Escolares, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Idioma estranxeiro

Admisión 2022/23

PRAZO: DO 1 AO 21 DE MARZO

DOCUMENTACIÓN: Anexo II modelo ED550B (que se pode descargar no adxunto, na sede electrónica ou no centro) e fotocopia do Libro de Familia.

No adxunto aparecen reflectidas as vacantes por curso.

UNHA CLASE DE E.F. DE 1º DE E.P.

Así de ben o pasamos nas clases de Educación Física. Ahí van uns minutos dunha sesión de calquera día.

CAMPIONATO PROVINCIAL DE VOLEIBOL

Os equipos benxamíns e alevíns do colexio participaron en maio no Campionato Provincial de Voleibol  quedando ambolos dous  como novos CAMPIÓNS PROVINCIAIS.

NORABOA!!!!

O equipo alevín representará a provincia de Pontevedra no Campionato Autonómico a celebrar o próximo día 1 de xuño na cidade de Lugo.

MOITO ÁNIMO PARA OS NOSOS CAMPIÓNS!!

HORA DE LER

Todos os días despois do recreo, adicamos quince minutos á lectura en todas as clases. Encántanos ler contos, poesías, libros de aventuras e viaxes, de natureza e cencias, atlas e ata diccionarios…Descubrimos historias fascinantes que nos regalan escritores moitas veces pouco ou  nada coñecidos, pero sempre importantes.

VOLEIBOL

No 2012 naceu a Escola de Voleibol. Participamos no Campionato Provincial con tres equipos benxamíns e un alevín e tamén organizamos cinco xornadas no Pavillón de Sárdoma.  Durante o presente curso esperamos consolidar esta actividade.

II SEMANA DE EDUCACIÓN VIARIA

Seguimos a traballar na concienciación do noso alumnado na educación viaria,

A finais do 2º trimestre celebramos a II Semana de Educación vial, aquí tedes

un exemplo do que fixemos.

OS NENOS/AS DO 1º CICLO TRABALLAN COA PRENSA

Os nenos/as de 1º e 2º seleccionaron algunhas das novas que lles pareceron máis interesante e das que fixeron un debuxo. Tamén gravaron novas que lles gustaría a eles ler na prensa.

FESTIVAL DE NADAL

Co comezo do novo ano queremos desexarvos un feliz ano novo e agradecervos a colaboración e participación no festival e actividades do Nadal.  Tedes os vídeos das actuación dos vosos nenos e nenas nos blogues de infantil e música e aquí vos deixamos unha pequena mostra diso. Danza dos nenos e nenas de primaria, do obradoiro de baile de extraescolares que se titula "Santa Claus llegó a la ciudad" e tamén o "Capitán de madera" de teatro.

I SEMANA DE EDUCACIÓN VIARIA

No mes de decembro celebramos a ISemana de Educación Viaria no centro, todos os

alumnos do centro participaron nesta experiencia tan enriquecedora. Agradecemos a

colaboración da Policía Local nas prácticas viarias.