PUBLICADA A LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS E AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

HOXE PUBLICAMOS NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO COLEXIO E MEDIANTE APLICACIÓN ABALAR A LISTAXE DE ALUMNOS ADMITIDOS NO PROGRAMA FONDO LIBROS E A RESOLUCIÓN DE AXUDAS A LIBROS E MATERILA ESCOLAR.

ÁBRESE O PRAZO DE DOUS DÍAS PARA CALQUERA RECLAMACIÓN

(7 E 8 DE XULLO)

OS CHEQUES DE AXUDAS PARA LIBROS DE 1º E 2º DE E.P. E OS DE AXUDAS A MATERILA ESCOLAR DE 1º A 6º DE E.P. PÓDENSE RECOLLER NO COLEXIO ATA O 10 DE XULLO EN HORARIO DE 10 A 13.

TAMÉN SE PODERÁN RECOLLER NO MES DE SETEMBRO

LISTADO DE LIBROS 20-21

LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 20-21

OS LISTADOS DE MATERIAIS PUBLICARÉMOLOS MÁIS ADIANTE EN CANTO DISPOÑAMOS DE INSTRUCIÓNS DE CÓMO SE VAI DESENVOLVER O VINDEIRO CURSO.

DESPEDIDA DO CURSO

Ola, dende o Centro queremos enviar unha mensaxe cargada de optimismo e amizade e agradecervos o voso traballo e comprensión nestas últimas datas, tanto ás nenas e ós nenos coma ás familias. Picade na imaxe e mirade a sorpresa que dirixiu Mónica, esperamos que vos guste (tamén sae SusoSorriso).

CORREOS ELECTRÓNICOS DO PROFESORADO

No archivo adxunto tedes os correos electrónicos do profesorado para calquera dúbida.

Benvid@s ao novo curso 2019-20

Traballando para ser cívic@s, creativ@s e solidari@s.

Xornada Lectiva + Plan Madruga + Comedor + Autobuses + Actividades Extra Escolares + Actividades Complementarias

Mantemos os mesmos horarios na xornada escolar:

O Comedor Escolar de 14:30 a 15:30.

As Actividades ExtraEscolares de 15:30 a 16:30.

EN HORARIO ESCOLAR TELÉFONO DE CONTACTO:

TELÉFONOS:

886 120 172 - 886 120 168 -  886 120 170

HORARIO DE ATENCÍON A FAMILIAS

9:30- 14:30

POR MOTIVOS DE SEGURIDADE RÓGASE O USO DE MASCARILLA E RESPECTAR OS INDICADORES DE DISTANCIA.

DENDE A BIBLIOTECA: RECOMENDACIÓNS DE VERÁN

PREME NA IMAXE

DERRADEIRO RETO DENDE A BIBLIOTECA!!!!

FINALIZACIÓN 3º TRIMESTRE DO CURSO

RETO MÁXICO DENDE A BIBLIOTECA

O pasado día do libro dende a biblioteca propuxéronnos un reto máxico, ser científic@s!! Segundo o lema anual da biblioteca: "Maxia, nada é o que parece!, pedimos,  a vosa colaboración en forma de vídeos e a resposta foi magnífica! Mención especial para 3º de E.P.

Aquí os deixamos o enlace ao blog da biblioteca.

Todas estas iniciativas son por e para vós!

Moitas grazas, sodes xeniais!

Preme enriba de Broli

BLOGUE DE ORIENTACIÓN

AQUÍ TEMOS O BLOG DE ORIENTACIÓN, ONDE PODEMOS VER AS ENTRADAS NA WEB QUE SE FIXERON ATA AGORA E NOVAS ACTIVIDADES PARA A FAMILIA, ADEMAIS DE INFORMACIÓN IMPORTANTE!!

PREME NA IMAXE

ACTIVIDADES PARA A SEMANA DAS LETRAS GALEGAS NO BLOGUE "O FARO DE SÁRDOMA"

Bos días, picade na imaxe e entrade nas interesantísimas actividades que nos propón o Equipo de Dinamización da Lingua Galega no seu blogue "O faro de Sárdoma". Este curso as Letras Galegas homenaxean a Ricardo Carvalho Calero.

AS VOSAS FOTOS MOVÉNDOSE NA CUARENTENA

Xa podemos saír a rúa, pero ata fai pouco tiñamos que quedar na casa. Pinchade no enlace para ver un pequeno montaxe coas vosas aportacións facendo exercicio na casa.

NOVO BLOGUE PARA O FOMENTO DO USO DO GALEGO. EDLG

ACHEGA DIFERENTES PROPOSTAS: MÚSICA, CURTAS DE VÍDEO EN GALEGO, XOGOS PARA REALIZAR NA CASA E MÁIS LIGAZÓNS DE INTERESE, CON RECURSOS NA NOSA LINGUA.

AGARDAMOS QUE VOS GUSTE!

CONTO PARA O DESCONFINAMENTO DOS NEN@S

CONTO:  "EL OSO GOLOSO" QUE NOS NARRA COMO SAIR A RÚA OUTRA  VEZ. ESPARAMOS QUE VOS GUSTE!

PANEIS CON ENLACES DE AUDICIÓN E LINGUAXE

A continuación presentamos dous paneis con enlaces moi útiles que dende Audición e Linguaxe se propoñen. Esperamos que vos gusten. No adxunto podemos ler unha carta da profe Elena.

Moito ánimo!

PREME NAS IMAXES

NOVO BLOGUE 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Xa temos un novo blogue no cole, esta vez o de