Lista libros de texto 2019 - 2020

Dirección:  Rúa Rosalía de Castro 38 - 32630 Xinzo de Limia

Horario: De setembro e xuño: de 09:15 ás 14.15. Saida comedor 15.00

De outubro a maio:    de 09:00 ás 15.15. Saída comedor 15.15

Tempo de despedidas ... Tempo de Festival !!!

Remata un curso máis e todo o noso alumnado entrega o máximo enriba do escenario.

O programa PROA chega ao seu fin!!

Rematamos o programa PROA.... O esforzo, traballo e reforzo sempre ten premio.

Festival Fin de Curso

O vindeiro venres, 21 de xuño ás 11.00 da mañá, celebraremos o festival de fin de curso na Pista Pol

IX Abrazo ao Rio Limia

Mais um ano!! Celebramos unha edición máis do Abrazo ao Rio Limia acompañad@s dos nos@s amig@s do CEIP Carlos Casares, da Escola Básica de Ponte de Lima,  do CE As Lagoas e de funcionari@s das Lagoas de Bertiandos e S. Pedro d'Arcos. Coma sempre.... unha xornada intensa de convivencia. Moitas grazas a Cultura, Deporte, Educación, Festexos e Xuventude De Xinzo, Concello de Sarreaus, Concello de Allariz, Policia Local de Xinzo de Limia, Emerxencias Xinzo de Limia e a Banda de Gaitas Xinzo de Limia pola sua colaboración na organización deste evento.

Traballo con Escornabots

Este ano temos nova compaña nas aulas de segundo de Educación Primaria....

Novos espazos de aprendizaxe

Calquera lugar é bo para facer aprendizaxes significativos.... Non si?

Visita ás Cíes do alumnado de terceiro de Primaria

Chega o momento de "coñecer mundo..." O alumnado de terceiro "embarcouse" nunha inolvidable aventura