Fondo libros e Axudas libros de texto e material escolar

in

Informamos que segundo a Orde de convocatoria as solicitudes para o vindeiro curso 2024/25 presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (ED330B-Anexo I e Anexo II) accesibles dende a sede electrónica da Xunta de Galicia (crear solicitude e presentala electrónicamente).

Tamen pode cubrirse a solicitude a través da aplicación FONDO LIBROS. Fai clic na imaxe para acceder á Orde da convocatoria:

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centro.

Lembrade que tendes que concertar cita previa. Haberá impresos na porta de entrada do colexio.

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 21 de xuño ás 14h.

Xogoteca de Verán ANPA

in

Acércanse as vacacións de verán e como todos os anos a ANPA nos propón a Xogoteca de verán para axudar á conciliación.

Levarase a cabo no recinto escolar e é necesario ser socio da ANPA. Prazo de inscripción ata o 14 de xuño.

Máis información en: anpacarril@hotmail.com

Campamentos de verán da Xunta de Galicia

in

Fai clic na seguinte imaxe para acceder á información referente aos campamentos de verán 2024 que leva a cabo a Xunta de Galicia.