Benvidos ao CEIP Plurilingüe Rosalía de Castro

ADMISIÓN DE ALUMNADO

Iniciase o proceso de admisión de alumnado en centros públicos.

Os alumnos de 6º que pasan ao instituto e os pequenos das   unitarias de Bamio e Guillán que veñen para o colexio a cursar   Primaria, deben facer reserva de praza no centro no que están   matriculados neste momento, do 1 ao 15 de febreiro.

Aos alumnos de 6º se lles entregará o impreso de reserva que   deberán devolver asinado polos pais, nas dependencias deste   colexio. Tamén poderán facelo a través da seguinte aplicación:                   https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Os demais alumnos que continúan neste centro para o ano que   ven, deberán esperar a xuño para formalizar a matrícula.

Para os pequenos que veñen por primeira vez ao cole ou para os   que se trasladan a un centro non adscrito, o prazo é do 1 ao 20   de marzo e se anunciará neste mesmo taboleiro.

GALERÍA DE IMAXES

Xa están na galería as fotos do "Entroido" e

do "Día da Paz"............... botade unha ollada

Galería de imaxes