FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Curso 2023/2024

Códígo do CEIP Plurilingüe de Vite: 15021883

Prazo de solicitude:     do 20/5/2023 a 21/6/2023, incluídos

Texto da convocatoria:   ORDE do 10 de maio de 2023 (DOG do 19 de maio)

Procedemento administrativo:     ED330B

Forma de presentación:

• Electrónica: utilice esta aplicación e presente solicitude na Sede Electrónica  (inicie premendo no icono de botón na esquina superior dereita da pantalla)

NOTA: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos

• Presencial con asistencia da aplicación : cubra os datos nesta aplicación, imprima os Anexos I e II producidos e presenteos no centro educativo (inicie premendo no icono de botón na esquina superior dereita da pantalla)
  • Presencial manual: utilice os Anexo I e Anexo II da Orde da convocatoria e presenteos no centro educativo

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2023-2024, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2022-2023

Máis información:

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO. ADMISIÓN ADMITIDAS CURSO 2023/2024

Está exposta, no taboleiro do colexio, a listaxe DEFINITIVA de alumnado  para o curso 2023/2024.

Todo o alumnado aparece como ADMITIDO/A.

CAMPAMENTOS DEPORTIVOS VERÁN 2023

O Departamento de Deportes do Concello de Santiago de Compostela solicita a nosa colaboración para que informemos á Comunidade Educativa do CEIPP de Vite dos CAMPAMENTOS DEPORTIVOS que organiza a Deputación da Coruña a partir do 2 de xullo.

Deixamos, aquí, a carta enviada ao noso centro.

COLONIAS DE VERÁN 2023

A Coordinadora do Barrio de Vite, xunto coa asociación Espazo Aberto Galiza, comunican que abriron o prazo de inscrición para as tres quendas de Colonias de Verán 2023.

Deixamos o enlace ao menú completo do mes de maio:

Deixamos o enlace ao menú completo do mes de xuño:

ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 2023 /24

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:
    Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá seleccionar na aplicación admisionalumnado a opción de menú “Solicitudes --> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Crear e Confirmar”. Feito isto poderá descargala para asinar e presentar no centro.

2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica
    Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para iso deberá premer na icona verde que se atopa arriba á dereita. Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes --> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Confirmar solicitude” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá asinar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de sinatura remate correctamente. Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar solicitude.
    IMPORTANTEDebe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, o anexo II bis dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, última páxina da solicitude que pode visualizar e descargar nesta aplicación).

3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro

Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no CEIP PLURILINGÜE DE VITE Código de centro:15021883.

HORARIO DE ATENCIÓN EN SECRETARÍA:

• Luns, mércores e xoves de 11:15 a 12:00 horas..
  • Martes de 10:30 a 12:00 horas.
  • Venres de 10:30 a 11:15 horas.