CHEGOU O ENTROIDO AO COLE!!!!!

NOVA ORGANIZACIÓN DOS BLOGS

Ola familias!!!!

Somos conscientes do interese que tedes en ver as actividades que desarrollamos no centro, así como en participar nas mesmas. É por iso que, vendo a dificultade que supón ir ollando un a un os blogs que temos específicos de actividades, decidimos simplificalos nun só, con todas elas.

Neste blog atoparedes as de Biblio,Normalización e Extraescolares. Así de doado será dar coa información!

Que as disfrutedes :)

Menú do Comedor Escolar. DO 19 OU 23 DE FEBREIRO DE 2018

LUNS 19

1º Prato: Lentellas

2º Prato: Pastelón de xamón e queixo.

Sobremesa: Iogur.

MARTES 20

1º Prato: Entremeses.

2º Prato: Paella.

Sobremesa: Froita.

MÉRCORES 21

1º Prato: Spaguetti.

2º Prato: Filete con ensalada.

Sobremesa: Iogur.

XOVES 22

1º Prato: Sopa.

2º Prato: Filete de pescada.

Sobremesa: Froita.

VENRES 23

1º Prato: Salpicón de bonito.

2º Prato: Polo asado con guarnición.

Sobremesa: Petit Suisse.

JUST READ WEBSITE

This is our new web about the Erasmus project that we are involved in, JUST READ!

Here you can find all about the project and lots of pictures and activities that we did during these two last years.

We hope you enjoy it!

CLICK ON THE IMAGE :)

Listaxe de Admisión Definitiva. Comedor Escolar. Curso 2017/18

O Consello Escolar do centro, en reunión extraordinaria celebrada o 10 de xullo de 2017, elevou a definitva a listaxe provisional de alumnado admitido como usuario do comedor escolar para o curso 2017/18.

A listaxe pódese consultar no arquivo que se achega.

IMPORTANTE. As persoas responsables do alumnado admitido como ususairo do comedor escolar debe presentar cuberto o impreso de Autodeclaración e especificacións (Anexo II) cos datos do I.R.P.F. do ano 2016.

Achégase información para o cáculo da renda per cápita e o anexo II.

Listaxe de Admisión Provisional. Comedor Escolar. Curso 2017/18

O Consello Escolar do centro, en sesión extraordinaria celebrada hoxe, procedeu a elaborar a listaxe provisional de admitidos/as como usuarios/as do servizo de comedor escolar para o videiro curso 2017/18.

Pódese consultar no arquivo que se achega.

Vídeo graduación 2017

Como xa sabedes, este pasado xoves 22, tivemos o Festival Fin de Curso.

Entre as actividades que habitualmente temos nesta cita anual, está o acto de despedida do alumnado de 6º, no que representamos unha graduación ao máis puro estilo máis universitario.

Durante a graduación podemos ver un vídeo recordatorio do paso destes nenos e nenas polo noso cole, dende infantil ata 6º. Nesta ocasión, podedes disfrutar del nesta entrada, ou ben, dende o canal Youtube do centro.

LISTAXES DE ADMISIÓN DEFINITIVA. CURSO 2017/18

Non habendo reclamacións contra a listaxe provisional de admitidos/as, publicada o pasado día 24 de abril, procedemos a publicar a listaxe definitiva de admitidos/as para o curso 2017/18.

As listaxes pódense consultar nos documentos que se achegan.

O período ordinario de formalización de matrícula será entre o 20 e o 30 de xuño, ámbolos dous incluídos.

A documentación precisa para a formalización de matrícula pódese retirar na secretaría do centro.