Taboleiro

LISTAXE DEFINITIVA DE USUARIOS DO COMEDOR.CURSO 2019-20

Esta é a listaxe definitiva de usuarios admitidos no comedor escolar para o vindeiro curso 2019-20.
Aqueles usuarios de dereito, que non o fixeran xa, deberán descargar, cubrir e entregar o Modelo de Autodeclaración en Secretaría a partir do 1 de setembro en horario de mañá.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR.CURSO 2019-20.

Esta é a lista provisional de alumnado admitido no comedor escolar para o vindeiro curso 2019-2020, contra a que se porderá presentar reclamación nun prazo de 5 días hábiles a partires desta publicación.

MENÚ SEMANAL- DO 12 AO 15 DE SETEMBRO DE 2018

Menú Comedor

LUNS 10

MARTES  11

MÉRCORES  12

1º Prato:Ensalada mixta.

2º Prato:Filete empanado.

Sobremesa:Iogur.

XOVES  13

VENRES  14

1º Prato:Pasta.

2º Prato:Costela con  patacas fritas.

Sobremesa:Froita.

1º Prato:Arroz 3 delicias.

2º Prato:Peixe con pataca  cocida.

Sobremesa:Petit Suisse.

AVISO IMPORTANTE: RECOLLIDA DOS LOTES DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º E 4º

O día 4 de setembro farase entrega dos lotes de libros de texto que correspondan aos/ás pais/nais de alumnado de 3º, e o día 5, aos/ás pais/nais de 4º, en ambos casos, en horario de 11:00h a 13:00h.

No caso de non poder vir no día marcado, poderanse pasar dende o día 6 ata o 11 no mesmo horario, ou ben, a partir do día 12 de 16:00h a 17:00h.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS E EXCLUÍDOS/AS. COMEDOR ESCOLAR 2018-19

O Consello Escolar do centro, en reunión extraordinaria celebrada o 9 de xullo de 2018, elevou a definitva a listaxe provisional de alumnado admitido como usuario do comedor escolar para o curso 2018/19.

A listaxe pódese consultar no arquivo que se achega.

IMPORTANTE. As persoas responsables do alumnado admitido como usuairo do comedor escolar, debe presentar cuberto o impreso de Autodeclaración que poderá recoller no centro, ou ben,descargar dende aquí.

LIBROS DE TEXTO 2018-2019

Preme en cada link para acceder á listaxe correspondente.

NOTA IMPORTANTENa listaxe de 1º, figuran varios libros marcados en azul, que non deberán mercarse ata que o profesorado correspondente así o indique en setembro

ED. INFANTIL         3 ANOS        4 ANOS      5 ANOS

ED.PRIMARIA                             4º

5º e 6º  Están dentro do proxecto E-Dixgal, por tanto teñen libro dixital.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS. COMEDOR 2018-2019

Tamén pódese acceder á listaxe premendo no seguinte vínculo.

NOTA IMPORTANTE: Dende mañá ábrese un prazo de 5 días hábiles para reclamacións e aportar documentación se é o caso.

O noso horario de Secretaría para atención ao público é de 10:00h a 13:30h.

LISTAXE DE ADMITIDOS

Para ver as listaxes, preme aquí.

NOVA ORGANIZACIÓN DOS BLOGS

Ola familias!!!!

Somos conscientes do interese que tedes en ver as actividades que desarrollamos no centro, así como en participar nas mesmas. É por iso que, vendo a dificultade que supón ir ollando un a un os blogs que temos específicos de actividades, decidimos simplificalos nun só, con todas elas.

Neste blog atoparedes as de Biblio,Normalización e Extraescolares. Así de doado será dar coa información!

Que as disfrutedes :)