Menú Comedor Escolar SEMANA DO 16 AO 20 DE OUTUBRO DE 2017

2º Prato: Albóndigas con arroz

Sobremesa: Petit Suisse

JUST READ WEBSITE

This is our new web about the Erasmus project that we are involved in, JUST READ!

Here you can find all about the project and lots of pictures and activities that we did during these two last years.

We hope you enjoy it!

Listaxe de Admisión Definitiva. Comedor Escolar. Curso 2017/18

O Consello Escolar do centro, en reunión extraordinaria celebrada o 10 de xullo de 2017, elevou a definitva a listaxe provisional de alumnado admitido como usuario do comedor escolar para o curso 2017/18.

A listaxe pódese consultar no arquivo que se achega.

IMPORTANTE. As persoas responsables do alumnado admitido como ususairo do comedor escolar debe presentar cuberto o impreso de Autodeclaración e especificacións (Anexo II) cos datos do I.R.P.F. do ano 2016.

Achégase información para o cáculo da renda per cápita e o anexo II.

Listaxe de Admisión Provisional. Comedor Escolar. Curso 2017/18

O Consello Escolar do centro, en sesión extraordinaria celebrada hoxe, procedeu a elaborar a listaxe provisional de admitidos/as como usuarios/as do servizo de comedor escolar para o videiro curso 2017/18.

Pódese consultar no arquivo que se achega.

Vídeo graduación 2017

Como xa sabedes, este pasado xoves 22, tivemos o Festival Fin de Curso.

Entre as actividades que habitualmente temos nesta cita anual, está o acto de despedida do alumnado de 6º, no que representamos unha graduación ao máis puro estilo máis universitario.

Durante a graduación podemos ver un vídeo recordatorio do paso destes nenos e nenas polo noso cole, dende infantil ata 6º. Nesta ocasión, podedes disfrutar del nesta entrada, ou ben, dende o canal Youtube do centro.

LISTAXES DE ADMISIÓN DEFINITIVA. CURSO 2017/18

Non habendo reclamacións contra a listaxe provisional de admitidos/as, publicada o pasado día 24 de abril, procedemos a publicar a listaxe definitiva de admitidos/as para o curso 2017/18.

As listaxes pódense consultar nos documentos que se achegan.

O período ordinario de formalización de matrícula será entre o 20 e o 30 de xuño, ámbolos dous incluídos.

A documentación precisa para a formalización de matrícula pódese retirar na secretaría do centro.

LISTAXE DE ADMISIÓN PROVISIONAL. CURSO 2017/18

Publícase a listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido neste centro para o vindeiro curso 2017/18. Pódese consultar a listaxe no arquivo que se achega.

ADMISIÓN E MATRÍCULA. CURSO 2017/18

O día 1 de marzo de 2017 ábrese o prazo para presentar solicitudes de admisión en Educación Infantil e Primaria para o vindeiro curso 2017/18.

A solicitude pódese facer a través da aplicación: www.edu.xunta.es/admisionalumnado da Xunta de Galicia ou de forma presencial no centro educativo ata o día 20 de marzo de 2017.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A ADMISIÓN.CURSO 2017/18

O/a proxenitor/a ou representante do alumnado deberá achegar coa solicitude (Anexo II) de admisión a seguinte documentación:

a) Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a consulta.

b) Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a.

c) Documento acreditativo de estar en disposición de reunir os requisitos académicos esixidos en cada nivel educativo ou etapa nos termos do anexo II.

d) Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.

Os prazos para a tramitación dos procedementos de matrícula do alumnado para o próximo curso 2017/18 son os que se indican a continuación:

• Solicitude de admisión en educación infantil e primaria: 1-20 de marzo (Anexo II)

• Formalización de matrícula en educación infantil e primaria: 20-30 de xuño (Anexo III-1).

A normativa que regula o procedemento de admisión pódese consultar nos documentos anexos.