Visita do alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º aos Museos Científicos de Coruña

O mércores 9 de novembro o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º visitamos os Museos Científicos de Coruña. Fomos en 4 autobuses e quereríamos estar xuntos, gozando das mesmas actividades e ao mesmo tempo, mais como eramos moitos distribuíronnos nas visitas, mentres os de 5º e 6º foron á casa das Ciencias, os de 3º e 4º visitamos a Domus. e cando os de 5º e 6º foron á Domus, os de 3º e 4º fomos á Casa das Ciencias, hahaha!

Na Casa das Ciencias o que primeiro fixemos foi asistir a unha sesión do Planetario, por suposto falamos da superlúa; despois divertímonos con todas as actividades que alí hai e que son moitas. E como non podería ser doutro xeito, non fallou botar unha ollada aos pitiños (por certo, un deles non saiu moi ben do ovo, teremos que chamar para preguntar que tal está).

Xantamos na Domus, teñen un espazo moi grande, con moitas mesas e cunha galería na que se pode ver moi ben o mar, ademais teñen unhas máquinas onde puidemos comprar lambetadas.

Na Domus vimos unha película en 3D, encantounos!!!! Logo percorremos a Casa e comprobamos as nosas medidas, a nosa capacidade  de concentración, a nosa forza, etc.

Alá polas 16.30 subimos de novo aos buses para voltar a Ferrol.

Como sempre que imos de excursión, gozamos moito, e se queredes ver algunhas fotos, premede nas imaxes de abaixo, a primeira levaraos ás fotos de 5º e 6º e a segunda ás de 3º e 4º (lembrade que na galería tamén tedes todas as fotos)