6º Curso

As enerxías renovables e a bicicleta eléctrica

Este curso o noso centro participa dentro dun proxecto de aforro enerxético iniciado o curso pasado. Relacionado con este tema o pasado xoves 15 de novembro os alumnos de 5º e 6º gozaron dunha charla sobre enerxías renovables, charla impartida por ANTONIO REDONDO SUEIRO, pai dun alumno de 6º de infantil do colexio.

Enerxías renovables

Grazas á colaboración deste pai, que inventou e patentou unha bicicleta eléctrica, os alumnos puideron saber que son as enerxías renovables e aprenderon que existen tres tipos: a térmica solar, a fotovoltaica e a eólica. Puideron ver unha demostración práctica de como se obteñen estas enerxías e comprobar con experimentos as posibles aplicacións de cada unha delas.

Enerxías renovables

O poñente mostroulles un pequeno equipo con todos os elementos que compoñen a enerxía fotovoltaica e viron a aplicación dos contidos explicados a un elemento común: unha bicicleta eléctrica. Para remataron a charla os alumnos aclararon as súas dúbidas cunha rolda de preguntas. Foi unha charla moi interesante e amena.

Bicicleta eléctrica

Non podemos deixar de manifestar o noso agradecemento a Antonio por esta iniciativa. MOITAS GRAZAS.