SUSPENSIÓN DAS ACTIVIDADES ESCOLARES E EXTRAESCOLARES

Seguindo as instruccións da Consellería de Educación, referentes as medidas a adoptar en todos os centros de ensino en relación co covid-19, suspéndense as actividades lectivas no centro dende o 16 ata o 29 de marzo.

Dacordo as novas instruccións en relación co COVID-19, a titorización e atención ao alumnado será por medios non presenciais. Toda a información proveninte do centro ou instruccións que dicte a Consellería serán comunicadas a través desta páxina web do centro.

As actividades programadas para cada nivel publicaranse na páxina web o luns 16 de marzo a partires das 11 da mañá.

Polo que ao proceso de admisión se refire, amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes

No seguinte acceso pódese consultar as recomendacións da Consellería de Sanidad en relación có coronavirus.