Benvidos ao CEIP Plurilingüe Rosalía de Castro

"O XOGO E O DEPORTE"

LUCÍA RODRÍGUEZ COUTO (6ºB)

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

- Nota informativa sobre as axudas

- Impreso de solicitude                     "Novidade"

- Páxina web de "fondolibros"

Unha alumna de 1º curso do noso centro recibiu un    diploma, por parte da Biblioteca municipal de              Vilagarcía, aos/ás mellores lectores/as infantís.

Parabéns para Celia Rodríguez Miranda

Pica na imaxe para ver as fotos do "Entroido"

Fotos Entroido

Este mércores 13 de febreiro levamos a cabo a   carreira solidaria "Kilómetros de Solidaridade"   colaborando coa ONG "Save the   Children".

No nome da ONG, agradéceselles a súa colaboración   pola aportación económica.

Pincha para ver as imaxes da carreira

ADMISIÓN DE ALUMNADO

-Os alumnos de 6º que pasan ao instituto e os pequenos das unitarias de Bamio e Guillán que veñen para o colexio a cursar Primaria, deben facer reserva de praza no centro no que están matriculados neste momento, do 1 ao 15 de febreiro.

Aos alumnos de 6º se lles entregará o impreso de reserva que deberán devolver asinado polos pais, nas dependencias deste colexio. Tamén poderán facelo a través da aplicación "admisionalumnado".

-Os demais alumnos que continúan neste centro para o ano que ven, deberán esperar a xuño para formalizar a matrícula.

-Para os pequenos que veñen por primeira vez ao cole ou para os que se trasladan a un centro non adscrito, o prazo é do 1 ao 20 de marzo.

- Listaxe definitiva alumnado de centros adscritos

- Ofertas de vacantes curso 2019-2020

- Información solicitude de admisión para alumnado      que ven por primeira vez a este colexio

- Anexo II

- Letras desempate matrícula

- Listaxe provisional de alumnado admitido

Listaxe definitivo de alumnado admitido

Xa temos gañadora do concurso de debuxo, proposto polas TICS do centro: "O xogo e o deporte". O debuxo encabezará este curso a nosa páxina web como vedes arriba.

Se queredes saber cales foron os finalistas entrade na seguinte ligazón:

DEBUXOS FINALISTAS

Prepárate, o timbre para saír ao recreo vai soar!

No noso patio hai espazo para todo:

- Se che gustan os deportes temos unha pista de baloncesto e outra de fútbol .................. apúntaste aos campionatos?

- Se prefires os xogos populares, busca unha amiga ou un amigo que leve posto un chaleco fluorescente. Explicarache todo o que necesitas saber para pasalo xenial!

- E ademais este curso os nosos mestres levaran a cabo os patios dinámicos, así que nunca verás a ninguén só nin aburrido.

demo 24

ATENCIÓN

Para chamar ao noso centro dispoñemos, a   partir de agora, de novos números de teléfono:

Conserxería:   886159060

Secretaría:      886159061