Benvidos ao CEIP Plurilingüe Rosalía de Castro

"VIAXANDO ..... POLA NATUREZA"

Manuel Durán Rodríguez (2ºA)         Antía Pérez del Oro (3ºA)

Ana Laura Carriel de Paula (6º)

O pasado xoves 7 de febreiro levamos a cabo a 2ª edición da carreira solidaria "Save the Children", donde o alumnado e o profesorado do centro puso todo o empeño e esforzo pola boa causa. Para ver as imaxes picar na foto:

ADMISIÓN DE ALUMNADO

Iníciase o proceso de admisión de alumnado para o curso 2020-2021. Para máis información pica na imaxe seguinte:

O noso colexio participou na 1ª edición do Concurso Infantil de Decoración Navideña Sostible proposto polo concello de Vilagarcía. O alumnado de 6º xa foi a decorar o seu árbol, no parque Miguel Hernández, con material sostible.................... pica na imaxe.

Xa temos o resultado final do concurso de debuxo   das TIC "Viaxando ... pola Natureza", se queres   averiguar quen gañou e quen foi finalista pica na     seguinte imaxe:

O 25 de novembro celebramos no colexio o "Día   internacional contra a violencia de xénero", entrade   no seguinte enlace para ver as imaxes:

O club de lectura "Tira da páxina" do IES Miguel   Ángel González Estévez de Carril veu representar   uns contacontos para os amigos de Ed. Infantil do   noso colexio .............. Foi xenial.

Podedes botar unha ollada nos seguintes blogs:

- Blog de Pancho e Flora

- Blog de Educación Infantil

Xa comezaron os primeiros pasos da radio na   escola "AMEIXA RADIO", non vos perdades ningún   dos programas. Podedes seguilos no blog da   biblioteca ............. animarvos que vos vai a gustar.

Xa están na galería as fotografías da celebración do   Samaín e Halloween. Pica na imaxe:

Este curso comezou a andaina do "Clube de lectura" do colexio; lembrade o seu nome: OS LÓSTREGOS.    Son moitos-as participantes de 6º de Primaria.        Vaia treboada! ....... Pero de letras.                        Seguídenos no blog da biblioteca de Pancho e Flora.

REVISTA ESCOLAR CORTEGADA 2019

BO VERÁN

Prepárate, o timbre para saír ao recreo vai soar!

No noso patio hai espazo para todo:

- Se che gustan os deportes temos unha pista de baloncesto e outra de fútbol .................. apúntaste aos campionatos?

- Se prefires os xogos populares, busca unha amiga ou un amigo que leve posto un chaleco fluorescente. Explicarache todo o que necesitas saber para pasalo xenial!

- E ademais este curso os nosos mestres levaran a cabo os patios dinámicos, así que nunca verás a ninguén só nin aburrido.

demo 24

ATENCIÓN

Para chamar ao noso centro dispoñemos, a   partir de agora, de novos números de teléfono:

Conserxería:   886159060

Secretaría:      886159061