Día Internacional Contra a Violencia de Xénero 2020

CANCIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. Alumnado de 5° e 6°

Yo voy conmigo, de Raquel Díaz

A unha nena gústalle un neno, pero o neno non se fixa nela, non a mira. Que facer? Os seus amigos aconséllanlle de todo: que se quite as coletas, as lentes, o sorriso, as pencas, as ás, que non sexa tan  parlanchina. O neno por fin fixouse nela, pero, con tanto quitar, ata se foron os paxaros da súa cabeza. E a nena dáse conta de que xa non é ela e decide recuperar as súas coletas, as súas lentes, o seu sorriso, as súas pencas, as súas ás, as súas palabras...

SUPERLOLA Pesquero Rubio, Yolanda ; Muñoz Berraquero, Juan Antonio

Reflexionamos co alumnado sobre o valor da igualdade, o respecto á diferenza e a resolución pacífica de conflitos, a liberdade, o compañeirismo, a autoestima, a autonomía e o empoderamento, o gusto pola lectura, a libre expresión de emocións e as relacións afectivas saudables e igualitarias.

Festivo local

09/11/2020 00:00
09/11/2020 23:59
Europe/Madrid

CELEBRAMOS O SAMAÍN

Álbum: Celebracións 20/21 -> Samaín 1

O OUTONO NA NOSA AULA

Álbum: Celebracións 20/21 -> Samaín

Festa de Samaín

Chegou o Outono, e con el a caída das follas, a chegada das castañas, as landras, os cogomelos e o cambio de estación que celebramos coa festa do Samaín. Festa que se celebra dende a época dos nosos celtas e que nos indica o fin dunha etapa estacional. "A noite meiga" na que os lugares do noso entorno énchense de pantasmas, bruxas, vampiros... Tamén chamada Halloween.

Algo aconteceu nas clases de 5º e 6º...... QUE MEDO!!!!!

Claustro inicio de curso

O claustro de inicio de curso terá lugar o martes 1 de setembro ás 11:00 horas

REUNIÓN DE PAIS E NAIS DO ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL (3 ANOS)

AVISO:

A reunión de pais e nais do alumnado de 4º de infantil (3 anos)  será o venres 26 ás 11:00 horas.

Os que aínda non trouxeran a documentación recorden traer:

• Libro de familia.
  • Fotocopias dos DNI do pai, nai e fillo/a.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Declaración da Renta do 19.
  • Dúas fotos carnet.