CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ!!!

Preme na imaxe para ver este precioso vídeo.

ACTUACIÓNS FESTIVAL DE NADAL 2021

Xa podedes ver as Badaladas!!!

Prema na imaxe para ver cantar e bailar aos nenos e nenas de Educación Infantil.

Prema na imaxe para ver cantar e bailar aos nenos e nenas de Educación Primaria.

TEATRO NO ROSALÍA

Xa podedes gozar destas fantásticas obras de teatro cun só clic.

Parabéns para os rapaces e rapazas por este marabilloso traballo.!!!

FESTIVAL DE NADAL CURSO 2020-2021

XA   ESTÁN AS ACTUACIÓNS DE INFANTIL E CUARTO DE PRIMARIA.!!! (Fai clic na imaxe)

SIMPATÍA, ILUSIÓN E MOITA EMOCIÓN SON ALGUNHAS DAS COUSAS QUE O NOSO ALUMNADO NESTE ANO TAN DIFÍCIL, NOS MOSTRA A TRAVÉS DE CADA UNHA DAS SÚAS ACTUACIÓNS.

DESEXAMOS QUE VOS GUSTE!!! (Fai clic na imaxe)

CAMIÑO ESCOLAR SEGURO

Os nenos/as de 5º paseamos polo noso concello da man de Ana (policía local do mesmo), a cal nos mostrou os camiños escolares seguros que debemos percorrer se vimos andando sós ao colexio. Neles, podemos recoller en diferentes puntos de encontro aos nenos/as máis pequenos ca nós!! Foi unha experiencia moi divertida e de proveito diario!! Agora, só nos queda poñelo en práctica!! Sorriso

A IDADE DOS METAIS

Unha mostra do traballo feito por Candela, Claudia e Julia sobre a Idade dos Metais.

0 NEOLÍTICO

Visión de María, Lúa, Clara e Hugo sobre o Neolítico.