Benvidos ao CEIP Plurilingüe Rosalía de Castro

"O XOGO E O DEPORTE"

LUCÍA RODRÍGUEZ COUTO (6ºB)

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

- Listaxe definitiva de admitidos  "Novidade"

- Listaxe definitiva de excluidos  "Novidade"

- Nota informativa sobre as axudas

- Impreso de solicitude

- Páxina web de "fondolibros"

- Listaxe libros de texto curso 2019-2020

Xa están as fotos da romaría de fin de curso ...........

REVISTA ESCOLAR CORTEGADA 2019

BO VERÁN

A mestra de PT xunto coa colaboración do equipo de   EDLG fixo a traducción ao galego do cómic "O mellor   irmán do mundo mundial ....... ten sídrome de Down".

Resultado de imagen de el mejor hermano del mundo mundial tiene sindrome de down

"Os Lóstregos",  membros do club de lectura da   biblioteca do noso centro, visitaron ao alumnado do   club de lectura do IES Miguel Ángel González   Estévez  de Carril. Se queredes máis información   pinchade nos seguintes enlaces:

- A biblioteca de Pancho e Flora

- Bibliomalveiras

Os cómics “A casa bonita” de Alicia Cores e “O Achado” de Manuel Santiago foron seleccionados para seren publicados na revista "Enórmic Banda".

Parabén para eles

O curso de 5ºA do noso colexio foi premiado no          II Festival audiovisual infantil e xuvenil "O museo de    Pontevedra en curtametraxes".                                                           Parabéns polo premio

Unha alumna de 1º curso do noso centro recibiu un    diploma, por parte da Biblioteca municipal de              Vilagarcía, aos/ás mellores lectores/as infantís.

Parabéns para Celia Rodríguez Miranda

Pica na imaxe para ver as fotos do "Entroido"

Fotos Entroido

Este mércores 13 de febreiro levamos a cabo a   carreira solidaria "Kilómetros de Solidaridade"   colaborando coa ONG "Save the   Children".

No nome da ONG, agradéceselles a súa colaboración   pola aportación económica.

Pincha para ver as imaxes da carreira

ADMISIÓN DE ALUMNADO

-Os alumnos de 6º que pasan ao instituto e os pequenos das unitarias de Bamio e Guillán que veñen para o colexio a cursar Primaria, deben facer reserva de praza no centro no que están matriculados neste momento, do 1 ao 15 de febreiro.

Aos alumnos de 6º se lles entregará o impreso de reserva que deberán devolver asinado polos pais, nas dependencias deste colexio. Tamén poderán facelo a través da aplicación "admisionalumnado".

-Os demais alumnos que continúan neste centro para o ano que ven, deberán esperar a xuño para formalizar a matrícula.

-Para os pequenos que veñen por primeira vez ao cole ou para os que se trasladan a un centro non adscrito, o prazo é do 1 ao 20 de marzo.

- Listaxe definitiva alumnado de centros adscritos

- Ofertas de vacantes curso 2019-2020

- Información solicitude de admisión para alumnado      que ven por primeira vez a este colexio

- Anexo II

- Letras desempate matrícula

- Listaxe provisional de alumnado admitido

Listaxe definitivo de alumnado admitido

Xa temos gañadora do concurso de debuxo, proposto polas TICS do centro: "O xogo e o deporte". O debuxo encabezará este curso a nosa páxina web como vedes arriba.

Se queredes saber cales foron os finalistas entrade na seguinte ligazón:

DEBUXOS FINALISTAS

Prepárate, o timbre para saír ao recreo vai soar!

No noso patio hai espazo para todo:

- Se che gustan os deportes temos unha pista de baloncesto e outra de fútbol .................. apúntaste aos campionatos?

- Se prefires os xogos populares, busca unha amiga ou un amigo que leve posto un chaleco fluorescente. Explicarache todo o que necesitas saber para pasalo xenial!

- E ademais este curso os nosos mestres levaran a cabo os patios dinámicos, así que nunca verás a ninguén só nin aburrido.

demo 24

ATENCIÓN

Para chamar ao noso centro dispoñemos, a   partir de agora, de novos números de teléfono:

Conserxería:   886159060

Secretaría:      886159061