MENÚ MARZO 2017

Pódese consultar o menú do mes de marzo no documento que se achega

ENTROIDO 2017

Queridas familias,

Xa temos colgadas as fotos de este Entroido 2017 para que podades disfrutar do noso traballo.

Nesta ocasión e para seguir coas actividades enmarcadas no Proxecto Europeo Erasmus +, "JUST READ!" e relacionadas tanto con Biblioteca como con Normalización, os distintos grupos quixeron representar algúns dos cómics e bandas deseñadas máis populares de todos os tempos. É así que os de 3 anos foron Mafaldas, os de 4 e 5 anos foron Zipi e Zape; 1º e 2º os Bolechas; 3º e 4º Popeye e 5º e 6º foron Asterix.

Durante as semanas previas ao desfile do día 24 polas rúas de Viveiro, os distintos grupos leron, visionaron, fixeron murais e aprenderon sobre o cómic e banda deseñada, e en especial, do cómic que ían representar, asi como confeccionaron os disfraces correspondentes.

Dende as clases de Ed. Fisica e Música, preparouse a posta en escena como toque final: as coreografías,cancións e representacións dramatizadas dos distintos grupos.

Para ver as fotos só tes que ir á Galería  ou ben clicar aquí.

ADMISIÓN E MATRÍCULA. CURSO 2017/18

O día 1 de marzo de 2017 ábrese o prazo para presentar solicitudes de admisión en Educación Infantil e Primaria para o vindeiro curso 2017/18.

A solicitude pódese facer a través da aplicación: www.edu.xunta.es/admisionalumnado da Xunta de Galicia ou de forma presencial no centro educativo ata o día 20 de marzo de 2017.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A ADMISIÓN.CURSO 2017/18

O/a proxenitor/a ou representante do alumnado deberá achegar coa solicitude (Anexo II) de admisión a seguinte documentación:

a) Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a consulta.

b) Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a.

c) Documento acreditativo de estar en disposición de reunir os requisitos académicos esixidos en cada nivel educativo ou etapa nos termos do anexo II.

d) Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.

Os prazos para a tramitación dos procedementos de matrícula do alumnado para o próximo curso 2017/18 son os que se indican a continuación:

• Solicitude de admisión en educación infantil e primaria: 1-20 de marzo (Anexo II)

• Formalización de matrícula en educación infantil e primaria: 20-30 de xuño (Anexo III-1).

A normativa que regula o procedemento de admisión pódese consultar nos documentos anexos.

FELICICES FESTAS!

FOTOS DO FESTIVAL NADAL 2016

Xa temos subidas á Galería, todas as fotos das actuacións dos nenos e nenas do cole. Para velas  podes ir ao album correspondente ou empregar o seguinte enlace.

Tamén en breve poderedes ver os vídeos das actuacións.

Esperamos que vos gusten!

Programa de radio 2

RadioGaldo

Escoita a nosa radio. Preme na frecha e escoitarás o noso primeiro programa.