PROXECTOS e PROGRAMAS que desenvolvemos na nosa escola

ABALAR móbil

LIBROS DE TEXTO 2018/2019

AXUDAS LIBROS DE TEXTO 2018/2019

Xúntanse os Anexos I e II do procedemento ED330B  relativos ao fondo solidario de libros de texto, axudas para libros e axudas para material escolar

Orde do 9 de maio de 2018 (DOG)

Extracto da Orde do 9 de maio de 2018 (DOG)

Anexos I e II: Solicitude

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2018/2019

A listaxe dos libros e material do cuarto curso de educación infantil, serán entregados na xuntanza inicial de educación infantil. que se fará na primeira semana do mes de setembro. Avisarase telefónicamente ás familias, e publicarase nesta WEB.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS FONDO LIBROS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS FONDO LIBROS

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS CURSO 2018/2019

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS CURSO 2018/2019

Dende hoxe e ata o día 20 de marzo, está aberto o peridodo de admisión en centros. As vacantes ofertadas pola nosa escola son as que seguen:

VACANTES

4º E.I.

22 + 3

5º E.I.

6º E.I.

1º E.P.

2º E.P.

3º E.P.

4º E.P.

5º E.P.

6º E.P.

INFÓRMASE:

Máis información

Reserva de admisión para o centro adscrito. Do 1 ao 15 de febreiro de 2018, os responsables do alumnado que cursa actualmente o sexto curso de educación primaria, pode facer a reserva de praza no IES ALEXANDRE BÓVEDA. Deberán cubrir o anexo e entregalo na secretaría da nosa escola.

Xúntase a Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG)

Anexo II

Anuncio do sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates

Resultado do sorteo anual de letras de prioridade

PICA NA IMAXE PARA VER O NOSO VIDEOCLIP

A solicitude de admisión farase na aplicación seguinte:

CEIP VIRXE DO ROCIO

CEIP. VIRXE DO ROCÍO

Rúa Rocío, 70

36208 (Vigo) Pontevedra

ceip.virxe.rocio@edu.xunta.es

CIRCULAR INICIO DE CURSO 2018/2019

CAMBIO DE NOME DA NOSA ESCOLA

A NOSA ESCOLA RECIBE UNHA MENCIÓN HONORÍFICA

O pasado venres día 17, nun acto celebrado en Madrid, a nosa escola recibiu unha mención honorífica polo traballo desenvolvido pola mestra MARÍA CARBALLO TUBÍO, durante o curso pasado baixo o título de YOGA-EMOCIONA.

Na seguinte ligazón podedes ver o discurso de agradecemento da profe

Ponte o día sobre EDUCACIÓN

coa revista OLLOS DE AULA, realizada pola

Coordinadora Galega de ENDL.

Dun xeito ameno e sinxelo poderás coñecer as novas sobre

o noso SISTEMA EDUCATIVO e acadar ferramentas para axudar os teus fill@s!!

Non te perdas o seguinte número!!

Preme na imaxe e descarga a revista que desexes....

A nosa escola é un centro que está adscrito dende o 6 de febreiro de 2015 ao

IES. ALEXANDRE BÓVEDA.

A ESCOLA PÚBLICA