, e sempre seguir as indicacións do persoal do centro, sobre todo se estamos aparcando mal.