Skip to Content

Aula Virtual Solanas

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO

886110075

Documentos

Documentos do centro

ORGANIGRAMA 2019/2020

     
   
     

PUNTUALIDADE

     
  No seguinte documento podedes observar a información sobre as faltas de puntualidade.   
   
     

SOLICITUDE DE INFORMACIÓN DE PROXENITORES SEPARADOS OU DIVORCIADOS

     
   
     

NORMATIVA RECOLLIDA ALUMN@S AS 14:00 HORAS

     
   
     

NORMAS DE FUNCIONAMENTO DO CENTRO 2019/2020

     
No seguinte documento podedes consultar as normas de funcionamento do centro.     
   
     

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020

     
CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020    
   
     

Información do Centro

Normas de funcionamento do colexio

Podedes consultar aquí as Normas de funcionamento do Colexio. 

 

MATRÍCULA 2016/2017

     
  MATRÍCULA para o curso 2016/2017  
     
   Segundo do a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión alumnado en centros sostidos con fondos públicos, o periodo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.   
     
 

Listaxe dos Libros de texto para o curso 2016/2017

Consulta o listado premendo no nome desexado.

 
     
  Fondo de libros (alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria) Curso 2016/2017  
 
  • A relación provisional de solicitudes admitidas e excluídas publicarase na páxina web do centro o día 11 de xullo.

                     Consulta a listaxe premendo aquí.  

  • A relación definitiva de solicitudes admitidas e excluídas publicarase na páxina web do centro o día 18 de xullo.

                    Consulta o listado premendo no nome: 

 

 
     
 
  • RECORDAMOS:

    A LISTAXE DEFINITIVA É A DISTRIBUCIÓN DOS LIBROS QUE TEN O CENTRO NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS.

    A LISTAXE COMPLEMENTARIA, SON OS LIBROS QUE O CENTRO ADQUIRE POLAS RENDAS DAS FAMILIAS.

    OS LIBROS QUE NON APARECEN NAS LISTAXES SERÁN MERCADOS POLAS FAMILIAS.

    RECORDAMOS QUE OS LIBROS DO FONDO SERÁN REPARTIDOS A PARTIRES DE SETEMBRO.

 
     

Proxecto Educativo do Centro. (Xaneiro 2016)

Distribuir contido