Escolares, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Idioma estranxeiro

Programación Actividades Complementarias 2018-2019

Levamos disfrutando de actividades que enchen a nosa vida escolar de experiencias e vivencias interesantes.

Este Planning de actividades festá a ser continuamente actualizado porque saen propostas acotío.

Axuntamos arquivo coas actividades complementarias que se están a desenvolver neste curso.

Aínda quedan moitas experiencias que disfrutar ate final de curso.

UNHA CLASE DE E.F. DE 1º DE E.P.

Así de ben o pasamos nas clases de Educación Física. Ahí van uns minutos dunha sesión de calquera día.

CAMPIONATO PROVINCIAL DE VOLEIBOL

Os equipos benxamíns e alevíns do colexio participaron en maio no Campionato Provincial de Voleibol  quedando ambolos dous  como novos CAMPIÓNS PROVINCIAIS.

NORABOA!!!!

O equipo alevín representará a provincia de Pontevedra no Campionato Autonómico a celebrar o próximo día 1 de xuño na cidade de Lugo.

MOITO ÁNIMO PARA OS NOSOS CAMPIÓNS!!

CLASES DE EDUCACIÓN FÍSICA

Os comezos do presente curso, unha vez superado o proceso de adaptación que supuxo o 2012-13, na área de E.F. son plenamente satisfactorios.  Os nenos/as adestráronse maiormente  na materia a través do xogo.  Os que máis lles gustaron foron o béisbol, o xogo do pano, as casiñas e atractivos circuítos para infantil. Aí vos quedan algunhas fotos.

HORA DE LER

Todos os días despois do recreo, adicamos quince minutos á lectura en todas as clases. Encántanos ler contos, poesías, libros de aventuras e viaxes, de natureza e cencias, atlas e ata diccionarios…Descubrimos historias fascinantes que nos regalan escritores moitas veces pouco ou  nada coñecidos, pero sempre importantes.

VOLEIBOL

No 2012 naceu a Escola de Voleibol. Participamos no Campionato Provincial con tres equipos benxamíns e un alevín e tamén organizamos cinco xornadas no Pavillón de Sárdoma.  Durante o presente curso esperamos consolidar esta actividade.

As enerxías renovables e a bicicleta eléctrica

Este curso o noso centro participa dentro dun proxecto de aforro enerxético iniciado o curso pasado. Relacionado con este tema o pasado xoves 15 de novembro os alumnos de 5º e 6º gozaron dunha charla sobre enerxías renovables, charla impartida por ANTONIO REDONDO SUEIRO, pai dun alumno de 6º de infantil do colexio.

Enerxías renovables

Grazas á colaboración deste pai, que inventou e patentou unha bicicleta eléctrica, os alumnos puideron saber que son as enerxías renovables e aprenderon que existen tres tipos: a térmica solar, a fotovoltaica e a eólica. Puideron ver unha demostración práctica de como se obteñen estas enerxías e comprobar con experimentos as posibles aplicacións de cada unha delas.

Enerxías renovables

O poñente mostroulles un pequeno equipo con todos os elementos que compoñen a enerxía fotovoltaica e viron a aplicación dos contidos explicados a un elemento común: unha bicicleta eléctrica. Para remataron a charla os alumnos aclararon as súas dúbidas cunha rolda de preguntas. Foi unha charla moi interesante e amena.

Bicicleta eléctrica

Non podemos deixar de manifestar o noso agradecemento a Antonio por esta iniciativa. MOITAS GRAZAS.

II SEMANA DE EDUCACIÓN VIARIA

Seguimos a traballar na concienciación do noso alumnado na educación viaria,

A finais do 2º trimestre celebramos a II Semana de Educación vial, aquí tedes

un exemplo do que fixemos.

OS NENOS/AS DO 1º CICLO TRABALLAN COA PRENSA

Os nenos/as de 1º e 2º seleccionaron algunhas das novas que lles pareceron máis interesante e das que fixeron un debuxo. Tamén gravaron novas que lles gustaría a eles ler na prensa.

FESTIVAL DE NADAL

Co comezo do novo ano queremos desexarvos un feliz ano novo e agradecervos a colaboración e participación no festival e actividades do Nadal.  Tedes os vídeos das actuación dos vosos nenos e nenas nos blogues de infantil e música e aquí vos deixamos unha pequena mostra diso. Danza dos nenos e nenas de primaria, do obradoiro de baile de extraescolares que se titula "Santa Claus llegó a la ciudad" e tamén o "Capitán de madera" de teatro.

I SEMANA DE EDUCACIÓN VIARIA

No mes de decembro celebramos a ISemana de Educación Viaria no centro, todos os

alumnos do centro participaron nesta experiencia tan enriquecedora. Agradecemos a

colaboración da Policía Local nas prácticas viarias.