Taboleiro

MENÚ OUTUBRO

HORARIO DE ATENCIÓN

Para calquera trámite que deba ser solucionado presencialmente, o noso horario de atención en Secretaría é de 10:00h a 14:00h.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO IMPRESO PARA O CURSO 2021/2022

Abrir ficheiro adxunto

DOCUMENTACIÓN E PRAZOS DE FORMALIZACIÓN DE MATRICULA

En cumprimento do artigo 40 da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, entre o 20 e o 30 de Xuño deberáse levar a cabo a FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA daqueles alumnos aos que se lles adxudicou praza para o vindeiro curso 2021-22, debendo aportar a documentación que se relaciona no documento adxunto "DOCUMENTACIÓN NECESARIA_21".

Adxúntanse os formularios necesarios a presentar que se relacionan.

FONDOLIBROS. Apertura do plazo para solicitar axudas para libros de texto e material escolar. Curso 2021-2022

Ábrese o prazo para a presentación de solicitudes de axuda para libros de texto e material escolar. DOG 20/05/2021

As solicitudes presentaranse preferentemente por vía electrónica a través da plataforma FONDOLIBROS ou na sede electrónica da Xunta de Galicia, procedemento ED 330B. En caso necesario, poderán presentarse presencialmente na Secretaría do centro no seguinte horario: luns, martes, xoves e venres  de 12:30h a 14:00h e mércores, luns e venres, tamén de 10:00h a 11:30h.

Documentación: anexo I, anexo II, copia do libro de familia. De ser o caso e dependendo do suposto, documentación xustificativa do mesmo (sentenza de separación ou divorcio, certificado de discapacidade,...)

O prazo de presentación de solicitudes será dende o 21 de maio ata o 22 de xuño de 2021 ámbolos dous inclusive.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO BENEFICIARIO DE MÁSCARAS

Dende o día de hoxe, venres 4, quedan expostas  as listaxes definitivas de alumnado beneficiario de máscaras. Poderán ser consultadas polas persoas interesadas na Secretaría do centro, no horario habitual, de 9:30 a 14:30.

En breve, recibiredes información sobre o procedemento de entrega.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO BENEFICIARIO DE MÁSCARAS

Dende o día de hoxe, luns 30 de novembro, quedan expostas  as listaxes provisionais de alumnado beneficiario de máscaras. Poderán ser consultadas polas persoas interesadas na Secretaría do centro, no horario habitual, de 9:30 a 14:30.

Ábrese un período de dous días ( 1 e 2 de decembro) para facer, de ser o caso, a pertinente reclamación no propio centro.

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS.

Publicadas as listaxes definitivas das axudas para a adquisición de libros de texto e/ou material escolar. Estas listaxes poderán ser consultadas na aplicación FONDOLIBROS, accedendo polo apartado CIDADÁN, ou no propio centro no taboleiro en Secretaría.