Menú do Comedor Escolar do 3 AO 6 DE ABRIL DE 2018

2º Prato: Carne ao caldeiro

Sobremesa: Froita

ADMISIÓN 2018-2019

O día 1 de marzo de 2017 ábrese o prazo para presentar solicitudes de admisión en Educación Infantil e Primaria para o vindeiro curso 2018/19.

A solicitude pódese facer a través da aplicación: www.edu.xunta.es/admisionalumnado da Xunta de Galicia ou de forma presencial no centro educativo ata o día 20 de marzo de 2018.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A ADMISIÓN.CURSO 2018/19

O/a proxenitor/a ou representante do alumnado deberá achegar coa solicitude (Anexo II) de admisión a seguinte documentación:

a) Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a consulta.

b) Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a.

c) Documento acreditativo de estar en disposición de reunir os requisitos académicos esixidos en cada nivel educativo ou etapa nos termos do anexo II.

d) Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.

Os prazos para a tramitación dos procedementos de matrícula do alumnado para o próximo curso 2018/19 son os que se indican a continuación:

• Solicitude de admisión en educación infantil e primaria: 1-20 de marzo (Anexo II)

• Presentación de documentación acreditativa dos criterios a baremar: do 23 de marzo ao 13 de abril de 2018.
  • Publicación de listaxes provisionais de admitidos/as: ata o 25 de abril de 2018. Poderanse presentar reclamación perante o Consello Escolar nos 5 días hábiles posteriores á publicación da listaxe provional de admitidos/as.
  • Publicación da listaxe definitiva de admitidos/as, antes do 15 de maio de 2018.
  • Formalización de matrícula en educación infantil e primaria: 20-30 de xuño (Anexo III-1).

A normativa que regula o procedemento de admisión pódese consultar nos documentos anexos.

ANEXOS

CHEGOU O ENTROIDO AO COLE!!!!!

NOVA ORGANIZACIÓN DOS BLOGS

Ola familias!!!!

Somos conscientes do interese que tedes en ver as actividades que desarrollamos no centro, así como en participar nas mesmas. É por iso que, vendo a dificultade que supón ir ollando un a un os blogs que temos específicos de actividades, decidimos simplificalos nun só, con todas elas.

Neste blog atoparedes as de Biblio,Normalización e Extraescolares. Así de doado será dar coa información!

Que as disfrutedes :)

JUST READ WEBSITE

This is our new web about the Erasmus project that we are involved in, JUST READ!

Here you can find all about the project and lots of pictures and activities that we did during these two last years.

We hope you enjoy it!

CLICK ON THE IMAGE :)

Listaxe de Admisión Definitiva. Comedor Escolar. Curso 2017/18

O Consello Escolar do centro, en reunión extraordinaria celebrada o 10 de xullo de 2017, elevou a definitva a listaxe provisional de alumnado admitido como usuario do comedor escolar para o curso 2017/18.

A listaxe pódese consultar no arquivo que se achega.

IMPORTANTE. As persoas responsables do alumnado admitido como ususairo do comedor escolar debe presentar cuberto o impreso de Autodeclaración e especificacións (Anexo II) cos datos do I.R.P.F. do ano 2016.

Achégase información para o cáculo da renda per cápita e o anexo II.

Listaxe de Admisión Provisional. Comedor Escolar. Curso 2017/18

O Consello Escolar do centro, en sesión extraordinaria celebrada hoxe, procedeu a elaborar a listaxe provisional de admitidos/as como usuarios/as do servizo de comedor escolar para o videiro curso 2017/18.

Pódese consultar no arquivo que se achega.

Vídeo graduación 2017

Como xa sabedes, este pasado xoves 22, tivemos o Festival Fin de Curso.

Entre as actividades que habitualmente temos nesta cita anual, está o acto de despedida do alumnado de 6º, no que representamos unha graduación ao máis puro estilo máis universitario.

Durante a graduación podemos ver un vídeo recordatorio do paso destes nenos e nenas polo noso cole, dende infantil ata 6º. Nesta ocasión, podedes disfrutar del nesta entrada, ou ben, dende o canal Youtube do centro.