CURSO 2020/21

Contacontos de Paula Carballeira

Tivemos a sorte de recibir a Paula Carballeira, unha contacontos moi especial, grazas á participación no concurso de Tíralle da Lingua no que participou o alumnado de 5º de Primaria. Encantáronnos as súas historias de medo...... Guiño

Día da Discapacidade.

Hoxe, 3 de decembro celebramos o Día da discapacidade

Cada un de nós é como unha flor, co seu aroma, cor e textura únicos, todos igualmente fermosos.  Iso si, aínda que sós sexamos xa belos como esas flores que emprego como metáfora, só xuntos podemos chegar a conformar un  lustroso xardín.

Sexas como sexas, teñas as diferenzas que teñas, non te esquezas nunca de abrir o maior regalo que che deu e darache xamais a vida: ser ti mesmo.  Ámache sen condición, ama a túa perfecta imperfección e sal aí fóra a xogar e, por suposto, a non renderche nunca.

PINCHADE MA IMAXE PARA VER O VÍDEO

O CAZO DE LORENZO

Dia da Constitución Española e o Estatuto de Autonomía

El 6 de diciembre, es una fecha muy importante en nuestro país. Sí, porque se celebra el Día de la Constitución. Y es que fue en esa jornada, pero del año 1978, cuando el pueblo aprobó por amplia mayoría y mediante un referéndum la actual Carta Magna.

CONMEMORACIÓN DO ESTATUTO DE AUTONOMÍA DE GALICIA

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Álbum: Celebracións 20/21 -> Contra a violencia de xénero

Día Internacional Contra a Violencia de Xénero 2020

CANCIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. Alumnado de 5° e 6°

Yo voy conmigo, de Raquel Díaz

A unha nena gústalle un neno, pero o neno non se fixa nela, non a mira. Que facer? Os seus amigos aconséllanlle de todo: que se quite as coletas, as lentes, o sorriso, as pencas, as ás, que non sexa tan  parlanchina. O neno por fin fixouse nela, pero, con tanto quitar, ata se foron os paxaros da súa cabeza. E a nena dáse conta de que xa non é ela e decide recuperar as súas coletas, as súas lentes, o seu sorriso, as súas pencas, as súas ás, as súas palabras...

SUPERLOLA Pesquero Rubio, Yolanda ; Muñoz Berraquero, Juan Antonio

Reflexionamos co alumnado sobre o valor da igualdade, o respecto á diferenza e a resolución pacífica de conflitos, a liberdade, o compañeirismo, a autoestima, a autonomía e o empoderamento, o gusto pola lectura, a libre expresión de emocións e as relacións afectivas saudables e igualitarias.

Dia Internacional da Infancia 2020

O día Universal do neno e da nena pretende garantir os seus dereitos a través da Convención que os estableceu.  Intenta concienciar a todos e todas de que a infancia é un colectivo vulnerable que debemos respectar e protexer.

Aquí tedes os dereitos en pictogramas:

Canción coa que o alumnado de 6º de Infantil traballaron o Día da Infancia

CELEBRAMOS O SAMAÍN

Álbum: Celebracións 20/21 -> Samaín 1

O OUTONO NA NOSA AULA

Álbum: Celebracións 20/21 -> Samaín

Festa de Samaín

Chegou o Outono, e con el a caída das follas, a chegada das castañas, as landras, os cogomelos e o cambio de estación que celebramos coa festa do Samaín. Festa que se celebra dende a época dos nosos celtas e que nos indica o fin dunha etapa estacional. "A noite meiga" na que os lugares do noso entorno énchense de pantasmas, bruxas, vampiros... Tamén chamada Halloween.

Algo aconteceu nas clases de 5º e 6º...... QUE MEDO!!!!!