LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016 / 2017

Esta é a relación de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2016-2017. Nesta relación non figura a lista para  6º curso xa que continúa dentro do Proxecto E-DIXGAL.

Para ver a lista correspondente a cada curso, só tes que premer nel.

ED.INFANTIL                         ED. PRIMARIA

3 ANOS                                 1º CURSO

4 ANOS                                 2º CURSO

5 ANOS                                 3º CURSO

4º CURSO

5º CURSO

Cambio de número de teléfono do CEIP PLURILINGÚE SANTA RITA

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO:

Listaxe Definitivo de Admisión Curso 2016-17

No arquivo adxunto podo cunsultar a listaxe de admisión provisional para o vindeiro curso 2016-17.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/2017

ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/2017

NORMATIVA: Orde do 12 de marzo do 2013 da Consellería de Educación e O.U. pola que regula o procedemento para a admisión do alumnado no 2º ciclo de Ed. Infantil e na E. Primaria (D.O.G. do 15/03/13). (Pódese consultar no taboleiro de anuncios do centro e nos adxuntos a este anuncio).

POSTOS ESCOLARES: Recóllense na copia  da proposta de vacantes remitida ao Departamento Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O.U. de Lugo.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS: 4 rutas de Transporte Escolar e Comedor Escolar (regulado polodecreto 132/2013, do 1 de agosto de 2013  da Consellería de Educación e O.U.)

PRAZOS:

• Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 29 de marzo do 2016.

• Presentación de documentación acreditativa dos criterios a baremar: do 1 de abril ao 14 de abril do 2016.

• Publicación de listaxes provisionais de admitidos/as: até o 25 de abril do 2016. Poderase presentar reclamación perante o Consello Escolar nos 5 días hábiles posteriores á publicación da listaxe provisional de admitidos/as.

• Publicación da listaxe definitiva de admitidos/as: antes do 15 de maio do 2016. Contra esta listaxe poderase presentar recurso de alzada perante o/a titular da xefatura territorial no prazo dun mes a partir do día seguinte ao da súa publicación.

• Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño do 2016.

NOTA INFORMATIVA:

Lémbraselles aos solicitantes:

1º. Que (conforme ás instruccións da Consellería de Cultura, Educación e O.U.), a solicitude axustada ao modelo oficial Anexo II será única e presentarase no centro que se solicite en primeiro lugar. O feito de presentar máis dunha solicitude conlevará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admmisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

ANEXO II-IMPRESOS DESCARGABLES

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2015/2016

Pode consultar a LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2015/2016 NO ARQUIVO ADXUNTO.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/2017

ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/2017

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS: 4 rutas de Transporte Escolar e Comedor Escolar (regulado polo decreto 132/2013, do 1 de agosto de 2013  da Consellería de Educación e O.U.)

PRAZOS:

• Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 29 de marzo do 2016.

• Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño do 2016.

NOTA INFORMATIVA:

Lémbraselles aos solicitantes:

1º. Que (conforme ás instruccións da Consellería de Cultura, Educación e O.U.), a solicitude axustada ao modelo oficial Anexo II será única e presentarase no centro que se solicite en primeiro lugar. O feito de presentar máis dunha solicitude conlevará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

ANEXO II-IMPRESOS DESCARGABLES

Programa de radio 2

RadioGaldo

Escoita a nosa radio. Preme na frecha e escoitarás o noso primeiro programa.