PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-2021. DO 1 AO 20 DE MARZO

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2020-2021

NORMATIVA DE APLICACIÓN

• DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro,  polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes  sostidos  con fondos  públicos  que  imparten  as  ensinanzas  de  segundo  ciclo  de  educación  infantil,  de  educación  primaria, de  educación  secundaria  obrigatoria  e  de  bacharelato  reguladas  na  Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

FORMULARIO PARA DESCARGA: ANEXO II (formulario ED550B)

REFERENDUM FAMILIAS.

Lémbrase a importancia da vosa participación na votación, a de todas as familias incluídas as de alumnado de 6º, posto que formades parte do censo actual.

ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO PARA OS GRUPOS DE 3º E 4º DE PRIMARIA

Aquelas familias que teñan concedido o préstamo de libros de texto para 3º ou 4º de Primaria,  poderán recollelos no centro nos días e horarios que figuran a continuación:

-Xoves ás 11:00h, nais ou pais de alumnado de .

-Venres ás 11:00h, nais ou pais de alumnado de .

Aqueles que non podan vir no día e hora marcados, deberán poñerse en contacto co centro en horario de mañá (de 10h a 13:30h)

LISTAXE DEFINITIVA DE USUARIOS. COMEDOR ESCOLAR 2019-2020

NOTA IMPORTANTE: Lémbrase a todas as familias de usuarios e usuarias admitidos/as, e que non o teñan feito xa, que descarguen e cubran o MODELO DE AUTODECLARACIÓN anexo, para entregalo na Secretaría do centro a partir do día 2/9/19, en horario de mañá.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR.CURSO 2019-20.

Esta é a lista provisional de alumnado admitido no comedor escolar para o vindeiro curso 2019-2020, contra a que se porderá presentar reclamación nun prazo de 5 días hábiles a partires desta publicación.

RECOLLIDA DE VALES PARA AXUDA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR.

Lembramos a aqueles que sexan beneficiarios e beneficiarias de vales para axuda de libros e/ou material escolar, que poderedes recollelos en Secretaría os días 8,9 e 10 de xullo en horario de 10:30h a 14:00h, ou a partir do 1 de setembro.

AVISO IMPORTANTE PARA OS USUARIOS DE COMEDOR E NOVAS SOLICITUDES DE COMEDOR.

Todos aqueles usuarios e usuarias de comedor no presente curso 2018-19 e teñades confirmada a solitude para o vindeiro, así como as novas matrículas solicitantes do servizo, deberán descargar e cubrir o MODELO DE AUTODECLARACIÓN anexo e entregalo no centro antes do día 11/9/19.

Recórdase que a Secretaría do centro está aberta en horario de mañá.