Inicio do curso 2018/19

03/09/2018 09:30
Europe/Madrid

O día 3 de setembro (luns) a xornada comeza no centro ás 9:30am e haberá un claustro dende as 12:30 coa seguinte Orde do Día:

1- Presentación do persoal e contextualización do centro.

2- Adscrición, equipos de traballo e coordinacións.

3- Preguntas e suxestións

Se es un dos docentes que traballará no noso centro de xeito provisional durante o curso 2018/19 deberías botar un ollo á nosa páxina para ver horarios e instalacións.

Para calquera consulta, enviade un correo electrónico ao centro.

Contacto co centro

Lembramos que a atención ao público até setembro será por medio do correo electrónico do centro, ou chamando polas mañáns para deixar recado á bedel. En caso de haber algunha consulta moi persoal que se queira tratar no centro, haberá que solicitar cita previa.

Os cheques de libros e material non recollidos poderán recollerse a partires do 3 de setembo.

As ligazóns da listaxe de Fondo Libros, dos adxudicatarios de cheque de material e libros, do calendario escolar, dos libros de texto, do alumnado asignado a transporte, das paradas coas coordenadas, etcétera, están neste mesmo portal web.

Un saúdo e feliz verán.

Transporte Escolar 18/19

Colgamos listaxe PROVISIONAL de transporte escolar 2018/19.

Pregamos informedes se detectades algún erro por medio do correo electrónico ou chamando polas mañáns ao centro.

Grazas.

LIGAZÓN

Listaxe Definitiva de Fondo Libros

Procedemos a publicar a listaxe definitiva de Fondo de Libros

LISTAXE

Nestes días estamos entregando tanto os vales de axudas de material como de libros. Os libros do Fondo quedarán para ser recollidos en setembro.

Listaxe provisional de admitidos e excluídos no Fondo de Libros e Material Escolar

Procedemos a publicar as listaxes de admitidos e excluídos Fondo de Libros de 3º, 4º, 5º, e 6º de Primaria  e Axudas de libros e material escolar para o curso 2018/19.

ADMITIDOS

EXCLUÍDOS

Axudas de material escolar e axudas de libros para todo o centro

(Para calquera dúbida informádevos no colexio)

A partires de agora hai 2 días para reclamacións (xoves e venres) e a semana que vén publicaremos a listaxe definitiva.

CHEQUES: Podedes pasar a recollelos até o venres 13 en horario de 10 a 13:30h Non pasa nada se non os recolledes agora, quedan para Setembro.

Horario de verán

O noso horario de atención ao público será de 10 a 13:30h.

Iremos avisando e actualizando para os cheques e o fondo de libros.

Bolsas de comedor, actividades extraescolares e material escolar

22/06/2018 13:53
12/07/2018 23:59
Europe/Madrid

Adxuntamos información para acceder ás becas de comedor, actividades extraescolares e material escolar para o vindeiro curso.

O prazo para presentar as solicitudes remata o 12 de Xullo e poderedes presentalas nos rexistros do Concello.

Formalización de Matrícula 2018/19

20/06/2018 09:30
30/06/2018 14:00
Europe/Madrid

Adxuntamos PDF con todos os documentos e a información.

A enquisa de idioma é tan só para o alumnado de Infantil, e cando a cubrades lembrade que o Galego é un patrimonio inmaterial que debemos coidar, manter e mimar dende o berce se non queremos perdelo. A pregunta, máis ben é: "En que queredes que lle falemos aos vosos fillos e fillas?".

Lembrade que o prazo comeza hoxe e rematará o 30 de Xuño.

Servizos de comedor e madrugadores na rede de centros públicos de educación infantil de primaria do Concello de Santiago de Compostela. Curso 2018-19

Apertura dos prazos de matrícula nos servizos de comedor e madrugadores na rede de centros públicos de educación infantil de primaria do Concello de Santiago de Compostela para o curso 2018-19.

Prazo de presentación:
Do día 1 ao 20 de xuño de 2018 (ambos os dous incluídos)

Direccións relacionadas

Axudas de Libros de Texto e Material Escolar

Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolardestinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/2019, que sae publicada no Diario Oficial de Galicia no día de hoxe.

Premede aquí para ver as instrucións

Data límite de entrega: 22 de Xuño de 2018.

Forma: Vía electrónica por medio da aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) ou presentando a solicitude por medio da secretaría do centro como en anos anteriores.

Só ese completará UNHA solicitude para todos os fillos/as admitidos no mesmo centro (é dicir, non se entrega unha por cada alumno). Só se admitirán solicitudes presentadas polos titores legais dos solicitantes.