6º Infantil

PROXECTO junTOS eduCANdo

O martes 11 de decembro os nenos de Educación Infantil recibiron unha visita moi especial. Os terapeutas ocupacionais Daniel Ramos e Miriam Vizcaíno chegaron acompañados de Nana e Gym, dous cans de terapia/intervención para presentar no noso cole o proxecto "JunTOS eduCANdo".

Este proxecto pretende que, có traballo conxunto de terapeutas e mestres, os nenos poidan obter o maior beneficio do programa educativo e do xogo inclusivo dentro do ámbito escolar.

Ogallá poidamos contar con eles polo que resta de curso!

VISITA AOS BOMBEIROS

Os nenos de 6º de E. Infantil fomods de visita ao Parque de Bombeiros de A Coruña.

Vimos todas as instalaciones e escoitamos moi atentos os consellos que nos deron en caso de fume.

VISITA AO SUPERMERCADO EROSKI

¡Canto aprendimos no Supermercado Eroski de Vioño! Eva, a nosa guía, amosounos todas as seccións do supermercado á vez que nos recordaba como ter unha alimentación saudable.

Aproveitamos para facer unha compra para prepararnos unha estupenda e sá merenda.

Xaneiro 2016

VISITA AO MUSEO DE BELAS ARTES

Os nenos de 5 anos fomos a coñecer o Museo de Belas Artes de A Coruña.

CONCERTO: MEDRANDO CA MÚSICA

O venres 8 de Abril os nenos de Educación Infantíl de 5 anos asistimos a un concerto no Palacio da Opera chamado: Medrando ca música. Nel mostráronnos as diferentes familias de instrumentos e oa seus nomes. Gustounos moito!!

VISITA A BIBLIOTECA SAGRADA FAMILIA 4 DE FEBREIRO 2011

O venres fumos de visita a biblioteca Sagrada Familia. Como está moi perto do colexio fumos andando e gustounos moito

Tivemos que esperar un pouquiño porque chegamos moi cedo

Contáronnos historias e déronnos información sobre como plantar os tulipans .O final prestáronnos libros para ver e ler na clase

CONTACONTOS CURSO 2010-2011

No mes de xaneiro tivemos na biblioteca unha actividade de contacontos da editorial Kalandraca. Foron uns contos preciosos con música e cancións

Estivemos moi atentos e gustounos moito: escoitamos, cantamos, xesticulamos..

ENTROIDO FEBREIRO 2010

No pavillón bailamos e cantamos a canción "Hay una escuela en el fondo del mar".

ENTROIDO FEBREIRO 2010

O ENTROIDO

DECORÁMOLOS CORREDORES

DISFRAZÁMONOS DE MERGULLADORES.

CANTAMOS, BAILAMOS E DIVERTÍMONOS MOITO.