Datos de interese: CEIP Rosalía de Castro - Xinzo de Limia

De outubro a maio:    de 09:00 ás 15.15. Saída comedor 15.15

Lista de libros de texto 2018 / 2019

Publicada a lista de libros de texto para o vindeiro curso 2018 / 2019

Modificación horario por motivo da celebración do magosto

Por mor das condicións metereolóxicas adversas suspendemos a celebración do magosto prevista para

Menú escolar do mes de novembro de 2018

Notificacións no calendario escolar

Informamos que segundo o calendario escolar fixado pola Consellería de Educación, Universidade e For

Saída en bici do alumnado de terceiro e cuarto de Educación Primaria

Alumnado de terceiro e  cuarto de Educación Primaria, acompañado polo seu profesorado ... Saída de outono... coma sempre promovemos dende o noso cole hábitos de vida saudables e o coñecemento da nosa contorna. Temos que agradecer á Policía Local de Xinzo de Limia, Emerxencias Xinzo de Limia, Bttnocelo Nocelo (especialmente a Pepe Nocelojar), ao pobo de Pena e a Manuel Conde Gomez que sin el@s este tipo de saídas non sería posible. Todas as fotos e información... neste enlace ... Non o perdades!

IX Abraço ao rio Lima

Dous dias de convivencia espectaculares! Grazas a tod@s @s que fan posible esta actividade, en especial a todo o persoal das Lagoas de Bertiandos e San Pedro d'Arcos, ao CE das Lagoas, á Escola Básica de Ponte de Lima, á Cámara Municipal de Ponte de Lima e a Concelleria de  Cultura, Deporte, Educación, Festexos e Xuventude De Xinzo de Limia. Muito obrigado e vémonos no mes de Junho en Xnzo de Limia. Até já!

Menú escolar do mes de outubro de 2018