LISTAXE DEFINITIVA DE USUARIOS DO COMEDOR.CURSO 2019-20

Esta é a listaxe definitiva de usuarios admitidos no comedor escolar para o vindeiro curso 2019-20.
Aqueles usuarios de dereito, que non o fixeran xa, deberán descargar, cubrir e entregar o Modelo de Autodeclaración en Secretaría a partir do 1 de setembro en horario de mañá.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR.CURSO 2019-20.

Esta é a lista provisional de alumnado admitido no comedor escolar para o vindeiro curso 2019-2020, contra a que se porderá presentar reclamación nun prazo de 5 días hábiles a partires desta publicación.

RECOLLIDA DE VALES PARA AXUDA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR.

Lembramos a aqueles que sexan beneficiarios e beneficiarias de vales para axuda de libros e/ou material escolar, que poderedes recollelos en Secretaría os días 8,9 e 10 de xullo en horario de 10:30h a 14:00h, ou a partir do 1 de setembro.

AVISO IMPORTANTE PARA OS USUARIOS DE COMEDOR E NOVAS SOLICITUDES DE COMEDOR.

Todos aqueles usuarios e usuarias de comedor no presente curso 2018-19 e teñades confirmada a solitude para o vindeiro, así como as novas matrículas solicitantes do servizo, deberán descargar e cubrir o MODELO DE AUTODECLARACIÓN anexo e entregalo no centro antes do día 11/9/19.

Recórdase que a Secretaría do centro está aberta en horario de mañá.