MATRÍCULA CURSO 2019/2020

Benqueridas familias, en arquivo adxunto presentamos as listaxes de admitidos provisionais para o curso 2019/2020 e

as vacantes actualizadas a día de hoxe.

4º EI

VACANTES

5º EI 0
6º EI 2
1º EP 2
2º EP 0
3º EP 1
4º EP 2
5º EP 1
6º EP 2

Listaxe de NON ADMITIDOS PROVISORIA.

Benqueridas familias, do 1 ao 20 do mes de marzo, ábrese o periodo de admisión para o curso 2019/2020.

Xúntase a Resolución de 27 de febreiro de 2019, da dirección xeral de  centros e recursos humanos, pola que se fai público o resultado do sorteo ao que fai referencia o artigo 29 da orde do 12 de marzo de 2013 e mais o Anexo II do formulario de admisión.

As letras de prioridade que afectan ao primeiro apelido son as letras "E" e "C"; así mesmo, afectan ao segundo apelido as letras "U" e "P"

PROCESO ADMISIÓN CURSO 2019/2020

As vacantes ofertadas pola nosa escola son as que seguen:

VACANTES

4º E.I.

22 + 3

5º E.I.

6º E.I.

1º E.P.

2º E.P.

3º E.P.

4º E.P.

5º E.P.

6º E.P.

INFÓRMASE:

PICA NA IMAXE PARA VER O NOSO VIDEOCLIP

Normativa relacionada

• DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro,  polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes  sostidos  con fondos  públicos  que  imparten  as  ensinanzas  de  segundo  ciclo  de  educación  infantil,  de  educación  primaria, de  educación  secundaria  obrigatoria  e  de  bacharelato  reguladas  na  Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Manuais para as familias

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2019 inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 15 de febreiro, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso.

Normativa de aplicación

•  DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

A solicitude de admisión farase na aplicación seguinte:

PROXECTOS e PROGRAMAS que desenvolvemos na nosa escola

ABALAR

CEIP VIRXE DO ROCIO

CEIP. VIRXE DO ROCÍO

Rúa Rocío, 70

36208 (Vigo) Pontevedra

ceip.virxe.rocio@edu.xunta.es

VIGUESES DISTINGUIDOS

A nosa Comunidade Educativa está de noraboa!

O Concello recoñece o noso labor educativo e de formación tras 75 anos de historia, polo que nos concende por esta traxectoria este galardón.

Grazas!

CIRCULAR INICIO DE CURSO 2018/2019

CAMBIO DE NOME DA NOSA ESCOLA

A NOSA ESCOLA RECIBE UNHA MENCIÓN HONORÍFICA

O pasado venres día 17, nun acto celebrado en Madrid, a nosa escola recibiu unha mención honorífica polo traballo desenvolvido pola mestra MARÍA CARBALLO TUBÍO, durante o curso pasado baixo o título de YOGA-EMOCIONA.

Na seguinte ligazón podedes ver o discurso de agradecemento da profe

Ponte o día sobre EDUCACIÓN

coa revista OLLOS DE AULA, realizada pola

Coordinadora Galega de ENDL.

Dun xeito ameno e sinxelo poderás coñecer as novas sobre

o noso SISTEMA EDUCATIVO e acadar ferramentas para axudar os teus fill@s!!

Non te perdas o seguinte número!!

Preme na imaxe e descarga a revista que desexes....

A nosa escola é un centro que está adscrito dende o 6 de febreiro de 2015 ao

IES. ALEXANDRE BÓVEDA.

A ESCOLA PÚBLICA