Cursos anteriores

"Pereira de Lobos"

No curso 2013-14 nace o grupo de teatro Pereira de Lobos,       formado por mestres e mestras do colexio, baixo a dirección     de Mª Mercedes Rodríguez Pimentel.

Abaixo móstranse os carteis das obras representadas.

"O merlo branco"                        "O lobishome"

"Restarante Farruco"       "Mamasiña que medo!"

"Berenguela"               "Boas noites"

COAS NOSAS MANS

Chegou o remate do primeiro curso escolar de vosos fillos e agora, botando a vista atrás, cántas cousas pasaron: actividades, celebracións, saídas, festas...Todas elas experiencias que lles axudaron a medrar: agora son máis maduros e autónomos. Todos se esforzaron moito, por favor, valorádeo. Deséxovos un bo verán e agardo reencontrarme con todos vós en setembro.

SAÍDA Á GRANXA

Aquí tedes unha pequena mostra do vivido neste día.

LIM: AULA DAS XOANIÑAS

Aprendemos o noso nome e o dos compañeiros con este libro interactivo multimedia.

A xogar!!!

POLO CARRIL DA IGUALDADE

O alumnado de 4º estivo traballando a favor da igualdade. Deixámosvos o vídeo do rap que fixemos.

PEQUENOS MONSTROS

Como nos gusta o monstro de cores!!!

AS NOSAS LETRAS

Deste xeito tan lúdico comezamos a traballar a lecto escritura en educación infantil, partindo do propio nome e da súa inicial.

EDUCACIÓN INFANTIL CELEBRA AS LETRAS GALEGAS

Os nenos e nenas de educación infantil celebramos o Día das Letras Galegas realizando esta pequena montaxe coa que coñecimos ao autor homenaxeado, Carlos Casares, así como algúns dos seus libros.

Agardamos que vos guste.

Revista Escolar

Todos os anos o alumnado do CEIP Plurilingüe        Rosalía de Castro, ao finalizar o curso, elabora  a    "revista Cortegada", onde se recolle un resumo        das actividades máis destacadas do mesmo.

Todas as familias da comunidade escolar reciben      un exemplar da mesma.

Revista Cortegada 2017

Revista Cortegada 2019