DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

No  DOG do 12 de novembro de 2021, recóllese a ORDE do 28 de outubro de 2021, pola que se regulan os criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de primaria (código de procedemento ED330E)

O alumnado beneficiario da axuda para adquirir material escolar no presente curso NON PRECISA PRESENTAR SOLICITUDE para recibir as máscaras.

Pode presentar solicitude o alumnado que non é beneficiario do vale de material no curso actual e cumpra algunha das seguintes condicións:

• Familia con renda per cápita igual ou inferior a 6.000 euros.

• Alumnado suxeito á tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

As solicitudes deberán presentarse na secretaría do centro xunto coa documentación que figura na ORDE (DOG 12/11/21), e o prazo de presentación será do 15 ao 26 de novembro.

O impreso de solicitude ED330E poderase recoller no centro ou descargalo AQUÍ.

DÍAS NON LECTIVOS DE ELECCIÓN PROPIA

Este centro ten solicitadas e aprobadas como días non lectivos de elección propia, os días 7 de decembro de 2021 e o  16 de maio de 2022, de acordo ao artigo 7.2 da Orde do 19 de maio de 2021 (DOG  9 de xuño) polo que se aproba o calendario escolar.

Polo tanto, este centro non terá clases en ningunha das datas antes indicadas.

MENÚ DECEMBRO

APERTURA DE PRAZO PARA PARTICIPAR COMO COLABORADOR OU COLABORADORA NO COMEDOR ESCOLAR. CURSO 2021-2022

APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP PLURILINGÜE SANTA RITA, COMO COLABORADORES/AS VOLUNTARIOS/AS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2021-2022.

As nais, os pais, os/as titores/a legais  do alumnado deste centro, que desexen colaborar  nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar durante este curso, poderán apuntarse na Secretaría do centro.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá aberto ata o día 28 de setembro de 2021, ou de ser necesario, reabrirase un novo prazo ata o 21 de decembro de 2021.

HORARIO DE ATENCIÓN

Para calquera trámite que deba ser solucionado presencialmente, o noso horario de atención en Secretaría é de 10:00h a 14:00h.

GARDANDO AS DISTANCIAS

BLOGS DO CENTRO

Aínda que sabemos que tedes normalizado o contacto cos profes dos vosos fillos e fillas, cos que tedes unha comunicación fluída, así como eles están facendo o seguimento do traballo, ímos deixarvos igualmente aquí os links directos aos distintos espazos que temos habilitados:

O CATAVENTOS (3º Primaria)                                                SUPER ESCOLA (4º Primaria)

ESCOITA, MIRA E COMPRENDE                                                 Ed.Infantil 4 anos

EDUCACIÓN FÍSICA                                                                          ENGLISH CORNER

ACTIVIDADES E PROXECTOS DE CENTRO