Reunión Trimestral: 5º e 6º de Infantil, 3ºs, 4º, 5º e 6ºs de Primaria

26/09/2017 16:30
03/10/2017 18:30
Europe/Madrid

Benqueridas familias de Vite. Convocámosvos á reunión trimestral neste horario.

Reunións Trimestrais nas aulas das titoras correspondentes:

5º Infantil: 26 de Setembro ás 16:30h

6º Infantil: 26 de Setembro ás 16:30h

3ºs de Primaria: 3 de Outubro ás 16:30h

4º de Primaria: 26 de Setembro ás 17:30h

5º de Primaria: 26 de Setembro ás 16:30h

6ºs de Primaria: 26 de Setembro ás 16:30h

Grazas e un saúdo.

Reunión Trimestral de 1º e 2º de Primaria

19/09/2017 16:30

Benqueridas familias de 1º e 2º de Primaria,

Convocámosvos a todos e todas á reunión do primeiro trimestre no seguinte horario e lugar:

1º de Primaria: 19 de Setembro ás 16:30h na aula da titora.

2º de Primaria: 19 de Setembro ás 17:30h na aula da titora.

Becas MECD

Lembramos a ligazón para solicitar becas para alumnado NEAE:

Prazo até o 28 de setembro!

Alumnado transportado e novas con respecto ao aparcamento

Adxuntamos PDF coa última relación de alumnado transportado con cambios de última hora debido a baixa e altas de alumnos. Tamén volvemos a adxuntar o modelo de persoas autorizadas para recoller ao alumnado nas paradas, que debedes entragar no centro canto antes.

Tamén informamos de que este ano o persoal do centro precisará máis prazas de aparcamento, reservando na cancela da linde do Burgo novas prazas que xa están sinaladas.

(Zona azul para persoal do centro; verde para familias; lila para a ruta dos autobuses e laranxa para a do microbús)

As prazas da zona estreita seguen sendo UNICAMENTE para persoal do centro, e a praza reservada para discapacitados permanece onde estaba. A zona de entrada do microbús segue estando reservada só a este vehículo.

Pregamos que se respecten as normas de aparcamento e, que se hai algunha dúbida, se pregunte antes de aparcar onde non está permitido.

Grazas.

Novas con respecto a saídas, transporte e comedor

Benqueridas familias.

Este curso 2017/18 vai levar consigo varios cambios a nivel organizativo. Os dous máis importantes competen ás saídas autónomas e ao transporte escolar, pero tamén o comedor amosa cambios.

En base á Instrución Conxunta 9/2017, de saídas e transporte informamos que:

1.- Tan só o alumnado de 5º e 6º de Primaria poderá abandonar o centro de xeito autónomo (é dicir, só), ao rematar o horario escolar ou extraescolar. O resto do alumnado deberá ser recollido por un adulto autorizado, ou por un irmán ou irmá menor de idade de 5º ou 6º de primaria, de secundaria, bacharelato ou FP que estea autorizado.

2.- O alumnado transportado será recollido nas paradas asignadas por adultos autorizados ou polos menores autorizados mencionados no punto 1. Para isto deberedes entregar no centro un documento de autorización (adxuntamos modelo) co nome completo e número de DNI e de teléfono móbil de cada persoa autorizada, e o centro lle dará copia á empresa de transporte.  Ao rematar o periodo lectivo e no caso de non haber ninguén na parada, despois de agardar un tempo prudencial, o encargado do transporte chamará á familia, que poderá recoller ao alumno/a na seguinte parada ou nas dependencias da empresa de transporte, onde quedarán custodiados até o peche. É dicir, que xa non volverían ao centro se non se recollen na parada correcta.

Situacións de tardanza en calquera dos dous casos levarían a informar á Policía Local ou Garda Civil, que se faría cargo dos alumnos e, en caso de reiteración, poñeríase o asunto en mans do Servizo Provincial de Menores.

En canto ao comedor escolar e, até onde se nos informou mediante a Instrución 8/2017, as coidadoras do centro faranse cargo do alumnado NEE/NEAE que faga uso deste servizo.
Tamén con respecto ao comedor insistimos: a cesión do servicio é ao Concello de Santiago, e nós nin regulamos becas nin listaxes de admitidos... tan só cedemos o espazo e nos aseguramos de que o servizo cumpla os criterios normativos.

Libro de Sociais de 3º de Primaria

Algunhas familias fixéronnos notas que a edición do 2014 do libro de Vicens vives de Ciencias Sociais está descatalogada e sacaron libro novo. O novo ISBN sería 9788468237893.

Sinalamos que os do Fondo de Libro que temos nós son da edición "vella".

Sentimos as molestias.

Reunión de 4º de Infantil

05/09/2017 11:00
Europe/Madrid

Lembrámosvos que mañán, 5 de setembro, ás 11 da mañán é a reunión dos novos de 4º de Infantil coa profe Alicia na súa aula.

Recollida de Libros do Fondo

06/09/2017 12:00
06/09/2017 13:30
Europe/Madrid

Informamos a todas as familias de 3º, 4º, 5º e 6º que poden pasar a recoller os libros do fondo que fosen adxudicados neste horario:

MÉRCORES 6 de SETEMBRO

12h-13:30h

Quen non poida pode recollelos a partires do luns 11, preferiblemente o martes 12 de 16:30 a 17:30.

Inicio do curso 2017/18

A partires do 1 de Setembro o centro volve a abrir no horario de 10 a 14h.

Tede en conta que mañán haberá unha reunión de persoal para organizar o inicio de curso, polo que non estaremos moi dispoñibles para reunións, entrega de documentación, etcétera.

Bo inicio de curso.

Peche en Agosto

01/08/2017 00:00
31/08/2017 23:59
Europe/Madrid

O CEIP de Vite permanecerá pechado ao público durante o mes de Agosto. Só estará aberto para a renovación da carpintaría de aluminio de baños e tres aulas.

Quen queira contactar por calquera motivo poderá facelo por medio do correo electrónico do centro ou dos membros do equipo directivo.

Bo verán.