RADIO TREBOADA: ENTROIDO 2024

Programa sobre o Entroido 2024 onde participaron alumnos e alumnas de 2º, 4º, 5º e 6º de educación primaria cunha lectura dun conto rimado, receitas tradicionais destas datas e datos curiosos de personaxes populares do entroido galego.

Agradecemos a todos/as os/as artistas e grupos a posibilidade de empregar os seus temas neste programa:

La mosca Tse Tse (1999) -Yo te quiero dar

Carlos Núñez (2000)- Pasacorredoiras

Malvela (2007) - Pirimpimpin

Milladoiro (1989) - Muiñeira de Vilanova

Baiuca (2018) - Morriña

Celia Cruz (1998) - La vida es un carnaval

Marc Anthoni (2013) - Vivir mi vida

Preme na seguinte URL para escoitar o programa;

<iframe src="https://www.ivoox.com/player_ej_125704480_6_1.html?c1=4ca57a" width="100%" height="200" frameborder="0" allowfullscreen="" scrolling="no" loading="lazy"></iframe>

Celebramos o 8-M en 3º de Primaria

DÍA DA MULLER: 8 DE MARZO

CHARLAS FORMATIVAS/INFORMATIVAS DO PLAN DIRECTOR

Actividade promovida polo equipo de Convivencia e Benestar escolar.

O Plan Director son charlas formativas/informativas para a convivencia e mellora da seguridade nos centros educativos destinadas ao alumnado sobre diferentes temáticas.

Neste día da muller acompaña ao alumnado de primaria unha axente da Garda Civil para falar sobre "Acoso e ciberacoso" e "Igualdade".

"APRENDENDO COAS MULLERES GALEGAS"

Actividade promovida polo equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Durante esta semana o alumnado de 6º de educación primaria estivo pescudando información sobre unha muller galega para despois realizar unha animación a través da aplicación Chatterpix Kids, coa que gravaron as súas voces contando os aspectos máis importantes da biografía da cada muller.

Como resultado final realizaron un libro onde o resto do alumnado do colexio escaneou os códigos QR, reproducíndose así na tablet un vídeo con toda a información sobre cada unha das mulleres.

SAÍDA A SEDE CRUZ VERMELLA E TEATRO AFUNDACIÓN DE VIGO

O alumnado do 2º ciclo de Educación Primaria realiza unha saída a cidade de Vigo para visitar a sede de Cruz Vermella e asistir, no teatro AFundación, a obra "Hugo" que fala de empatía, da necesidade de comunicarnos e da beleza da diferencia, porque ser diferentes fainos grandes.

RADIO TREBOADA: DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ 2024

Programa para conmemorar o Día Escolar da Non Violencia e da Paz 2024.

Realizado en colaboración co alumnado de 5º de primaria como traballo de investigación sobre persoas relevantes e cancións relacionadas con este día.

Gaudi Galego (2014). Chea de vida.

Rozalén (2017). Girasoles.

Jarabe de Palo (2014). Somos.

Pablo López (2015). Tu enemigo.

Amaral (2002). Rosa de la paz.

Antonio Flores (1980). No dudaría.

Bob Dylan (1963). Masters of War

Michael Jackson (1992). Heal the World

John Lennon (1971) Imagine

Macaco (2015) Hijos de un Mismo Dios

Preme na seguinte URL para escoitar o programa:

CHARLA DIVULGATIVA DE EDUCACIÓN VIAL EN BIBLIOSOLANAS

BiblioSolanas acolle unha charla divulgativa dun membro da Garda Civil de Tráfico de O Porriño sobre seguridade vial.

O alumnado do 2º e 3º ciclo asiste para coñecer as medidas que garantan un bo funcionamento da circulación como peóns, pasaxeiros/as ou conductores/as.

Preme na imaxe.

PATIOS DINÁMICOS CON CORDA. Xaneiro 2024

XOGAMOS COA CORDA!

XOGAMOS COA CORDA E O BALÓN!

A AULA DE 2º PRIMARIA MIDE UN ARGENTINOSAURUS NO PATIO.

O alumnado de 2º de primaria está a traballar as medidas na área de matemáticas.

A profe Bel presentoulles un reto: cando ocuparía no patio un dinosaurio ARGENTINOSAURUS de 35 metros?

SAÍDA CO PROGRAMA "COÑECE AS TÚAS INSTITUCIÓNS": 3º ciclo de Primaria

O obxectivo do programa Coñece as túas institucións, é que o alumnado poida coñecer de primeira man o funcionamento do Parlamento e da Xunta e comprenda a separación de poderes propia das democracias.

Convenio de colaboración asinado entre o Parlamento de Galicia e a Consellería de Cultura, Educación e Universidade  permite organizar visitas guiadas conxuntas ás sedes do poder lexislativo e do poder executivo galegos para o alumnado de 5º e 6º de educación primaria  de centros educativos de titularidade pública da Comunidade Autónoma.